Stram op!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Honningblomst

I disse krisetider....andre som også strammer lidt op økonomisk..
Jeg har i går valgt at droppe mit dankor, er sikker på der bliver brugt flere penge her når jeg bare kan køre dankortet igennem, så nu er jeg spændt på om det hjælper at hæve de penge jeg har at leve for og spare resten op.
Mon ikke jeg kan leve for 5000kr, mig og drengene??
Andre som kan mærke krisen eller som bare strammer op??
Knus Eva...nu også med stram økonomi-griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Kaufie

Vi har lige så meget/lidt som vi plejer - er begge ret sikre i vores jobs - og så betyder krisen altså en masse fede tilbud og udsalg..... Vi skal bl.a have en harddiskoptager, en bærbar computer og garderobeskabe til vores soveværelse inden for den nærmeste fremtid.

Så nej, vi skærer ikke nogen steder - men overvejer at overføre en tusse ekstra pr md. til pensionen.

Anmeld

13. juli 2009

TbCp

Vi skærer heller ikke. Tværtimod

Vi har mere eller mindre levet af min mands indkomst det sidste år og nu hvor jeg starter arbejde fra 1/8 kommer der jo ekstra penge i "kassen" så her går det kun fremad med økonomien trods krise og eget firma

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

Kaufie skriver:

Vi har lige så meget/lidt som vi plejer - er begge ret sikre i vores jobs - og så betyder krisen altså en masse fede tilbud og udsalg..... Vi skal bl.a have en harddiskoptager, en bærbar computer og garderobeskabe til vores soveværelse inden for den nærmeste fremtid.

Så nej, vi skærer ikke nogen steder - men overvejer at overføre en tusse ekstra pr md. til pensionen.

Det er vel egentlig heller ike krisen der berører mig...jeg får jo hvad jeg altid har fpet i su, jeg vil bare spare lidt, så der er lidt overskud i stedet for bare at bruge.
Så nu skal alt udover de 5000kr spares op...smiler
men dejligt at I ikke er berørt...synes der er så mange der har mistet job eller på anden måde er negativt påvirket...
Knus..

Anmeld

13. juli 2009

Pige2009

Jeg har det samme at gøre godt med, så heller ingen krise her. Nyder bare tilbuddene og udsalgene til indkøb

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Vi skærer heller ikke. Tværtimod

Vi har mere eller mindre levet af min mands indkomst det sidste år og nu hvor jeg starter arbejde fra 1/8 kommer der jo ekstra penge i "kassen" så her går det kun fremad med økonomien trods krise og eget firma

Ej, det er da super skønt for jer...glæder I jer ikke??
Knus Eva...som vel ikke kommer til at tjene mere når jeg skal til at arbejde...mærkeligt system egentlig...

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Jeg har allerede bedt om at få et visa elektronkort, så det får jeg inden så længe... Er ret dårlig til at holde øje med hvor meget jeg får hævet på dankortet og er rigtig god til bare at køre på beløbet....
Så har været over nogle gange, og det gider jeg bare ikke mere!!!

Er ikke pga krisen overhovedet, bare fordi jeg er så skide dårlig til at kigge efter hvor meget jeg får hævet.....

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Jeg har det samme at gøre godt med, så heller ingen krise her. Nyder bare tilbuddene og udsalgene til indkøb

Det er nok dem jeg skal stramme op med-griner- har virkelig hygget mig i alt for lang tid og brugt alt for mange penge...så nu er det nu...hvis jeg tager mig sammen, så kan det give en pæn opsparing-smiler

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Jeg har allerede bedt om at få et visa elektronkort, så det får jeg inden så længe... Er ret dårlig til at holde øje med hvor meget jeg får hævet på dankortet og er rigtig god til bare at køre på beløbet....
Så har været over nogle gange, og det gider jeg bare ikke mere!!!

Er ikke pga krisen overhovedet, bare fordi jeg er så skide dårlig til at kigge efter hvor meget jeg får hævet.....

PRÆCIS, på samme måde jeg har det...ligesom om jeg tænker mere over det når jeg har pengene i hånden, så nu skal jeg bare kunne klare mig for 5000kr og glæder mig til at få lidt overskud-smiler
Knus og dejligt jeg ikke er den eneste der geerne vil have overblik og fuldstændig kontrol...måske det er en vane, men jeg gider bare ikke de kort...

Anmeld

13. juli 2009

Pige2009

Eva skriver:

Det er nok dem jeg skal stramme op med-griner- har virkelig hygget mig i alt for lang tid og brugt alt for mange penge...så nu er det nu...hvis jeg tager mig sammen, så kan det give en pæn opsparing-smiler

Jeg kender det godt, men skal også snart til at tænke mere over hvad jeg køber, når der nu kommer en mere her den 10. oktober

Knus Linda 27+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.