Først og fremmest gør man jo sit bedste, at de råd man får er varierende er ikke din skyld. Selvfølgelig skal der være tid til at vokse og tid til at tage på, ofte i ryk hos nogle.
Jeg synes man skal passe på med KUN at gå L i vægtøgning. Det lev vi tvunget til med vores nr to fordi hun ikke tog nok på, gik til kontrol vægt i tide og utide, tvunget til at give hende grød som 3,5 mdr fordi hun nægtede flasken. Amningen gik fint, men ingen synes hun var tyk nok, og hun VAR tynd. Nu som, 4,5 årig er hun trods tvangsfodring stadig en tynd fis, sådan ER hun bare og vil ok altid være det. Måler 103 cm og vejer 13.8 kg.
Jeg ville ønske jeg dengang ikke droppede amningen da hun var seks mdr fordi hun med al bold og magt skulle tage på..øv øv. Bille erne have ammet hende længere, men da un skulle have fed mad konstant, slap min mælk til sidst op og alle sagde hun skulle fodres med noget andet

Du har stadig muligheden for at få amningen op at køre igen...selv folk der tror løbet er kørt kan få det op igen, og i og med du stadig ammer flere gange i døgnet kan du sagtens. Men i den her varme kræver det flere ting. At du drikker masser af væske og spiser god mad og at du altid sørger for han spiser færdig hos dig, om han så ligger en halv time hver gang og gør det hver anden time...dét er ikke unormalt i den alder. At du ammer om aftenen, og tanker ham op...mine har F.eks altid spist stort set fra 18-20 uafbrudt. Og husk hvile....ens mælkeprodukton kan sagtens live påvirket hvis man ikke får ro og hvile til at danne dejlig mælk.
Så kan du supplere med en smule efter amningen de gange du ikke føler der er ok og evt skære lidt ned for at få din egen mælkeprodukton kørt op
Anmeld