Månsson skriver:
Det lyr meget som om at der er overspisning inde over selv om du mener andet og især når jeg læser hyppigheden og farven på afføringen..
Jeg ville hellere prøve og reguler spisningen så det blev et mere tåleligt intervall også vente med grød osv..
Hva siger sp?
Måske skulle jeg lige tilføje at han for det meste har normalfarvet afføring. Den er bare oftere grøn efter får flaske, måske to eller tre gange.
Og det var SP der sagde vi skulle give flaske fordi hun mente at han var MEGET sulten.
Jeg synes jo også at han spiser for meget men han virker altså sulten. Og han overspiste de første to-tre uger hvor jeg havde for meget mælk, og der var det tydeligt at han fik for meget.
Har lige snakket med manden om at vi forsøger med at amme ofte igen og på den måde regulere det og give mindre MME. Så kan han jo spise godt igen uden at vi skal bekymre os så meget. Vil MEGET gerne undgå fast føde indtil han virkeligt har brug for det.
Og så finde en anden SP for hende vi har nu mener vi gør alt forkert - alle andre jordemødre vi har talt med, min læge, ja ALLE inc. os kan jo se han er en veltilfreds glad baby.
Anmeld