Hvad kan du ikke undvære i dit køkken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

FruStolpe

Trine89 skriver:

Det siger vel næsten sig selv og så alligevel ikke. For her tænker jeg ikke på de for forskellige maskiner og sådan. 

Men jeg tænker på råvare. Hvilke ting kan du bare ikke undvære når du skal lave mad. Gerne nogle at de lidt mere specielle ting. 

Og så til sidst, jeg søger lidt inspiration til hvordan jeg kan give mit køkken lidt mere liv (da jeg bor til leje begrænser det også lidt mine muligheder) så hvordan ser dit køkken ud. ?

Mine boullionterninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

FruStolpe

FruStolpe skriver:

Mine boullionterninger

Ok, det gik lidt hurtigt.

Boullionterninger er nok næppe en råvare, men det må bare ikke mangle i mit køkken

Anmeld

2. august 2013

B&J

mit er vist de meget alm.

kokosmælk

hvidløg

løg

hvidløgs pulver

krydderier + salt og peber

flået tomater

jamen jeg kunne blive ved

Anmeld

2. august 2013

Trine89

FruStolpe skriver:

Ok, det gik lidt hurtigt.

Boullionterninger er nok næppe en råvare, men det må bare ikke mangle i mit køkken

Det tæller alt sammen. jeg går også lidt i panik hvis jeg pludselig mangler det  

Anmeld

2. august 2013

Trine89

B&J skriver:

mit er vist de meget alm.

kokosmælk

hvidløg

løg

hvidløgs pulver

krydderier + salt og peber

flået tomater

jamen jeg kunne blive ved

hihi jah de fleste af de ting har jeg også altid det kan næsten rede enhver ret.. hiih

Anmeld

2. august 2013

B&J

Trine89 skriver:

hihi jah de fleste af de ting har jeg også altid det kan næsten rede enhver ret.. hiih

nemlig

Anmeld

2. august 2013

Masig

jeg er ret glad for pesto... Putter det i alt jeg kan komme til hehe...

ellers har vi ALTID revet ost... Det er så kærestens lille fetisch, men han spiser revet ost til SÅ mange ting altså...

og så skal der være mulighed for at lave salat som tilbehør til maden så vi har altid icebergsalat, agurk, tomater (egen avl ), peberfrugt og andre sjove ting vi kan putte i....

mht inspiration/liv i køkkenet så har vi krydderurter stående i vinduet... Det giver en dejlig livlig hygge hehe....

Anmeld

2. august 2013

forår

Trine89 skriver:

uuh æble eddike. hvad bliver den brugt til??

jeg bruger det til at lave Coleslaw med

men man kan sikkert også bruge det til andre ting, men jeg er ikke så fantasifuld i et køkken

Anmeld

2. august 2013

Trine89

forår skriver:

jeg bruger det til at lave Coleslaw med

men man kan sikkert også bruge det til andre ting, men jeg er ikke så fantasifuld i et køkken

ååh okey. det må jeg da lige undersøge nærmere så. for det lyder da bare lidt lækkert

Anmeld

2. august 2013

Trine89

Masig skriver:

jeg er ret glad for pesto... Putter det i alt jeg kan komme til hehe...

ellers har vi ALTID revet ost... Det er så kærestens lille fetisch, men han spiser revet ost til SÅ mange ting altså...

og så skal der være mulighed for at lave salat som tilbehør til maden så vi har altid icebergsalat, agurk, tomater (egen avl ), peberfrugt og andre sjove ting vi kan putte i....

mht inspiration/liv i køkkenet så har vi krydderurter stående i vinduet... Det giver en dejlig livlig hygge hehe....

Jah den med ost kunne min mand sikkert også være med på hvis han fik lov. hihi.. 

Pesto er min mand og meget glad for, det er jeg dog ikke så meget til. så det har vi ikke så tit.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.