DianaRJS skriver:
vi var 34 mennesker og lavede selv maden 
vi startede en uge forinden hvor alt der kunen smides i fryseren blev lavet...
vi kom af med ca 3500 for ALT skal siges at vi havde dåbkjole, en som jeg selv er døbt i og self. skulle de også døbes i den, så der sparede vi jo self nok lidt, og lokale havde vi også.. det eneste vi bestile var kage... men alt andet lavede vi selv
og det er så self inkl. bordpynt 
det tager tid, men der er altså heller intet bedre end hjemmelavet mad
udover det havde jeg en skøn svigermor der var super god tila t lave is så det lavede hun til dessert, vi købte self alt til det 
men har man tid/overskud + en god familie til at hjælpe kan man spare en hel del ved det 
Ja, det er nemlig det der med tiden og overskuddet, som jeg er lidt spændt på. Jeg vil egentlig bare gerne spare nogle penge. Min mand mener vi skal sætte 10.000 til side til barnedåben. Jeg mener det kan gøres til det halve, hvis vi gør noget af det selv.
Vi har lokalerne og kjolen. Vi skal nok have et par piger i køkkenet, som skal have lidt for det, men vi regner stærkt med at købe os til hovedretten, da vi ikke har så god mulighed for at lave kød til så mange mennesker osv.
Har nemlig en meget hjælpesom svigerfamilie og verdens skønneste forældre, der kommer til DK til anledningen 
Anmeld