Jeg har brug for at være anonym da jeg ikke vil have tråden på min profil, men jeg er Laulund87.
Min datter har jo været meget syg og især da hun var helt lille var vi meget indlagt med operationer osv. Hun har tit været "almindeligt" syg og hele januar var hun hjemme med opkast/diarré.
Hun er en lille pige der ikke tager på og vi er nu på proteindrik for anden gang.
Det vidste nye er at hun har et hul i hjertet og hun skulle egentlig først kigges på om 1,5 år. Men vores læge har skrevet til Skejby for hun tager ikke på, er træt osv. Hun skal opereres på et tidspunkt, men vi ved ikke hvornår.
Alt det vi/hun har været igennem har jeg vist aldrig fået bearbejdet og jeg har svært ved at se billeder fra vores ophold på sygehuse. 3 måneder sammenlagt. Hun blev jo genoplivet og vi var ved at miste hende dengang.
Jeg tror jeg reagerer på det nu.. Jeg vågner om natten når hun kalder, men jeg får hjetebanken og flyver op af sengen. Tror jeg frygter der er noget helt galt når hun bare skal trøstes.
Hvis hun siger hun har ondt et sted, får jeg også hjetebanken.
Jeg tror der har plantet sig et kæmpe frygt i mig, at hun dør fra os. Hun er 3,5 år så hvorfor det kommer nu, ved jeg ikke, men det føles skrækkeligt
Vi har en familierådgiver der kommer hos os og jeg tror jeg må snakke med hende om det, måske jeg kan komme til psykolog.
Håber der er nogen der er kommet hertil, jeg måtte lige ud med det.
Anmeld