Lingeri til treårige - hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Kofoed.

Juliekp skriver:

Da jeg var 10 år gammel brugte jeg en B-skål i BH, så en top var ikke nok. Kan dog huske at jeg bare fik en BH med snoopy fra Bilka, skulle på ingen måde været lingeri el.l!

Sådan startede jeg også ud og det var i samme alder (jeg fylder 23 på næste tirsdag, så sådan gjorde man for 13 år siden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

gædde/gitte

Yurie skriver:

I USA er der stor debat fordi to stjernemødre har iklædt deres 4månedergammel og 1årige piger i bikini(den sidste leopard plettet)
For det synes amerikanerne er guf for pædofile.. Det er måske lidt voldsomt, MEN jeg kan ikke se pointen.

jamen så har USA ramt Hals....

For i lørdags var der en familie der gik rund i brugsen, hvor datteren... bom bom... 6-9 år havde en numsekort flænset denimnederdel, flipflaper og en trekant-bikini bh i pink med glimmer... den kurrede rundt på overkroppen - for den havde jo ligesom intet at dække.....

Jeg følte mig old gammel! - for det forargede mig virkelig!! 

Anmeld

29. juli 2013

Mettefpigen

LuLy skriver:

D

De har jo ikke så store bryster som 8-9 årige at de ligefrem behøver bh.. En top er da rigeligt! En bh er jo noget kvindeligt og en 8-9 årig er bestemt ikke en kvinde men en lille pige! Skal de så også gå med g-streng fordi det er moderne med stramme bukser???

Det er forskellige ting... Og jo der er nogle der har så store bryster som 8-9 årige (desværre)...

Anmeld

29. juli 2013

lycly

Mettefpigen skriver:

Det er forskellige ting... Og jo der er nogle der har så store bryster som 8-9 årige (desværre)...

Jeg mener at en bh er ligeså "seksuel" som en g-streng.

Det kan godt være at nogle piger får bryster tidligt, men det er jo ikke bryster som er nødt til at komme i en D-skåls bh, det kan sagtens klares med en top med elastik. Det er der jo mange voksne der bruger. Synes det er helt absurd at begynde at producere bh'er til små piger..

Anmeld

29. juli 2013

Mettefpigen

LuLy skriver:

Dee

Jeg mener at en bh er ligeså "seksuel" som en g-streng.

Det kan godt være at nogle piger får bryster tidligt, men det er jo ikke bryster som er nødt til at komme i en D-skåls bh, det kan sagtens klares med en top med elastik. Det er der jo mange voksne der bruger. Synes det er helt absurd at begynde at producere bh'er til små piger..

Det ee jo hver sin mening om tingene.... Kender en personligt som havde b-skål som 9 årige som ikk kunne være i en top, så synes jeg det er fint.... Men igen hver sin mening.....

Anmeld

29. juli 2013

baby012

No go herhjemme !! 

Anmeld

29. juli 2013

Rose<3

Så er det jo godt at man bare kan lade vær med at købe det...

Anmeld

29. juli 2013

lineog4

Jeg er den heldige mor til en datter på 10 som skal starte i 4. Klasse. Jeg ryster nogen gange på hovedet når jeg ser hvad hendes klassekammerater går med og hvor "store" de skal være før tid. Jeg er heldig da min skønne datter er til live rollespil, teater og musik og tøj det skal helst ligne en elver, være behageligt og passe til vejret (og skal siges jeg selv er total pyntesyg og gerne så hende i skønne kjoler men nej bukser).

der erhar gen i hendes klasser der har fysisk behov for bh og alligevel ved jeg de har dem - men ligegyldigt hvad det er forældre der køber det. 

Nå maden kalder

Anmeld

29. juli 2013

Tystys14

totalt ikke okay her hjemme.

Anmeld

29. juli 2013

Faith

Det er fuldstændig ude i hampen! Hvorfor i alverden må børn ikke have lov til at være børn????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.