Lingeri til treårige - hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.447 visninger
33 svar
27 synes godt om
29. juli 2013

Fenja09

Faldt lige over denne overskrift:

Lingeri til treårige: " Sådan noget skal boycottes".

Adskillige undertøjsproducenter laver voksenagtigt lingeri til børn helt ned i toårsalderen, men den slags skal forældre holde sig fuldstændig væk fra, siger TV 2s faste børnevejleder, Lola Jensen.

På bl.a. Zalando kan man købe voksenagtigt undertøj i alderskategorien 2 til 9 år, deriblandt BH'er, som strengt taget burde være helt unødvendige i den alder, og i Sverige har det afstedkommet en debat i medierne om, at tøjet signalerer en seksualisering af barndommen.  

Læs mere her: http://go.tv2.dk/2013-07-29-lingeri-til-tre%C3%A5rige-s%C3%A5dan-noget-skal-boykottes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

gonefishing

Fenja09 skriver:

Adskillige undertøjsproducenter laver voksenagtigt lingeri til børn helt ned i toårsalderen, men den slags skal forældre holde sig fuldstændig væk fra, siger TV 2s faste børnevejleder, Lola Jensen.

På bl.a. Zalando kan man købe voksenagtigt undertøj i alderskategorien 2 til 9 år, deriblandt BH'er, som strengt taget burde være helt unødvendige i den alder, og i Sverige har det afstedkommet en debat i medierne om, at tøjet signalerer en seksualisering af barndommen.  

Læs mere her: http://go.tv2.dk/2013-07-29-lingeri-til-tre%C3%A5rige-s%C3%A5dan-noget-skal-boykottes

Unødvendigt... desuden vil jeg give Lola ret

Anmeld

29. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fenja09 skriver:

Føj! Stakkels småpiger, der ikke oplever værdien i bare at være børn, ikke kommende seksualobjekter. 

Hvem køber den slags til deres døtre? 

Anmeld

29. juli 2013

Mettefpigen

Det er unødvendigt i de helt små aldre.... Men 8-9 årige synes jeg er okay, da der er nogle der har fået bryster i den alder....

Anmeld

29. juli 2013

Fenja09

Mor og meget mere skriver:

Føj! Stakkels småpiger, der ikke oplever værdien i bare at være børn, ikke kommende seksualobjekter. 

Hvem køber den slags til deres døtre? 

Aner det ikke, men hvis der ikke er efterspørgsel på det, så er der vel heller intet udbud. Desværre...

Anmeld

29. juli 2013

Dorthe1986

Mettefpigen skriver:

atDet er unødvendigt i de helt små aldre.... Men 8-9 årige synes jeg er okay, da der er nogle der har fået bryster i den alder....

Tænker bare at I den alder er brysterne da så små, at en top burde kunne gøre det og ikke en decideret bh....

Anmeld

29. juli 2013

Mettefpigen

Dorthe1986 skriver:

h

Tænker bare at I den alder er brysterne da så små, at en top burde kunne gøre det og ikke en decideret bh....

Kender personligt en der fik bh da hun var 9.... Da var brysterne allerede for store til top....

Anmeld

29. juli 2013

Laulund87

Børn skal have undertrøjer, ikke små toppe/BH'er

Anmeld

29. juli 2013

Ciss

Unødvendigt!

Ville aldrig selv købe det til min datter. Hvorfor skulle jeg det?

I mine øjne skal børnetøjet være behageligt og praktisk (det kan selvfølgelig godt være pænt i tillæg), og det er BH'er og blondeundertøj og hvad det ellers måtte være ikke.

Anmeld

29. juli 2013

Juliekp

Dorthe1986 skriver:

Da jeg var 10 år gammel brugte jeg en B-skål i BH, så en top var ikke nok. Kan dog huske at jeg bare fik en BH med snoopy fra Bilka, skulle på ingen måde været lingeri el.l!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.