Lingeri til treårige - hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Lullaby*

Det er helt hen i vejret til så små børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Dorthe1986

Juliekp skriver:

Da jeg var 10 år gammel brugte jeg en B-skål i BH, så en top var ikke nok. Kan dog huske at jeg bare fik en BH med snoopy fra Bilka, skulle på ingen måde været lingeri el.l!

Ja det er jo en helt anden snak...:-) jeg tænkte kun lige i lingeri og ikke i de alm bh'er :-)

Anmeld

29. juli 2013

Calliope

Nu har jeg lige været inde og lure på Zalando og er sådan nogle små søde starts bh'er derinde..

Og når Zalando vælger en kategori, som hedder 2-9, vil man altså finde undertøj til 8-9 piger derinde..

Selvfølgelig skal 2-årige ikke gå med bh'er.. Men det er altså starts-bh'er og toppe - som sagtens kan bruges af lidt større børn..

Derudover, så er der mange piger, som synes det er tøset at gå med top fremfor undertrøje, især hvis de har storesøstre som er begyndt på de her toppe. Det har intet med sex at gøre, men noget at gøre med at de ser sådan ser kvinder ud og de også gerne vil ligne kvinder.

Synes vitterligt at der er stor forskel på om du putter et barn i en g-streng og blondebh eller en sød tøset startsbh - og heldigvis så kan vi som forældre jo lade være med at købe det!

Anmeld

29. juli 2013

TNBC

Fenja09 skriver:

Faldt lige over denne overskrift:

Lingeri til treårige: " Sådan noget skal boycottes".

Adskillige undertøjsproducenter laver voksenagtigt lingeri til børn helt ned i toårsalderen, men den slags skal forældre holde sig fuldstændig væk fra, siger TV 2s faste børnevejleder, Lola Jensen.

På bl.a. Zalando kan man købe voksenagtigt undertøj i alderskategorien 2 til 9 år, deriblandt BH'er, som strengt taget burde være helt unødvendige i den alder, og i Sverige har det afstedkommet en debat i medierne om, at tøjet signalerer en seksualisering af barndommen.  

Læs mere her: http://go.tv2.dk/2013-07-29-lingeri-til-tre%C3%A5rige-s%C3%A5dan-noget-skal-boykottes

I USA er der stor debat fordi to stjernemødre har iklædt deres 4månedergammel og 1årige piger i bikini(den sidste leopard plettet)
For det synes amerikanerne er guf for pædofile.. Det er måske lidt voldsomt, MEN jeg kan ikke se pointen.

Anmeld

29. juli 2013

gædde/gitte

Fenja09 skriver:

Faldt lige over denne overskrift:

Lingeri til treårige: " Sådan noget skal boycottes".

Adskillige undertøjsproducenter laver voksenagtigt lingeri til børn helt ned i toårsalderen, men den slags skal forældre holde sig fuldstændig væk fra, siger TV 2s faste børnevejleder, Lola Jensen.

På bl.a. Zalando kan man købe voksenagtigt undertøj i alderskategorien 2 til 9 år, deriblandt BH'er, som strengt taget burde være helt unødvendige i den alder, og i Sverige har det afstedkommet en debat i medierne om, at tøjet signalerer en seksualisering af barndommen.  

Læs mere her: http://go.tv2.dk/2013-07-29-lingeri-til-tre%C3%A5rige-s%C3%A5dan-noget-skal-boykottes

WHAT!!

Der mistede zalando lige mig (jeg er stor kunde i alt mulig bras) !!

Køber ganskevis ikke tøj til børn der, men syntes hjemmesiden har et moralsk ansvar!!!

NEJ TAK TIL ZALANDO!

Anmeld

29. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får thea på snart 5 år ik engang lov til at gå i bikini. Syntes simpelhen en bikini top / bh, ser helt forkert ud på små børn!! Vh stine

Anmeld

29. juli 2013

TNBC

StineW79 skriver:

Her får thea på snart 5 år ik engang lov til at gå i bikini. Syntes simpelhen en bikini top / bh, ser helt forkert ud på små børn!! Vh stine

Bher har jeg kun fundet til 10årige yngst, og det er ikke ligefrem stripperbher. Det er søde små med blomster, fugle..
Det der går ned til 4års alder er toppe, ligesom vi bruger til træning. jeg har set værre.

Anmeld

29. juli 2013

B&J

jeg vil sige 8-10år der kan de begynde men ikke før!

Anmeld

29. juli 2013

lycly

Mettefpigen skriver:

Det er unødvendigt i de helt små aldre.... Men 8-9 årige synes jeg er okay, da der er nogle der har fået bryster i den alder....

De har jo ikke så store bryster som 8-9 årige at de ligefrem behøver bh.. En top er da rigeligt! En bh er jo noget kvindeligt og en 8-9 årig er bestemt ikke en kvinde men en lille pige! Skal de så også gå med g-streng fordi det er moderne med stramme bukser???

Anmeld

29. juli 2013

lycly

StineW79 skriver:

Min datter får heller ikke bikini før hun har alderen og brysterne til at købe en rigtig bikini - for så er hun ikke barn længere.

Forstår ikke det med at have så travlt. Barndommen er den korteste periode i ens liv, de har hele deres voksne liv til at gå i lingeri, hvorfor så travlt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.