Omsorgsgiver skriver:
Hvad så når I er ude blandt andre mennesker og en sød ældre dame med en cigaret i hånden lige vil hilse på din datter. f.eks aer hendes arm eller kind eller bare lige skal til at række sin arm hen mod din datter. Selvfølgelig ikke med den hånd hvor cigaretten er i. Hvad vil/gør du så?? Siger du nej stop og trækker din datter til dig eller hvad gør du eller hvad vil du gøre??
Jeg spørger da jeg er fuldstændig uforstående over for at du vil nægte andre mennesker at røre eller tage din datter op til sig. I mine øjne er det at overreagere fuldstændig!! Come on!! Det er kun den ene gang!!
Det er ikke kun en gang imellem når barnet har både bedsteforældre og oldeforældre der ryger
Så har valgt at sådan er det.
min datter er dobbeltdisponeret for adskillige allergier og astma, så har valgt at gøre det jeg finder bedst for hende.
Jeg kan ikke sige hvordan jeg ville reagere i den situation, for det kommer an på mange ting. I nogle situationer vil jeg lade damen gøre det og i andre vil jeg tage min datter op til mig og så må damen snakke med hende der uden at røre ved hende 
Det er mit valg fra situation til situation.
Og du må gerne synes at jeg overreagere, det står dig da frit for.
Anmeld