Dit barn på besøg hos rygere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Mettefpigen

Har jeg ikk noget problem med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Benjamins'mor

Det har jeg det fint med. Det er kun mine svigermor der ryger indendørs og de sørger for udluftning mv. så det har jeg intet problem med.

Jeg er selv ryger, men ryger dog udendørs.

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

Mine drenge må godt besøge vores nabo selvom hun ryger indedøre hun gør det ikke når de er der og lufter rigtigt meget ud...

Anmeld

29. juli 2013

LilleChelle

FruStolpe skriver:

Hvis der ryges indenfor kommer hun ikke med.

Det er heller ikke nok at åbne vinduer eller gå i et andet rum.

Ingen grund til at gøre hende til passiv ryger når man har muligheden for at undgå det.

Det er også sådan jeg tænker. 

Jeg har det ret dårligt med tanken om at jeg er årsag til at bassen skal udsættes for passiv rygning :/ 

Anmeld

29. juli 2013

lycly

Jeg undgår det. Og ellers så spørger jeg pænt om de vil lufte ud og ryge udenfor når vi er der

Anmeld

29. juli 2013

baby012

Har aldrig gjort det, og kommer aldrig til det  

Anmeld

29. juli 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Hvordan har du det med at tage dit barn med på besøg i et rygerhjem? 

Vil man have besøg af mit barn, går man ud og ryger imens vi er der.

Og ja jeg kan godt finde på at nægte at folk på tage hende op hvis de lige har været ude og ryge!

Anmeld

29. juli 2013

serinasmor

Jeg mener ikke, jeg har ret til at bestemme over andre hjem end mit eget. Samtidig skal frøkenen have lov at blive passet af sin farmor og farfar. Herhjemme ryger man udenfor, men i deres gælder hjem deres regler!

Anmeld

29. juli 2013

-Sigrid-

Mine svigerforældre ryger ikke indenfor, men i deres gildesal. Og når vi har datteren med ryger de ikke derinde på dagen og dagen inden 

Jeg (og manden) er ret streng på det punkt, der skal ikke ryges i nærheden af vores datter. Heller ikke selvom vi er udenfor. Vi har hver en bror med astma, og det skal vores børn bare ikke have  Altså hvis det kan undgåes 

Men jeg var så også typen som nærmest ikke brugte shampoo eller noget i graviditeten og ammeperioden 

Anmeld

29. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
christina92 skriver:

Vil man have besøg af mit barn, går man ud og ryger imens vi er der.

Og ja jeg kan godt finde på at nægte at folk på tage hende op hvis de lige har været ude og ryge!

Hvad så når I er ude blandt andre mennesker og en sød ældre dame med en cigaret i hånden lige vil hilse på din datter. f.eks aer hendes arm eller kind eller bare lige skal til at række sin arm hen mod din datter. Selvfølgelig ikke med den hånd hvor cigaretten er i. Hvad vil/gør du så?? Siger du nej stop og trækker din datter til dig eller hvad gør du eller hvad vil du gøre??

Jeg spørger da jeg er fuldstændig uforstående over for at du vil nægte andre mennesker at røre eller tage din datter op til sig. I mine øjne er det at overreagere fuldstændig!! Come on!! Det er kun den ene gang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.