Dit barn på besøg hos rygere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
28 svar
55 synes godt om
28. juli 2013

LilleChelle

Hvordan har du det med at tage dit barn med på besøg i et rygerhjem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Frk. Himmelblå

LilleChelle skriver:

Det ville jeg ikke gøre, hvis du mener, et hjem, hvor beboerne ryger inden døre..? Eller? Men tænker, at de hjem vel nærmest ikke findes mere.? Jeg kender i hvert fald ingen, der kunne finde på at ryge inde. Børn eller ej.. Så måske er problematikken ikke så aktuel mere ( i hvert fald ikke for flertallet).

Anmeld

28. juli 2013

LilleChelle

Frk. Himmelblå skriver:

Det ville jeg ikke gøre, hvis du mener, et hjem, hvor beboerne ryger inden døre..? Eller? Men tænker, at de hjem vel nærmest ikke findes mere.? Jeg kender i hvert fald ingen, der kunne finde på at ryge inde. Børn eller ej.. Så måske er problematikken ikke så aktuel mere ( i hvert fald ikke for flertallet).

Jeg tænker hos folk der ryger indendørs. 

Anmeld

28. juli 2013

wamse

Min mor ryger indenfor i hendes eget hjem, og det kunne jeg aldrig finde på, at italesætte overfor hende - hendes hjem og hendes valg.

Min datter er med der ude, og det er vi vel ca en gang hver anden/tredje uge, og det har jeg ingen skrupler over what so ever  

Anmeld

28. juli 2013

FruStolpe

LilleChelle skriver:

Hvis der ryges indenfor kommer hun ikke med.

Det er heller ikke nok at åbne vinduer eller gå i et andet rum.

Ingen grund til at gøre hende til passiv ryger når man har muligheden for at undgå det.

Anmeld

28. juli 2013

SjeBets

Så længe at man ikke skal skære sig igennem røgen, så overlever jeg og mine børn, dog havde min den yngste asmatisk bronkitisk og der bad jeg mine forældre og svigerforældre lufte godt ud og tage hensyn. Han er så vokset fra det, men synes min mor er god til at lufte ud, så så længe vi ikke skal bo i det, så overlevet vi et  besøg og endda en overnatning til tider.

Det bliver heldigvis mere og mere brugt at ryge udendørs, men jeg accepteret de hjem hvor de vælger at ryge indendørs, det er deres hjem. Og som sagt overlever vi et besøg.

Anmeld

28. juli 2013

grinny

Man kan jo ikke bestemme om folk skal ryge i deres eget hjem. Min far ryger på sit kontor, men jeg vil altså stadig komme der med mit barn 

Anmeld

28. juli 2013

Laulund87

Her ryger farfar inde, men det bliver der ikke gjort når vi/Maria kommer på besøg. Vi kommer minimum 1 gang om ugen og det er ikke optimalt da man virkelig kan lugte det, men det er et kompromis jeg tager.

Anmeld

28. juli 2013

M (:

LilleChelle skriver:

Jeg kan godt acceptere at være i et ryger-hjem, men foretrækker klart, at de ikke ryger i nærheden af mit barn. 

Anmeld

28. juli 2013

klmf

Vi går på kompromis - der skal luftes ud inden vi kommer og ikke ryges indendøre mens vi er der. Tages disse hensyn, så har jeg det fint med det engang i mellem. Men hvor man stinker efterfølgende (indsæt bræksmiley). Er lykkelig for at alle vores bedster nu har besluttet sig for altid at ryge udendørs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.