Hvilken størrelse ville i købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

DianaRJS

Faith skriver:

Har kig på en fra Cupcake

okay så ville jeg købe en 92   tror i ville være trætte af at købe en 86 hvis i så i sidste ende skulle ud og købe igen fordi han er vokset ud af den

min den yngste brugte 86 forrig vinter og der købte vi en 98 det var dog i nameit og de er lidt mindre i størrelserne så den svarede ca til en 92   der sad så bånd i benene som gjorde den ikke blev for lang til ham og der var plads til en ekstra trøje under den og plads til ahn kunne boltre sig i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Faith skriver:

Ok. Hvordan var din dreng i størrelsen?

Min er en stor dreng på 80 cm og næsten 12 kg

Kan ikke huske hvor lang han var, og hvad han vejede, men han har altid været lidt over gennemsnittet.

vil sige at selvom det var lidt til den lille side tilsidst, så kunne han ikke have haft den større ved sæsonens start. Han ville have svømmet i den.

Anmeld

29. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ok. Hvordan var din dreng i størrelsen?

Min er en stor dreng på 80 cm og næsten 12 kg

Kommer lige i tanke om vi vejede ham ved lægen i vinters, der vejede han 13,2 men aner ikke længden

Anmeld

29. juli 2013

Nea85

sommerbarn<3 skriver:

Kommer lige i tanke om vi vejede ham ved lægen i vinters, der vejede han 13,2 men aner ikke længden

Min datter er fra maj 2011, og hun havde en molo flyverdragt str. 86 i vinter. Den passede hun fint hele vinteren

Anmeld

29. juli 2013

Faith

Tak for svar allesammen!

Jeg endte med at købe denne i str. 86

http://www.just4kids.dk/Overtoej/Flyverdragt/Racoon-Flyverdragt-1

Hvis den så bliver for lille sidst på sæsonen, må jeg investere i en billig en i et nr. større. Den tid den sorg

Anmeld

29. juli 2013

Nea85

Faith skriver:

Tak for svar allesammen!

Jeg endte med at købe denne i str. 86

http://www.just4kids.dk/Overtoej/Flyverdragt/Racoon-Flyverdragt-1

Hvis den så bliver for lille sidst på sæsonen, må jeg investere i en billig en i et nr. større. Den tid den sorg

Den ser rigtig fin ud!
Hvis den viser sig at blive for lille, kan man ofte finde nogle i januar. Min veninde købte en i name it til 200 kr

Anmeld

29. juli 2013

Faith

Nea85 skriver:

Den ser rigtig fin ud!
Hvis den viser sig at blive for lille, kan man ofte finde nogle i januar. Min veninde købte en i name it til 200 kr

Lige præcis! Og ofte er det ikke for meget med 2 flyverdragter når de går i dp/vuggestue

Anmeld

29. juli 2013

camilla10

Faith skriver:

Jeg er ved at se på flyverdragter til min søn, men er i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe.

Han er 14 måneder gammel og måler 80 cm.

Hvis man nu regner med at flyverdragten skal tages i brug i slut november... Så er han ca 18 måneder, hvilket jo er en str. 86.

Men skal jeg så købe en str. 86 eller skal det være en 92?

Ih jeg er i tvivl! Man kan jo spare en del penge ved at købe nu, men det er dælme dumt at brænde inde med en flyverdragt fordi man har købt den for lille.

Hvilken størrelse ville i købe?

Jeg købte sidste år en 86 fordi jeg syntes 92 var for stor, men endte med at måtte købe en større senere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.