Hvilken størrelse ville i købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.997 visninger
27 svar
14 synes godt om
28. juli 2013

Faith

Jeg er ved at se på flyverdragter til min søn, men er i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe.

Han er 14 måneder gammel og måler 80 cm.

Hvis man nu regner med at flyverdragten skal tages i brug i slut november... Så er han ca 18 måneder, hvilket jo er en str. 86.

Men skal jeg så købe en str. 86 eller skal det være en 92?

Ih jeg er i tvivl! Man kan jo spare en del penge ved at købe nu, men det er dælme dumt at brænde inde med en flyverdragt fordi man har købt den for lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

LinLin

Faith skriver:

Jeg er ved at se på flyverdragter til min søn, men er i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe.

Hvis man nu regner med at flyverdragten skal tages i brug i slut november... Så er han ca 18 måneder, hvilket jo er en str. 86.

Ih jeg er i tvivl! Man kan jo spare en del penge ved at købe nu, men det er dælme dumt at brænde inde med en flyverdragt fordi man har købt den for lille.

Det kommer jo (også) an på hvilket mærke du vil købe
Adam havde fx en reima str 80 da han brugte 86/92 i alt andet tøj...

Anmeld

28. juli 2013

Faith

LinLin skriver:

Det kommer jo (også) an på hvilket mærke du vil købe
Adam havde fx en reima str 80 da han brugte 86/92 i alt andet tøj...

Ja det er jo det.... Har kig på en Cupcake.

Anmeld

28. juli 2013

Hyacinth

Faith skriver:

Det er selvfølgelig svært at sige, men jeg ville nok købe den i 92. Min datter er fra maj 2011 og i vinteren 2012/2013 (1,5 år) brugte hun 92 fra TTH. Hun er dog også ret stor af alder ift. køn, for nu er hun 2 år og bruger 98/104! Men 92 ville jeg synes var mest sikker

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

Faith skriver:

Ja det er jo det.... Har kig på en Cupcake.

Kender jeg ikke rigtigt.. Adet end at min store søn har haft en bluse i det mærke; den var lille i str synes jeg, men om det er det generel ved jeg ikke...

Anmeld

28. juli 2013

Lukas&Liam<3

Faith skriver:

Jeg ringede ind og spurgte
Lukas er 6mdr 72 lang og for et par uger siden kommet op i str 74, og hun sagde at han sagtens ville kunne passe en 80 til vinter. Men kan ikke få den flyverdragt jeg vil ha nogle steder lige nu. Men der er vel også tit forskel i størrelserne?

Anmeld

28. juli 2013

Laulund87

Jeg ville google mærket og finde mål, evt finde en annonce hvor der bliver solgt en brugt og høre efter mål

Kan du virkelig stadig finde dem på udsalg? De nye kommer jo om et par uger i butikkerne

Anmeld

29. juli 2013

Faith

Hyacinth skriver:

Det er selvfølgelig svært at sige, men jeg ville nok købe den i 92. Min datter er fra maj 2011 og i vinteren 2012/2013 (1,5 år) brugte hun 92 fra TTH. Hun er dog også ret stor af alder ift. køn, for nu er hun 2 år og bruger 98/104! Men 92 ville jeg synes var mest sikker

Hælder også mest til 92....

Anmeld

29. juli 2013

Faith

Laulund87 skriver:

Jeg ville google mærket og finde mål, evt finde en annonce hvor der bliver solgt en brugt og høre efter mål

Kan du virkelig stadig finde dem på udsalg? De nye kommer jo om et par uger i butikkerne

Ja jeg har fundet en side hvor de har 50% på sidste års modeller.

Er nødt til at tænke lidt økonomisk. Har 3 unger som skal have flyverdragter, vinterjakker og vinterstøvler, så det løber op!

Anmeld

29. juli 2013

lycly

Jeg ville købe den i 86, flyverdragter og overtøj generelt er altid lidt stort i det og de kan dårligt bevæge sig hvis det er for stort Min datter har altid haft overtøj i den størrelse hun er i lige på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.