Hvilken størrelse ville i købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Carina:-)

Det kommer an på hvor stor han er .

Og hvor stor modellen er,.

Villads er snart 18 mdr og jeg har købt en molo i str 80 som er rigeligt stor-

Har købt 86 til næste år igen da jeg ved fra mine andre børn at lige i molo der er de en str bagud-fordi de er store i str.

Han havde en hummel i str 74 sidste vinter og den kan han stadig passe...så prøv at bede butikken om nogle mål.

Den skal ikke være for lille,men det er heller ikke rart for et barn at sjoske rundt i for stort tøj og fodtøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Laulund87

Faith skriver:

Ja jeg har fundet en side hvor de har 50% på sidste års modeller.

Er nødt til at tænke lidt økonomisk. Har 3 unger som skal have flyverdragter, vinterjakker og vinterstøvler, så det løber op!

Jeg mente nu heller ikke at det skulle være en model fra i år, troede bare ikke at der stadig blev solgt fra sidste år Hvem vil ikke gerne spare penge

Anmeld

29. juli 2013

Muffinmus

Der er jo kæmpe forskel på mæglerne, så sørg for du lige sætter dig ind i hvilken en din dragt er, stor eller lille. F.eks er tickets og miniatures lidt store. Mens jeg synes molo, alpine og name it er ret normale i str. Mine har i hvert fald brugt samme str i tøj der, selv om keg se nognen skriver de er store.Mikk-Line er så små i str og der synes jeg man skal have str større.
Min datter måler vist 76 og har fået str 86, fra ticket, umiddelbart ser det ud til den kommer til at passe perfekt omkring dec og frem, lidt stor endnu må jeg sige, men hun vil helt sikkert kunne passe den over hele sæsonen.

Cupcake, eller racoon,har jeg kun haft en af, den var ret normal i str, ikke stor. Men har sommer anorakken til den mindste i str 74 nu selv om hun bruger 80-86 i tøj. Så den er rigeligt stor i hvert fald.

måske har de siden hen lavet deres ting lidt større?? Eller ring ind og få måAnja nakke til skridt og hel længde. Så kan du sammenligne med sin søn og et målebånd.

her et et godt link

http://www.heaven4kids.dk/B%C3%B8rnet%C3%B8j/Flyverdragter/Racoon-Flyverdragt

Anmeld

29. juli 2013

Faith

LuLy skriver:

Jeg ville købe den i 86, flyverdragter og overtøj generelt er altid lidt stort i det og de kan dårligt bevæge sig hvis det er for stort Min datter har altid haft overtøj i den størrelse hun er i lige på det tidspunkt.

Nu hvor jeg tænker over det så var mine tvillingers første flyverdragter også str. 86 og de er fra samme måned som min yngste, så måske jeg skulle købe str. 86. Hmm det er svært

Anmeld

29. juli 2013

Faith

Laulund87 skriver:

Jeg mente nu heller ikke at det skulle være en model fra i år, troede bare ikke at der stadig blev solgt fra sidste år Hvem vil ikke gerne spare penge

Ved hvad du mente søde

Anmeld

29. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Faith skriver:

Jeg er ved at se på flyverdragter til min søn, men er i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe.

Han er 14 måneder gammel og måler 80 cm.

Hvis man nu regner med at flyverdragten skal tages i brug i slut november... Så er han ca 18 måneder, hvilket jo er en str. 86.

Men skal jeg så købe en str. 86 eller skal det være en 92?

Ih jeg er i tvivl! Man kan jo spare en del penge ved at købe nu, men det er dælme dumt at brænde inde med en flyverdragt fordi man har købt den for lille.

Min dreng er født samme tid på året som din, bare et år tidligere.

han havde str 86 i vinters, den var fin i str. Men nåede at være lige på grænsen til sidst.

Anmeld

29. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Faith skriver:

Jeg er ved at se på flyverdragter til min søn, men er i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe.

Hvis man nu regner med at flyverdragten skal tages i brug i slut november... Så er han ca 18 måneder, hvilket jo er en str. 86.

Ih jeg er i tvivl! Man kan jo spare en del penge ved at købe nu, men det er dælme dumt at brænde inde med en flyverdragt fordi man har købt den for lille.

Det var iøvrigt cupcake og miniature flyverdragter han havde.

Anmeld

29. juli 2013

Faith

sommerbarn<3 skriver:

Min dreng er født samme tid på året som din, bare et år tidligere.

han havde str 86 i vinters, den var fin i str. Men nåede at være lige på grænsen til sidst.

Ok. Hvordan var din dreng i størrelsen?

Min er en stor dreng på 80 cm og næsten 12 kg

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

Faith skriver:

jeg ville købe en 92 til ham så er der også plads til lidt ekstra tøj inden under og også plads til at han kan "bukke" sig uden bleen bliver presset helt flad på ham

men husk der er lidt forskel på størrelserne afhængig af mærke nu ved jeg ikke hvad du tænker af mærke?

Anmeld

29. juli 2013

Faith

DianaRJS skriver:

jeg ville købe en 92 til ham så er der også plads til lidt ekstra tøj inden under og også plads til at han kan "bukke" sig uden bleen bliver presset helt flad på ham

men husk der er lidt forskel på størrelserne afhængig af mærke nu ved jeg ikke hvad du tænker af mærke?

Har kig på en fra Cupcake

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.