livmoderhalskræft, overvejer om jeg skal få det gjordt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

NovemberBaby2013

Anna111 skriver:

Og hvem tror du er hybokonder?
Mig? Det var dog noget mærkeligt noget at sige fordi jeg ikke har samme mening som dig vis jeg var det kunne jeg da aldrig tage noget medercin for det smerte helvede jeg lever i for der er uenlig mange bivirkninger..

Syntes sku man skal have lov at have forskellige meninger uden at beskylde henanden for alt muligt

Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at du er hypokonder, hvor får du det fra? Ved du overhovedet hvad en hypokonder er Det har intet med at tage medicin at gøre? . Det helt fint der er forskellige meninger, det ville være kedeligt hvis det altid er det samme mening. Jeg synes bare det er lige hårdt nok at du skriver alle de ting om bivirkninger. Udover det, skriver du om procenttal, du ikke aner noget om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

SjeBets

der kan være bivirkninger ved alt medicin, der er også bivirkninger ved de vaccinationer vi giver ungerne, men når man ser på det store billede, så vælger jeg at sige den lille bitte risiko der er for at få alvorlige bivirkninger den tager vi for at slippe for de meget alvorlige sygdomme.  Og de kræft typer at HPV kan give er ret så alvorlig, jeg har mistet stor set alle kvinder på min fars side til den type kræft, min far var kun 15 da hans mor døde, han søster efter lod 4 børn i alderen 10-20 i en alder af 50 år af samme type kræft. Så jeg lader både min dreng og min pige vaccinere når de er gamle nok.  så tager vi bivirkningerne med.

Anmeld

28. juli 2013

L&V

Anna111 skriver:

Ville lige advare dig om at det er ekstram mange bivirkninger ved den som er blevet ned dempet bla kronisk hovedepinde kraftige mavesmerter har mødt en der er blivet lam i benene og nu sidder i kørestol efter den og de ved ikke om det er perminent og det sker åbentbart for 1 ud af 100 og tænk på hvor mange der får den og det glemmer lige at fortælle dig det.

Jeg selv aboterede efter jeg fik den første sprøjte (viste ikke jeg var gravid der) og er overbivist om at det skyltes hpv vacinnen da der er flere der har misdet efter den.

Ville bare lige advare da jeg ikke selv kan se fordelene i den mere

Tror hende den unge pige der døde af hpv den anden dag ville ha givet hva som helst for at nøjes med bivirkninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.