livmoderhalskræft, overvejer om jeg skal få det gjordt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.680 visninger
22 svar
18 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Kan det stadig nåes at få taget stim mod livmoderhalskræft.

For overvejer at få det gjordt... - eller hvis koster det penge . Nogen der ved noget om det Vil jeg gerne høre, !!  - skal jeg mon bestiller. En tid hos lægen nu her eller??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Laulund87

Du skal selv betale nu..

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

oki, tak for svar.. kunne nemli ikke huske om det var nu her..

Anmeld

28. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Ville lige advare dig om at det er ekstram mange bivirkninger ved den som er blevet ned dempet bla kronisk hovedepinde kraftige mavesmerter har mødt en der er blivet lam i benene og nu sidder i kørestol efter den og de ved ikke om det er perminent og det sker åbentbart for 1 ud af 100 og tænk på hvor mange der får den og det glemmer lige at fortælle dig det.

Jeg selv aboterede efter jeg fik den første sprøjte (viste ikke jeg var gravid der) og er overbivist om at det skyltes hpv vacinnen da der er flere der har misdet efter den.

Ville bare lige advare da jeg ikke selv kan se fordelene i den mere

Anmeld

28. juli 2013

NovemberBaby2013

Den var gratis indtil d. 1/7 i år, såjeg forstår godt nok ikke hvorfor du ikke fik det gjort der? . Mht. bivirkninger. Der er jo birvirkninger på alting. Altså p-piller kan forårsage hjertestop, og pinex svimmelhed.. Altså forstå mig ret. Jeg fik mine stik da jeg var 13, og jeg har aldrig lidt af noget som helst. Trods alt, er det vel også bedre at få hovedpine mm. end at få livmoderhalskræft, men det er vel en smagssag, eller hvad?? . Jeg vil i hvert fald råde dig til at få vaccinen...

Anmeld

28. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anna111 skriver:

Ville lige advare dig om at det er ekstram mange bivirkninger ved den som er blevet ned dempet bla kronisk hovedepinde kraftige mavesmerter har mødt en der er blivet lam i benene og nu sidder i kørestol efter den og de ved ikke om det er perminent og det sker åbentbart for 1 ud af 100 og tænk på hvor mange der får den og det glemmer lige at fortælle dig det.

Jeg selv aboterede efter jeg fik den første sprøjte (viste ikke jeg var gravid der) og er overbivist om at det skyltes hpv vacinnen da der er flere der har misdet efter den.

Over 400.000 danske kvinder har fået vaccinen, og der er indberettet omkring 50 gange alvorlige bivirkninger.

Lad os nu lige se det i det større perspektiv.

Anmeld

28. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Kan det stadig nåes at få taget stim mod livmoderhalskræft.

For overvejer at få det gjordt... - eller hvis koster det penge . Nogen der ved noget om det Vil jeg gerne høre, !!  - skal jeg mon bestiller. En tid hos lægen nu her eller??  

Jeg har også selv betalt for mine, eller min søde mor har. Det mange år siden jeg fik dem, og der kostede det. Jeg har aldrig mærket noget til nogen bivirkninger, og hold nu op med det Pjat. Der er bivirkninger ved alt, og det fint du er så overbevist om at det er sprøjtens skyld du mistede, men kan du bevise det? Det kunne være af alle mulige andre årsager.. 

Anmeld

28. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anna111 skriver:

HVAD sker for 1 ud af 100? 

Anmeld

28. juli 2013

NovemberBaby2013

Anna111 skriver:

Nu skal man også passe på at man ikke er hypokonder... Tror godt nok heller ikke på at det er 1 ud af 100 men ja.. Grunden til SA, kan være så mange ting, men det er da klart, at det kan påvirke, i og med at vaccinen går i livmoderen... Jeg ville hellere få hovedpine, end at få livmoderhalskræft, og så ikke kunne få børn..

Anmeld

28. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
ES90 skriver:

Over 400.000 danske kvinder har fået vaccinen, og der er indberettet omkring 50 gange alvorlige bivirkninger.

Lad os nu lige se det i det større perspektiv.

Ja i danmark og det er kun de alvorlige af bivirkningerne alle de "mindre" alvorlige er ikke talt med og de glemmer lige at infomere folk om at der kan være slemme bivirkninger alle mener bare det er en mirakel kur jeg selv fik ikke at vide der var nogle bivirkninger

Så de fakta de vælger at vise frem har jeg ikke så meget til overs for overhovedet
Men det er bare min mening og i har self ret til at have jeres ejen mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.