livmoderhalskræft, overvejer om jeg skal få det gjordt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
DecemberBaby2013 skriver:

Nu skal man også passe på at man ikke er hypokonder... Tror godt nok heller ikke på at det er 1 ud af 100 men ja.. Grunden til SA, kan være så mange ting, men det er da klart, at det kan påvirke, i og med at vaccinen går i livmoderen... Jeg ville hellere få hovedpine, end at få livmoderhalskræft, og så ikke kunne få børn..

Jeg ved heller ikke 100% om det er 1 ud ar 100 men det var det den unge pige der endte i kørestol fik af vide da skaden var sket
Og jeg syntes virkelig det er skrækeligt at være lam måske resten af livet så vil jeg heller selv undersøges reglmessig for livmoderhalskræft og tage det i opløbet vis skaden først skulle ske men så stor er chensen altså heller ikke for at få det til at jeg vil tage risikoen at ødeligge hele mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

NovemberBaby2013

Anna111 skriver:

Ja i danmark og det er kun de alvorlige af bivirkningerne alle de "mindre" alvorlige er ikke talt med og de glemmer lige at infomere folk om at der kan være slemme bivirkninger alle mener bare det er en mirakel kur jeg selv fik ikke at vide der var nogle bivirkninger

Så de fakta de vælger at vise frem har jeg ikke så meget til overs for overhovedet
Men det er bare min mening og i har self ret til at have jeres ejen mening

Hvorfor skulle de også tælle en hovedpine eller 20 med, når det er en af de almindelige bivirkninger? Jeg har aldrig oplevet at der ikke er blevet fortalt om bivirkninger. Da jeg fik min, nævnte de alle bivirkninger. Udover læste vi også på nettet, inden jeg fik den. MEN hovedparten i det, er at det vel er bedre at få det en smule dårligt i et par dage, end at få livmoderhalskræft?

Anmeld

28. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg mener der er indberettet ca 500 gange bivirkninger, i alt.. Ud af 400.000.
Jeg gør det gerne igen.

Anmeld

28. juli 2013

Kvist

Anonym skriver:

Kan det stadig nåes at få taget stim mod livmoderhalskræft.

For overvejer at få det gjordt... - eller hvis koster det penge . Nogen der ved noget om det Vil jeg gerne høre, !!  - skal jeg mon bestiller. En tid hos lægen nu her eller??  

Vaccinen er gratis indtil udgangen af 2013.. Den tager dog et halvt år at få, derfor kan du ikke nå at få alle 3 gratis, men du kan stadig nå at få de første 2 gratis, og så selv kun betale den sidste..

Anmeld

28. juli 2013

anna111

Hvorfor skulle de også tælle en hovedpine eller 20 med, når det er en af de almindelige bivirkninger? Jeg har aldrig oplevet at der ikke er blevet fortalt om bivirkninger. Da jeg fik min, nævnte de alle bivirkninger. Udover læste vi også på nettet, inden jeg fik den. MEN hovedparten i det, er at det vel er bedre at få det en smule dårligt i et par dage, end at få livmoderhalskræft?

Du tænker på en almenlig hovedepinde men kronisk hovedepinde det må jo være ulideligt at skulle have konstant 24/7 nej tak jeg har kroniske smerter i hele kroppen og kan ikke engan klare tanken om at skulle have det i hovedet oven i.

Men det er da kun godt at der er nogle der får bivirkningerne af vide så man kan tage stilling til dem inden

Anmeld

28. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anna111 skriver:

Jeg ved heller ikke 100% om det er 1 ud ar 100 men det var det den unge pige der endte i kørestol fik af vide da skaden var sket
Og jeg syntes virkelig det er skrækeligt at være lam måske resten af livet så vil jeg heller selv undersøges reglmessig for livmoderhalskræft og tage det i opløbet vis skaden først skulle ske men så stor er chensen altså heller ikke for at få det til at jeg vil tage risikoen at ødeligge hele mit liv

Jeg synes, det er dybt bekymrende, at der bliver spredt den slags skræmmehistorier. Selvfølgelig er der ingen læge, der har fortalt den unge pige, at 1 ud af 100 bliver lam - det er noget, enten hun eller du har fået helt galt i halsen. 

Man kan - og bør - læse om bivirkningerne og tage stilling ud fra det. 

Anmeld

28. juli 2013

LilleChelle

Anna111 skriver:

Du tænker på en almenlig hovedepinde men kronisk hovedepinde det må jo være ulideligt at skulle have konstant 24/7 nej tak jeg har kroniske smerter i hele kroppen og kan ikke engan klare tanken om at skulle have det i hovedet oven i.

Men det er da kun godt at der er nogle der får bivirkningerne af vide så man kan tage stilling til dem inden

Nu er det ikke lægernes arbejde at fortælle om bivirkninger.  Det er forbrugerens eget ansvar at læse indlægssedlen. Al medicin har bivirkninger. Du kan også dø af narkose, men bliver gladeligt lagt i det, for at blive gjort rask. 

Anmeld

28. juli 2013

NovemberBaby2013

Anna111 skriver:

Ved godt hvad kronisk hovedpine er. Det er måske 1:4000 der får det?
Dog tænker jeg, at hvis man er hypokonder, kunne det godt blive svært at se bare nogle af bivirkningerne...

Anmeld

28. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, det er dybt bekymrende, at der bliver spredt den slags skræmmehistorier. Selvfølgelig er der ingen læge, der har fortalt den unge pige, at 1 ud af 100 bliver lam - det er noget, enten hun eller du har fået helt galt i halsen. 

Man kan - og bør - læse om bivirkningerne og tage stilling ud fra det. 

Ja det nok en af de vandre historier der bliver spredt ofte.. 

Anmeld

28. juli 2013

anna111

Ved godt hvad kronisk hovedpine er. Det er måske 1:4000 der får det?
Dog tænker jeg, at hvis man er hypokonder, kunne det godt blive svært at se bare nogle af bivirkningerne...

Og hvem tror du er hybokonder?
Mig? Det var dog noget mærkeligt noget at sige fordi jeg ikke har samme mening som dig vis jeg var det kunne jeg da aldrig tage noget medercin for det smerte helvede jeg lever i for der er uenlig mange bivirkninger..

Syntes sku man skal have lov at have forskellige meninger uden at beskylde henanden for alt muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.