Anonym skriver:
Nej det er også fuldstændig uacceptabelt!
Han har lige været på ferie i en uge, alene med sin bror.
Her har min søn stort set været tilfreds og tilpas hele uden, og moderen her har ikke været irriteret og træt på samme måde som jeg plejer?
Havde sådan glædet mig til at han kom hjem, men allerede den første hele dag, var vores barn ked af det osv... :/
Er det dét værd?
Sådan var vores datter os, og da vi gik fra hinanden var hun selvfølgelig forvirret de første 4 mdr, men derefter kørte det bare med hende, og hun var lige glad om hun var ved mig eller faderen, så vores datter blev en helt anden Efter vi gik fra hinanden..
Sådan som du skriver lyder lidt sådan som jeg havde det i vores forhold dengang, jeg var sur og ked hver gang han var der, og glad når han ikke var det, og vores datter Var os tit ked af det fordi jeg var det..
Jeg ville ikke synes det var det værd, din søn fortjener en Glad og afslappet mor, jeg ville hvertfald være flyttet hvis det var mig..
- Men det er dig der skal gøre op med dig selv om du kan gå fra ham eller ej, for du skal være 100 % sikker på det er slut hvis i slutter, for det andet forvirrer bare endnu mere barnet
Anmeld