Den dag du besluttede at stoppe forholdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
25 svar
3 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, hvordan forholdte du dig den dag du endelig havde sagt stop i et til tider godt med skidt forhold??

Jeg har idag sagt at vi burde holde her, da vores barn nu er præget af vores uenigheder. Men han ignorer det bare.

Hvad skal jeg gøre?

Jeg har et sted at flytte hen pr 1/9.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hvordan ignorerer han det? Han er vel kommet med et svar af en art?

Anmeld

28. juli 2013

B&J

lige på det tidspunkt aftalte vi at han flyttede hjem til hans bror og jeg blev ind til den første hvor jeg fik lejligheden og han flyttede hjem.. ellers havde det været omvendt..

for om din fyr forstår det heller ej jamen så må du vise du mener det.. ellers tror han jo bare du gasser

Anmeld

28. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, hvordan forholdte du dig den dag du endelig havde sagt stop i et til tider godt med skidt forhold??

Jeg har idag sagt at vi burde holde her, da vores barn nu er præget af vores uenigheder. Men han ignorer det bare.

Hvad skal jeg gøre?

Jeg pakkede lidt af de basale ting og flyttede

Anmeld

28. juli 2013

LRJ

Med min datters far, pakkede jeg 5 tasker med de ting min datter og jeg ikke kunne undvære og flyttede til min mormor, hvor jeg boede i 6 mdr før jeg fandt min ejen lejelighed, ( da je g flyttede i mit ejet havde jeg næsten intet ved ham mere, da jeg havde taget nogle af mine ting med, når jeg afleverede vores datter på weekend..

havde gået i 1 år og samlet mod til at gå fra ham, men det skete først der..

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvordan ignorerer han det? Han er vel kommet med et svar af en art?

Jamen han siger bare at det kun lige er pga den diskusion vi lige havde inden og har haft de sidste 2 dage!

Men det er jo mange ting! Det er jo en ophobning af op til flere års irritationer! Men han VIL ikke forstå det.

Anmeld

28. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre?

Du flytter. Så kommer han da til at forstå det når du har pakket alle dine ting ned.

Han skal selvfølgelig også lige underskrive at det er ok at du flytter med jeres barn. Men hvis du har en lejekontrakt, hvor der står at du flytter ind d. 1/9 så er der vel ikke så meget at rafle om? Det burde da få ham til at forstå at du mener det alvorligt.

/Fenja

Anmeld

28. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Har du ikke en veninde eller noget familie du kan flytte midlertidig over til? Vis du har så pak en taske med dit og jeres barns ting og tag af sted så skal det nok gå op for ham det er forbi

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Du flytter. Så kommer han da til at forstå det når du har pakket alle dine ting ned.

Han skal selvfølgelig også lige underskrive at det er ok at du flytter med jeres barn. Men hvis du har en lejekontrakt, hvor der står at du flytter ind d. 1/9 så er der vel ikke så meget at rafle om? Det burde da få ham til at forstå at du mener det alvorligt.

/Fenja

Vi har hus og har et nyt hus at flytte i pr. 1/9. Men der kan jeg godt bo selv.

Ja du har nok ret. Det er bare så svært når man som moder gerne vil have at tingene går i orden, og ingen bliver sure, da det højst sand synligt vil gå ud over vores barn.

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Har du ikke en veninde eller noget familie du kan flytte midlertidig over til? Vis du har så pak en taske med dit og jeres barns ting og tag af sted så skal det nok gå op for ham det er forbi

Tak, det ville være en god mulighed for at få klarlagt tankerne og ens følelser.

Det er så svært når man står med en mand som bare ignorer ens mening og holdning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.