Den dag du besluttede at stoppe forholdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

Med min datters far, pakkede jeg 5 tasker med de ting min datter og jeg ikke kunne undvære og flyttede til min mormor, hvor jeg boede i 6 mdr før jeg fandt min ejen lejelighed, ( da je g flyttede i mit ejet havde jeg næsten intet ved ham mere, da jeg havde taget nogle af mine ting med, når jeg afleverede vores datter på weekend..

havde gået i 1 år og samlet mod til at gå fra ham, men det skete først der..

Hvordan havde du det så, da du først var flyttet fra ham? Og hvad var grunden for at flytte?

Undskyld jeg spørger sådan, men har behov for at se tingene fra andres synspunkter end mine egne lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

lige på det tidspunkt aftalte vi at han flyttede hjem til hans bror og jeg blev ind til den første hvor jeg fik lejligheden og han flyttede hjem.. ellers havde det været omvendt..

for om din fyr forstår det heller ej jamen så må du vise du mener det.. ellers tror han jo bare du gasser

Det lyder som om i var lidt enige i den del af sagen. Det er så svært når han ikke vil indse det, at aftale noget med at bo indtil det ene kan flytte i det andet.

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg pakkede lidt af de basale ting og flyttede

Okay, så har du været mere afklaret end jeg. Er stadig en smule forvirret over mine følelser.

Anmeld

28. juli 2013

B&J

Anonym skriver:

Det lyder som om i var lidt enige i den del af sagen. Det er så svært når han ikke vil indse det, at aftale noget med at bo indtil det ene kan flytte i det andet.

niks det var mig der gik ind og sagde for ville ikke se ham da jeg havde slået op for han blev noget kun ond i sproget, vi havde været sammen i 3år og vi havde snakket om vores problemer mange gang men nu ville jeg bare ikke mere...

Anmeld

28. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Tak, det ville være en god mulighed for at få klarlagt tankerne og ens følelser.

Det er så svært når man står med en mand som bare ignorer ens mening og holdning.

Det var da så lidt
Ja kan jeg godt forstå det er det må være meget svært se at komme asted med dit barn så kan du osse selv få afklaret dine tanker og føelser og så går det op for din mand at du virkelig mener det alvorligt held og lykker her fra håber det hele snart går iorden for dig

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

niks det var mig der gik ind og sagde for ville ikke se ham da jeg havde slået op for han blev noget kun ond i sproget, vi havde været sammen i 3år og vi havde snakket om vores problemer mange gang men nu ville jeg bare ikke mere...

Nå okay, min mand siger også bare at sådan er han ikke og prøver at få alle tingene lavet om, mht. mit syn på alle de negative ting vi lever med.

Hvis han virkelig forstod det, ville han også blive aggresiv og provokeret af det. Men kan mærke at han ingenting kan forstå.

Anmeld

28. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Okay, så har du været mere afklaret end jeg. Er stadig en smule forvirret over mine følelser.

Njah jeg vil bare ik true med at smutte eller lignende så da jeg havde sagt det var der ingen vej uden om for mit vedkommende.. Det var vildt hårdt og var meget i tvivl da jeg sad der alene men det blev bedre

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Njah jeg vil bare ik true med at smutte eller lignende så da jeg havde sagt det var der ingen vej uden om for mit vedkommende.. Det var vildt hårdt og var meget i tvivl da jeg sad der alene men det blev bedre

Jeg er også sikker. Men så snart han ikke troede mig, blev jeg usikker i mit valg.

Han er blevet sur nu og forstår det nu efter en snak om hvorfor.

Tak for svar :-)

Anmeld

29. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg er også sikker. Men så snart han ikke troede mig, blev jeg usikker i mit valg.

Han er blevet sur nu og forstår det nu efter en snak om hvorfor.

Tak for svar :-)

Det er klart man tvivler så. Men godt i fik en snak så 5øren faldt..

Så lidt da

Held og lykke

Anmeld

29. juli 2013

LRJ

Anonym skriver:

Hvordan havde du det så, da du først var flyttet fra ham? Og hvad var grunden for at flytte?

Undskyld jeg spørger sådan, men har behov for at se tingene fra andres synspunkter end mine egne lige nu.

Havde det fint da jeg først flyttede, var lettet og var ikk så sur oh ked af det hele tiden

Han var mig utro mens jeg hat gravid med vores barn og igen da hum var 1 år plus han skrev med andre i alt den tid jeg var sammen med ham.. Kunne ikk leve i et forhold hvor den anden part havde behov for andre end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.