min skønne mor er syg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Nej er forfærdeligt når folk bliver taget fra os så tidligt Men forhåbentligt bliver din mor også hos dig mange år endnu

Husk at fortælle din dejlige veninde og mand hvor meget du sætter pris på at de er der for dig 

Jeg fortæller dem næsten hverdag hvor stor pris jeg sætter på dem

Jeg håber også min mor bliver hos mig i RIGTIG mange år endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Ja, er fuldstændig grædefærdig

Det er så uretfærdigt - for et år siden døde min onkel af lever kræft, så jeg håber så inderligt at de har tagey fejl, det er bare så hårdt med ventetiden på de prøver hun nu skal igennem, ville bare ønske man kunne få klarhed med det samme. .

Det gør mig ondt med din far
Så kan du jo helt bestemt sætte dig ind i de følelser der kører rundt i ens krop!

Ja, man føler både vrede, afmagt, sorg og håb.

Ventetiden må være noget af det værste. Den blev vi dog næsten forskånet for. Vi fik nemlig dødsdommen samtidig med visheden om det var cancer, men selvfølgelig havde man sine bange anelser under undersøgelserne.

Heldigvis er der jo også rigtig mange som overlever kræft i dag og jeg håber sådan for jer at din mor er en af dem. Igen.. Hun er heldigvis ung og stærk..

Du må endelig komme med en update. Jeg vil sende jer mine positive tanker.

Anmeld

26. juli 2013

sandramor

Anonym skriver:

Jeg skriver anonym da vi ikke helt endnu ved hvad alting udvikler sig til - men min dejlige mor på 45 år, fik igår afvide ved lægen, at hun har nogle mørke pletter på båfe hendes lunger og lever, lægen mener det er kræft, men ikke om det er ondartet eller godartet

Mor blev for knap et år siden opereret for modermærkekræft, og var blevet erklæret rask, men nu er der konmet dette..

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg er så forfærdelig ked af det, vi har en rigtig stærkt bånd til hinanden, jeg har to mindre søskende, en på 16 og en på 10 år..

Jeg syntes bare at alt er noget møg lige nu, er lykkelig over jeg har min søn der i det mindste kan holde humøret lidt længere oppe

JEG ER IKKE KLAR TIL AT MISTE MIN ELSKEDE MOR

Åårh nej da... Jeg ved om nogen hvad du går igennem
Jeg mistede her D 18 juli min mor til kræft.. 65 år gammel.... Hun blev for 20 år siden opereret for melanom (modermærke kræft)
Men desværre dukkede der metestaser op i hele kroppen...
Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det ikke er så slemt!!!

Skriv endelig hvis du får brug for det!!!!

Stort stort

Anmeld

27. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg skriver anonym da vi ikke helt endnu ved hvad alting udvikler sig til - men min dejlige mor på 45 år, fik igår afvide ved lægen, at hun har nogle mørke pletter på båfe hendes lunger og lever, lægen mener det er kræft, men ikke om det er ondartet eller godartet

Mor blev for knap et år siden opereret for modermærkekræft, og var blevet erklæret rask, men nu er der konmet dette..

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg er så forfærdelig ked af det, vi har en rigtig stærkt bånd til hinanden, jeg har to mindre søskende, en på 16 og en på 10 år..

Jeg syntes bare at alt er noget møg lige nu, er lykkelig over jeg har min søn der i det mindste kan holde humøret lidt længere oppe

JEG ER IKKE KLAR TIL AT MISTE MIN ELSKEDE MOR

Uvisheden er altid slem og jeg håber hverken for dig, din familie eller din mor at det er cancer. Har selv mistet min mor til sygdommen, for næsten 1 år siden, desværre også alt for tidlig.

Men husk at uanset hvad diagnosen er, så er håbet ikke ude før sidste åndedrag er taget  

Mange  herfra

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Ja, man føler både vrede, afmagt, sorg og håb.

Ventetiden må være noget af det værste. Den blev vi dog næsten forskånet for. Vi fik nemlig dødsdommen samtidig med visheden om det var cancer, men selvfølgelig havde man sine bange anelser under undersøgelserne.

Heldigvis er der jo også rigtig mange som overlever kræft i dag og jeg håber sådan for jer at din mor er en af dem. Igen.. Hun er heldigvis ung og stærk..

Du må endelig komme med en update. Jeg vil sende jer mine positive tanker.

Puha altså, syntes godt nok det er svært at forholde sig til..

Jeg tænker også meget på alle dr praktiske ting, hvis det væreste skulle ske..

Min fars firma gik konkurs for 2 år siden, så han arbejder nærmest i døgn drift for at få deres økonomi til at hænge sammen, da mor er førtids pensionist pga. en voldsom depression, efter hun mistede sin søn, min lillebror..

Men så kan jeg bare ikke lade være med at tænke på, hvad der skal blive af min lillesøster og lillebror - selvfølgelig skal man ikke tage sorgerne på forskud, men føj hvor er det bare svært at lade være

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Åårh nej da... Jeg ved om nogen hvad du går igennem
Jeg mistede her D 18 juli min mor til kræft.. 65 år gammel.... Hun blev for 20 år siden opereret for melanom (modermærke kræft)
Men desværre dukkede der metestaser op i hele kroppen...
Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det ikke er så slemt!!!

Skriv endelig hvis du får brug for det!!!!

Stort stort

Havde godt set du havde skrevet det om din mor, det gør mig så ondt at du har mistet hende, også til sådan en forbandet sygdom

Vi krydser også alt hvad vi kan her hjemme, men gud hvor gad man bare godt have svar på alt nu, så man havde noget konkret at forholde sig til!

Tusind tak for dit tilbud

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Uvisheden er altid slem og jeg håber hverken for dig, din familie eller din mor at det er cancer. Har selv mistet min mor til sygdommen, for næsten 1 år siden, desværre også alt for tidlig.

Men husk at uanset hvad diagnosen er, så er håbet ikke ude før sidste åndedrag er taget  

Mange  herfra

Tusind tak for din besked, du har helt ret, jeg har først mistet min mor, npr hendes hjerte ikke banker mere, men håber bare ikke at det allerede er nu, det skal slå sine sidste slag

Det gør mig ondt at høre, du også har mistet din mor

Anmeld

27. juli 2013

sandramor

Anonym skriver:

Havde godt set du havde skrevet det om din mor, det gør mig så ondt at du har mistet hende, også til sådan en forbandet sygdom

Vi krydser også alt hvad vi kan her hjemme, men gud hvor gad man bare godt have svar på alt nu, så man havde noget konkret at forholde sig til!

Tusind tak for dit tilbud

Tak skal du ha

Og ja det er en forbandet sygdom!!! Og især modermærke cancer fordi den opfører sig som den gør!
Og ja ventetiden er virkelig der værste af det hele! Man når at tænke frygtelig mange tanker..... Så føler virkelig med dig og din familie....

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Tak skal du ha

Og ja det er en forbandet sygdom!!! Og især modermærke cancer fordi den opfører sig som den gør!
Og ja ventetiden er virkelig der værste af det hele! Man når at tænke frygtelig mange tanker..... Så føler virkelig med dig og din familie....

Tak for din tanke

Har egentlig ikke sat mig ind i, hvordan modermærkekræft "arbejder" havde faktisk altid troet at det ikke var så slemt, det samme med hudkræft?

Anmeld

27. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Puha altså, syntes godt nok det er svært at forholde sig til..

Jeg tænker også meget på alle dr praktiske ting, hvis det væreste skulle ske..

Min fars firma gik konkurs for 2 år siden, så han arbejder nærmest i døgn drift for at få deres økonomi til at hænge sammen, da mor er førtids pensionist pga. en voldsom depression, efter hun mistede sin søn, min lillebror..

Men så kan jeg bare ikke lade være med at tænke på, hvad der skal blive af min lillesøster og lillebror - selvfølgelig skal man ikke tage sorgerne på forskud, men føj hvor er det bare svært at lade være

Det var da en masse forfærdelige ting din familie har været udsat for.

Måske de har en forsikring i tilfælde af kritisk sygdom. Jeg ved min mor fik en del penge udbetalt da min far var syg. Men ved ikke hvor kritisk det skal være før det gælder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.