min skønne mor er syg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
32 svar
4 synes godt om
26. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonym da vi ikke helt endnu ved hvad alting udvikler sig til - men min dejlige mor på 45 år, fik igår afvide ved lægen, at hun har nogle mørke pletter på båfe hendes lunger og lever, lægen mener det er kræft, men ikke om det er ondartet eller godartet

Mor blev for knap et år siden opereret for modermærkekræft, og var blevet erklæret rask, men nu er der konmet dette..

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg er så forfærdelig ked af det, vi har en rigtig stærkt bånd til hinanden, jeg har to mindre søskende, en på 16 og en på 10 år..

Jeg syntes bare at alt er noget møg lige nu, er lykkelig over jeg har min søn der i det mindste kan holde humøret lidt længere oppe

JEG ER IKKE KLAR TIL AT MISTE MIN ELSKEDE MOR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Bettina90

Årh... 

Hold humøret højt, vær positiv og vis hende, hvor højt du elsker hende 

Mange krammere herfra 

Anmeld

26. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor er det forfærdeligt at I nu skal igennem endnu en hård omgang med alvorlig sygdom.

Jeg håber virkelig det bedste for din mor. Det må være så forfærdeligt for jer børn og også for hende, især når hun har mindre børn.

Jeg har selv mistet min far til kræft, så jeg ved hvor rædselsfuldt det er.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at lægerne enten tager fejl, at det er godartet eller i hvert fald blot at hun kommer hel igennem forløbet.

Anmeld

26. juli 2013

Kløver

Håber det bedste for din mor

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Årh... 

Hold humøret højt, vær positiv og vis hende, hvor højt du elsker hende 

Mange krammere herfra 

Jeg gør alt hvad jeg kan for at holde humøret højt, og være positiv når keg er sammrn med hende, men ligeså snart jeg kommer hjem, er jeg bare grædefærdig, syntes det er så urimeligt!

Tak for dit kram

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Hvor er det forfærdeligt at I nu skal igennem endnu en hård omgang med alvorlig sygdom.

Jeg håber virkelig det bedste for din mor. Det må være så forfærdeligt for jer børn og også for hende, især når hun har mindre børn.

Jeg har selv mistet min far til kræft, så jeg ved hvor rædselsfuldt det er.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at lægerne enten tager fejl, at det er godartet eller i hvert fald blot at hun kommer hel igennem forløbet.

Ja, er fuldstændig grædefærdig

Det er så uretfærdigt - for et år siden døde min onkel af lever kræft, så jeg håber så inderligt at de har tagey fejl, det er bare så hårdt med ventetiden på de prøver hun nu skal igennem, ville bare ønske man kunne få klarhed med det samme. .

Det gør mig ondt med din far
Så kan du jo helt bestemt sætte dig ind i de følelser der kører rundt i ens krop!

Anmeld

26. juli 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg skriver anonym da vi ikke helt endnu ved hvad alting udvikler sig til - men min dejlige mor på 45 år, fik igår afvide ved lægen, at hun har nogle mørke pletter på båfe hendes lunger og lever, lægen mener det er kræft, men ikke om det er ondartet eller godartet

Mor blev for knap et år siden opereret for modermærkekræft, og var blevet erklæret rask, men nu er der konmet dette..

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg er så forfærdelig ked af det, vi har en rigtig stærkt bånd til hinanden, jeg har to mindre søskende, en på 16 og en på 10 år..

Jeg syntes bare at alt er noget møg lige nu, er lykkelig over jeg har min søn der i det mindste kan holde humøret lidt længere oppe

JEG ER IKKE KLAR TIL AT MISTE MIN ELSKEDE MOR

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Håber det bedste for din mor

Det håber vi bestemt også

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tusind tak for krammende

Anmeld

26. juli 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Tusind tak for krammende

Vil ikke love noget men vil krydse mine fingre for at du får lov at beholde din mor i, i hvert fald 25 år endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.