min skønne mor er syg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

Tulipan

Håber virkerlig for dig at det er noget godartet. 

Det er helt forfærdeligt at miste en mor for tidligt, så ønsker ikke for nogen at de skal opleve det

Ord kan ikke beskrive hvordan du har det

Krydser alt hvad der kan krydses for at det ikke er kræft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Vil ikke love noget men vil krydse mine fingre for at du får lov at beholde din mor i, i hvert fald 25 år endnu!

Jeg håber dine krydsede fingre hjælper, hun skal sku ikke forlade mig endnu, jeg er slet ikke parat til at give slip på hende endnu!

Anmeld

26. juli 2013

Muhmi

Jeg håber dine krydsede fingre hjælper, hun skal sku ikke forlade mig endnu, jeg er slet ikke parat til at give slip på hende endnu!

Hun er også ALT for ung til at skulle forlade jorden endnu...  Men ro på...  Kan godt forstå du er bange og ked af det, men prøv at trække vejret dybt og send en masse positiv energi din mors retning, det erforhåbentligt ingenting! 

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Håber virkerlig for dig at det er noget godartet. 

Det er helt forfærdeligt at miste en mor for tidligt, så ønsker ikke for nogen at de skal opleve det

Ord kan ikke beskrive hvordan du har det

Krydser alt hvad der kan krydses for at det ikke er kræft

Hun er simpelthen bare for "ung" til at skulle væk herfra, og jeg er ikke klar til ar stå uden mor, i en alder af 23 år

Selvom man skal prøve at tænke positiv, er det bare så svært

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hun er også ALT for ung til at skulle forlade jorden endnu...  Men ro på...  Kan godt forstå du er bange og ked af det, men prøv at trække vejret dybt og send en masse positiv energi din mors retning, det erforhåbentligt ingenting! 

Jeg gør alt hvad jeg kan, for at tænke positiv, og ikke male fanden på væggen, men man frygter jo bare det væreste, men håber selvfølgelig på det bedste!

Har bare mistet så mange til den forbandet sygdom!

Anmeld

26. juli 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hvis du har brug for at snakke med en der har været igennem hele forløbet med en syg mor og at miste hende tidligt kan du skrive en pb til mig. Håber virkelig ikke at du skal igennem hvad jeg har været igennem

Vær så meget sammen med hende som muligt og lav kortsigtede mål I kan nå sammen

Anmeld

26. juli 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Jeg gør alt hvad jeg kan for at holde humøret højt, og være positiv når keg er sammrn med hende, men ligeså snart jeg kommer hjem, er jeg bare grædefærdig, syntes det er så urimeligt!

Tak for dit kram

Det er klartEns forældre er jo grundlaget i ens verden, men det skal nok gå det hele, selvom det bliver utroligt hårdt.

Krydser fingre for at det hele kommer til at gå godt

Husk bare at få snakket det godt igennem, om det så er herinde, en veninde eller en anden er irrelevant 

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Hvis du har brug for at snakke med en der har været igennem hele forløbet med en syg mor og at miste hende tidligt kan du skrive en pb til mig. Håber virkelig ikke at du skal igennem hvad jeg har været igennem

Vær så meget sammen med hende som muligt og lav kortsigtede mål I kan nå sammen

Tusind tak for tilbuddet, det kunne sagtens tænkes du får en pb fra mig

Jeg vil tage dit råd til mig, helt ind i hjertet

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Det er klartEns forældre er jo grundlaget i ens verden, men det skal nok gå det hele, selvom det bliver utroligt hårdt.

Krydser fingre for at det hele kommer til at gå godt

Husk bare at få snakket det godt igennem, om det så er herinde, en veninde eller en anden er irrelevant 

Lige præcis, man ved jo godt tiden en dag kommer hvor ens forældre desværre skal sige farvel, men jeg syntes bare ikke det er rimeligt hvis det allerede skal ske nu !

Jeg har en super fantastisk veninde der er her for mig - også har jeg den mest fantastiske mand der virkelig bare lytter også selvom jeg nogle gange siger det samme

Anmeld

26. juli 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Lige præcis, man ved jo godt tiden en dag kommer hvor ens forældre desværre skal sige farvel, men jeg syntes bare ikke det er rimeligt hvis det allerede skal ske nu !

Jeg har en super fantastisk veninde der er her for mig - også har jeg den mest fantastiske mand der virkelig bare lytter også selvom jeg nogle gange siger det samme

Nej er forfærdeligt når folk bliver taget fra os så tidligt Men forhåbentligt bliver din mor også hos dig mange år endnu

Husk at fortælle din dejlige veninde og mand hvor meget du sætter pris på at de er der for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.