Min far vil nok aldrig se mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

gædde/gitte

Christina74 skriver:

Sidder lige så min fon, så det bliver meget kort.

Men det kan man når hun laver så meget ballade, at det går psykisk ud over resten af familien.

nå. er din fon også mega dårlig til baby.dk?
Os her!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har haft nogle tidligere problemer med min far, vi har haft vores op og ned ture og han har været meget sur de sidste år. Jeg fik nok en dag, og tog hjem til min mor, uden at fortælle ham det, ja jeg tog ikke telefonen hele dagen. (mine forældre er skilt)

Han blev rasende, og vi snakkede ikke sammen i en måned... Så kontaktede jeg ham endelig, og vi fik snakket ud. Han havde meget svært ved at tilgive det, men han lod mig komme hjem. Han var stadig meget sur, men ikke rigtig pga mig. Det var ligesom bare alt der generede ham. Dette var så med til at gøre mig deprimeret

Så har været deprimeret i over et år. Jeg er 18 år. Dengang var jeg 17.

Nu her, i sidste måned, tog jeg så til USA, helt alene. Jeg fortalte ham jeg skulle afsted, men ikke hvad dag jeg rejste, hvilket jeg fortalte til min mor. (skal lige siges jeg heller ikke er super gode venner med min mor)

Jeg var væk i 3 uger, og da jeg kom hjem, ringede jeg og fortalte ham om turen. Men han er rassende; jeg var utroværdig og ikke til at stole på fordi jeg ikke havde fortalt ham datoen. Han siger at første gang 'jeg lavede det her nr', tog det rigtig hårdt på ham, fordi han jo var bekymret over der var sket mig noget, men anden gang... helt utilgiveligt.

Han siger nu jeg skal tage hjem til min mor og han vil tænke over, om han nogensinde vil se mig igen

Mig og min far var rigtig gode venner da jeg var lille, ca fra da jeg var 4 til 14 år.. så efter jeg blev teenager er det ligesom gået fuldstændig i kage...

Han har sagt meget grimme ting til mig som han aldrig ville have gjort før hen, som at mig og min mor har ødelagt hans liv, at jeg var dum og ikke fik venner

Jeg er dybt fortvivlet og ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op

Din far har været SYG af bekymring, som VIRKELIG VIRKELIG syg af bekymring når han ikke har haft den fjerneste ide om hvor du var henne og om du var ok.

Det er IKKE ok at forlade hans 'varetægt' uden at informere ham om hvor du er og i hvor lang tid. BUM.

dertil vil jeg så også sige at det lyder til din far godt kunne have nogle psykiske problemer, siden han tager det som han gør og overvejer ikke at ville se dig igen.

Jeg kan udemærket godt forstå at du er rigtig ked af det, men jeg kan love dig for at din far har været 10000x mere ked af det og bekymret i den tid du har været ude af kontakt.

Jeg synes personligt du skal prøve at snakke med din far, rede trådende ud og så aldrig aldrig nogensinde gøre det samme igen.

Anmeld

26. juli 2013

gædde/gitte

Nu er jo en kælling af gammeldaws type, så muligvis er det derfor jeg spørger:

Hvor pokker tyder I at han har en depression og er stresset henne??????????

Syntes jeg læser og læser.... men??

Jeg kan læse han er blevet sur og har sagt, at hun er dum og aldrig får venner....`?? men det gør ham da ikke syg?...Det gør ham frustreret over at han datter virkelig har opført sig dum.... og hvis hun er ligeså ligeglad/ude af stand til at forstå andres grænser, som sin far, så får hun sgu INGEN venner altså skal vi tolke så kan jeg også

Anmeld

26. juli 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

altså........... MIT hus, MINE regler....sådan har jeg det.
Min mand fik nogen gevaldige hak i tuden, da vi flyttede sammen.......... for han var ikke vant til at der var nogen, så nogen morgner stod jeg op til et tomt hus - så var han kørt på besøg i øst og vest

NU har han lært at ligge en seddel

prøv at vend den om... din far skrider i 3 uger og DU skal selv stå for indkøb, mad, og undre dig over hvor han er.... du laver et = ved at han måske ikke vil se dig...... jamen det er jo PRÆCIS den følse han har stået med i 3 uger.... du har ikke udvist særlig meget kærlighed ved bare at smutte.

Jeg tror nu godt han vil se dig men du har jogget på han føleser og det skal ha konsekvenser...

INGEN 14-18 årige danser igennem pub-alderen uden at krydse klinker med sine forældre.......Når du bliver lidt ældre, så vil du kunne se at det 90% af gangene er af kærlighed

Helt enig

Anmeld

26. juli 2013

FrkZier

gædde/gitte skriver:

Nu er jo en kælling af gammeldaws type, så muligvis er det derfor jeg spørger:

Hvor pokker tyder I at han har en depression og er stresset henne??????????

Syntes jeg læser og læser.... men??

Jeg kan læse han er blevet sur og har sagt, at hun er dum og aldrig får venner....`?? men det gør ham da ikke syg?...Det gør ham frustreret over at han datter virkelig har opført sig dum.... og hvis hun er ligeså ligeglad/ude af stand til at forstå andres grænser, som sin far, så får hun sgu INGEN venner altså skal vi tolke så kan jeg også

jeg personligt konkludere det ud fra han overvejer at stoppe al kontakt med sin datter, men har ikke noget  egentligt belæg for det

Anmeld

26. juli 2013

Kamulla

FrkZier skriver:

jeg personligt konkludere det ud fra han overvejer at stoppe al kontakt med sin datter, men har ikke noget  egentligt belæg for det

så fordi det så har man en deprission ???? 

hun skriver at det ikke er første gang hun er skredet uden at informere ham.. jeg var gået helt bananas og det vil være at side mig langt op af ryggen og vil også reagere kraftigt tror jeg... hans udmelding er kommet i vrede.. vi har ikke været til alle de andre episoder der har været i huset og vi ved heller ikke om det er ord der er sagt i vrede og han kommer tilbage når han er kølet af...

Anmeld

26. juli 2013

FrkZier

Kamulla skriver:

så fordi det så har man en deprission ???? 

hun skriver at det ikke er første gang hun er skredet uden at informere ham.. jeg var gået helt bananas og det vil være at side mig langt op af ryggen og vil også reagere kraftigt tror jeg... hans udmelding er kommet i vrede.. vi har ikke været til alle de andre episoder der har været i huset og vi ved heller ikke om det er ord der er sagt i vrede og han kommer tilbage når han er kølet af...

jeg har aldrig sagt han har en depression

Anmeld

26. juli 2013

Kamulla

FrkZier skriver:

jeg har aldrig sagt han har en depression

du besvarer ud fra en der skriver hvor i har stress og depression fra... og psykiske problemer virker heller ikke bedre i min verden...

Anmeld

26. juli 2013

FrkZier

Kamulla skriver:

du besvarer ud fra en der skriver hvor i har stress og depression fra... og psykiske problemer virker heller ikke bedre i min verden...

jeg skrev min '' smiley efter min begrundelse fordi jeg godt selv kan se det måske er et lidt tyndt grundlagt at stemple en fremmed med psykiske problemer på, men jeg var nu en gang bare ærlig - fordi jo jeg tænkte vitterligt at han da må være rablende sindsyg hvis han dybt seriøst ALDRIG vil se sin datter igen.

vi er 100% enige om det er dybt egoistisk at skride OG det har jeg også skrevet til TS (brugte ikke lige de ord) men derfra og til ALDRIG at ville se sit barn igen, ja der synes jeg altså er langt..

Anmeld

26. juli 2013

Kamulla

FrkZier skriver:

jeg skrev min '' smiley efter min begrundelse fordi jeg godt selv kan se det måske er et lidt tyndt grundlagt at stemple en fremmed med psykiske problemer på, men jeg var nu en gang bare ærlig - fordi jo jeg tænkte vitterligt at han da må være rablende sindsyg hvis han dybt seriøst ALDRIG vil se sin datter igen.

vi er 100% enige om det er dybt egoistisk at skride OG det har jeg også skrevet til TS (brugte ikke lige de ord) men derfra og til ALDRIG at ville se sit barn igen, ja der synes jeg altså er langt..

men der kan mangle informationer .. og det med TS ikke har været inde og kommenterer efter hun lagde det ud lugter for mig af en der bare godt kan lide at lave drama det er min opfattelse ved dette indlæg..

der kan ligge så mange grunde bag.. og tænk hvis dit barn skred 3 uger til USA mens det boede hjemme og ikke gav besked... vil være syg af bekymring og vil gå helt baserk .. samt hun bare har taget hjem til sin mor uden at fortælle det og ignoreret opkald.. egentlig er det mangel af respekt for sine forældre ved at gøre sådan.. og jeg håber jeg har opdraget Noah bedre end nogensinde at lave sådan et nummer med mig.. som jeg læser, lyder det til en far der har talt i sorg, fustration og afmagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.