Antal faddere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har dine børn lige mange faddere?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.752 visninger
21 svar
7 synes godt om
26. juli 2013

Lunae

Inspireret af en anden tråd, kunne jeg godt tænke mig at høre om dine børn har lige mange faddere? Er det noget der er vigtigt for jer?

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre hvem i har valgt som gudfar/gudmor og faddere har i valgt nogen til at gå igen eller er alle nye? Hvilke tanker har ligget bag jeres valg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Karla

Lunae skriver:

Inspireret af en anden tråd, kunne jeg godt tænke mig at høre om dine børn har lige mange faddere? Er det noget der er vigtigt for jer?

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre hvem i har valgt som gudfar/gudmor og faddere har i valgt nogen til at gå igen eller er alle nye? Hvilke tanker har ligget bag jeres valg?

Jeg svarer lige alligevel, selvom vi kun venter vores første barn.
Men planen er, at mine søskende og min mands søskende skal stå fadder. Vi har begge 2 søskende, så det bliver 4 i alt. Derudover har vi valgt at vores datter skal have en gudfar. Det bliver min mands bedste kammerat.
Planen er at det er de samme der skal stå til vores næste barn. Jeg vil helst, at det er de samme der står fadder.
Grunden til vi har valgt vores søskende og ikke deres partner er, at man aldrig ved, hvad der sker i fremtiden. Fx stod min onkel og hans kæreste fadder til mig, og kort tid efter, gik de fra hinanden. Synes det er underligt at jeg aldrig rigtig har kendt den ene person der er fadder til mig

Anmeld

26. juli 2013

2babygirls

Lunae skriver:

1 barn var farmor gudmor og resten af bedsterne fadder

2 barn var bedstefar (morfar) gudfar og resten af bedsterne fadder 

Anmeld

26. juli 2013

Lunae

Karla skriver:

Jeg svarer lige alligevel, selvom vi kun venter vores første barn.
Men planen er, at mine søskende og min mands søskende skal stå fadder. Vi har begge 2 søskende, så det bliver 4 i alt. Derudover har vi valgt at vores datter skal have en gudfar. Det bliver min mands bedste kammerat.
Planen er at det er de samme der skal stå til vores næste barn. Jeg vil helst, at det er de samme der står fadder.
Grunden til vi har valgt vores søskende og ikke deres partner er, at man aldrig ved, hvad der sker i fremtiden. Fx stod min onkel og hans kæreste fadder til mig, og kort tid efter, gik de fra hinanden. Synes det er underligt at jeg aldrig rigtig har kendt den ene person der er fadder til mig

Vi vil heller ikke vælge kærester, da man som du siger, aldrig ved hvad fremtiden bringer!

Min kærestes bror var gudfar til vores første barn og så havde vi 3 tætte venner til at være faddere! Jeg har selv en lillebror, men han er ikke døbt, så han kan desværre ikke være hverken gudfar eller fadder, hvilket jeg er lidt ked af

Denne gang har vi talt om, at vores nære veninde skal være gudmor til vores søn. Så tænker vi at kærestens bror skal stå fadder sammen med en af vores kammerater. Han er kæreste med en rigtig god veninde, som vi så tænker også kan være fadder! Vores tvivl går på om vi skal vælge at han så får en gudmor og 4 faddere eller om vi skal tage en af veninderne fra!? Hmm svært!

Anmeld

26. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har valgt de samme som gudforældre og faddere til vores børn. Det er et vennepar som er gudforældre, hvor manden bar vores datter og hvor kvinden bar vores søn. Det er vores søstre der er faddere.

Anmeld

26. juli 2013

mulle85

min store søn er det min mor hendes kæreste og mine 2 lillebrødre!

min yngste er det min kærestes lillebror storesøster og 2 lillebrødre!

for mig er det vigtigt det nogle jeg virkelig stoler på og ved vil mine børn det bedste og det ved jeg ved vores familier så derfor har vi valgt som vi har gjordt!

Anmeld

26. juli 2013

Mumto3

Først: der er ikke forskel på at være fadder og gudmor/ gudfar.

vores faddere : vi kunne overhovedet ikke blive enige, så vi endte med at sige vi måtte bestemme to hver, og ikke blande os i den andens valg. Det har vi gjort til alle tre børn.

Anmeld

26. juli 2013

Dulgretz

Her var det mormor og farmor der bar (mandens beslutning, da jeg gerne selv ville have båret den ene tvilling ) som fadder valgte vi min storebror, mandens søster, min bedste veninde, mandens stedfar og vores naboer. Altså 3 faddere til hver.

Anmeld

26. juli 2013

NinaNymannMadsen

de har begge lige mange faddere.

den store havde: min søster, kærestens bror og hans kæreste og 2 af mine veninder. og gudmor var kærestens søster

den bette havde: kærestens søster og hans bror og hans kæreste og mine 2 veninder og gudmor var min søster.

det var det vi syntes var bedst for vores børn. og derfor valgte vi som vi gjorde.

mig og min søster har også forskellige gudmødre, dog begge fra min mors side.

Anmeld

26. juli 2013

Lunae

NinaNymannMadsen skriver:

de har begge lige mange faddere.

den store havde: min søster, kærestens bror og hans kæreste og 2 af mine veninder. og gudmor var kærestens søster

den bette havde: kærestens søster og hans bror og hans kæreste og mine 2 veninder og gudmor var min søster.

det var det vi syntes var bedst for vores børn. og derfor valgte vi som vi gjorde.

mig og min søster har også forskellige gudmødre, dog begge fra min mors side.

Havde i 6 i alt så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.