Bange for at blive stemplet som mistroisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Min kæreste skriver møs møs til en pige, han skriver "skal vi mødes til en øl og en snaver?" 

Han skriver, "jeg kører forbi hvor du bor nu, og glæder mig til at se dig igen en dag"... 

Hvis i opdagede at jeres mand/ kæreste skrev sådan til en pige han havde været sammen med før dig, hvordan ville du opfatte det ? Jeg vil gerne ophøre min anonymitet, men er bange for at blive banket i hovedet. 

Jeg ved godt at jeg ikke burde kigge i hans mobil, men han er altid sent hjemme, kysser mig ikke længere, holder ikke om mig og sidder altid med hans mobil, så jeg blev "nød" til at få en forklaring... 

Jeg ville blive meget vred, hvis min kæreste skrev sådan til en anden kvinde. Ville ikke stole på ham, hvis jeg fandt ud af sådan noget.

Til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Han svar var at han ville være ligeglad, fordi det er jo bare venner ....

altså.. hvis man snaver med sine venner, så er jeg sgu gået glip af mange hede/ubehagelige stunder!

skal på ingen måder være den der ligger ord i din mund - men du føler dig jo trådt på, og hvis du acceptere det, ja så må du indstille dig på at det kan ske om og om igen........

MEN hvis han mener det er uskyldigt - hvorfor holder han det så hemmeligt??

han ved sgu da godt at han er blevet taget med pikken ude... så hans eneste træk er at manipulere dig, til hans fordel

Anmeld

25. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm.. For mig lyder "en bajer og en snaver" som en joke. Hvis en af mine kammerater skrev sådan til mig, ville jeg grine af det og på ingen måde tro at vi faktisk skulle snave og "møs møs" kunne de nok også godt finde på at skrive. Igen, uden at vi nogensinde har kysset. 

Nu ved jeg selvfølgelig ikk hvordan din kæreste er. Om han er typen der skriver "sjove-sms'er". Men inden jeg begyndte at smide ham ud, ville jeg nok lige tage en lidt grundigere snak med ham og hvis der intet er sket, så få forklaret ham at det altså er over din grænse, og det skal han huske at tænke på! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.