Bange for at blive stemplet som mistroisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Jamen hvad er hans forsvar???

Kan næppe finde noget, der ville kunne undskylde det der...

Han siger "sådan skriver jeg til alle!" 

Ja selv vores storbarmede nabo skriver han møs møs og godmorgen rTil.. Har simpelthen så meget kvalme at jeg har lyst til at brække mig udover ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Han siger "sådan skriver jeg til alle!" 

Ja selv vores storbarmede nabo skriver han møs møs og godmorgen rTil.. Har simpelthen så meget kvalme at jeg har lyst til at brække mig udover ham.

Føj da!!!

Jeg var blevet så tosset...

Synes, du skal overveje, hvorvidt du ønsker et barn nr. 2 med ham.. Især, når du har det sådan, som du har nu... Bliver det nogensinde bedre,?

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Føj da!!!

Jeg var blevet så tosset...

Synes, du skal overveje, hvorvidt du ønsker et barn nr. 2 med ham.. Især, når du har det sådan, som du har nu... Bliver det nogensinde bedre,?

Jeg er desværre meget i tvivl efter dette show

Anmeld

25. juli 2013

Lotus86

En ting er hvis det bare var 'møs møs' beskeder, men når han også skriver om bajere og snavere, og glæder mig til at se dig igen, så synes jeg det begynder at lugte, det skriver han vel næppe til alle? Og lige meget hvad, så er det da dybt respektløst over for dig.

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

En ting er hvis det bare var 'møs møs' beskeder, men når han også skriver om bajere og snavere, og glæder mig til at se dig igen, så synes jeg det begynder at lugte, det skriver han vel næppe til alle? Og lige meget hvad, så er det da dybt respektløst over for dig.

Ja hvordan hulen skal jeg reagere når han kommer hjem ?

Anmeld

25. juli 2013

Moar2011

Jeg var blevet SÅ gal!!
Det r så respektløs og i mine øjne ud fra det du skriver tegn på mere end bare venskab. ://

Anmeld

25. juli 2013

Camilla <3

Jeg var dælme også blevet gal! 

Og så syntes jeg dælme ikke det gør det mere okay, at han skriver sådan til alle! 

Anmeld

25. juli 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Ja hvordan hulen skal jeg reagere når han kommer hjem ?

Tja, det er jo så det du skal gøre op med dig selv. Du skal nok tænke godt og grundigt over, om du er indstillet på at forsætte jeres forhold, og så tage en lang lang snak med ham, eller også skal du slutte det nu, og bede ham om at pakke sydfrugterne.

Anmeld

25. juli 2013

Sabina92

Hvor pinligt at han skriver sådan, især til naboen du også hilser på..

Anmeld

25. juli 2013

Christina74

Anonym skriver:

Min kæreste skriver møs møs til en pige, han skriver "skal vi mødes til en øl og en snaver?" 

Han skriver, "jeg kører forbi hvor du bor nu, og glæder mig til at se dig igen en dag"... 

Hvis i opdagede at jeres mand/ kæreste skrev sådan til en pige han havde været sammen med før dig, hvordan ville du opfatte det ? Jeg vil gerne ophøre min anonymitet, men er bange for at blive banket i hovedet. 

Jeg ved godt at jeg ikke burde kigge i hans mobil, men han er altid sent hjemme, kysser mig ikke længere, holder ikke om mig og sidder altid med hans mobil, så jeg blev "nød" til at få en forklaring... 

Nu er det jo sjældent, der kommer røg uden en ild.

Mine erfarringer siger at har man en mistanke, er der som regl noget om det. Måske har han ikke laved noget griss, men hans tanker har måske været der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.