Bange for at blive stemplet som mistroisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Snevejr84

Jeg havde forladt ham, du fortjener bedre. En der ikke skriver det til alle men kun til dig. Jeg synes bestemt ikke det er okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

aarhusmor

Når han kommer hjem, skal du forklare ham at det er i orden man skriver sådan til alle, når man ikke har dig som kæreste. Men det er ikke ok når man har dig som kæreste, da det sårer dig og gør dig usikker, og at den usikkerhed nu har nået sit toppunkt i dig, og derfor synes du I skal ophæve jeres samliv.

Jeg tænker lidt at hvis han skriver sådan til alle, så storflirter han jo også med alle. Hvad håber han at få ud af det? Skriver han sådan til mænd også? kan han fremvise det?

Anmeld

25. juli 2013

C-Dog

Hvis min mand skrev sådan til nogen ville han nok få den nærmeste genstand tyret i hovedet efterfulgt af et SÅ DET UD!

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Når han kommer hjem, skal du forklare ham at det er i orden man skriver sådan til alle, når man ikke har dig som kæreste. Men det er ikke ok når man har dig som kæreste, da det sårer dig og gør dig usikker, og at den usikkerhed nu har nået sit toppunkt i dig, og derfor synes du I skal ophæve jeres samliv.

Jeg tænker lidt at hvis han skriver sådan til alle, så storflirter han jo også med alle. Hvad håber han at få ud af det? Skriver han sådan til mænd også? kan han fremvise det?

Åh gud hvor er jeg knust 

Anmeld

25. juli 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

Åh gud hvor er jeg knust 

Det kan jeg godt forstå

Et er jo også at man skriver det til nogen man ved bare er kammerat-veninder. Men som du siger har han jo haft noget med hende der før.

Jeg holder da af mine x-kærester. Men af hensyn til min mand ville jeg da aldrig skrive sådan til dem. Og det er her jeg mener han går over grænsen. Jeg ved ikke hvad han får ud af at skrive sådan. Men jeg ved at man som en god kæreste, gerne vil have at ens kæreste er glad og stoler på en, og så er det jo ikke befordrende for forholdet at skrive sådan

Anmeld

25. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Min kæreste skriver møs møs til en pige, han skriver "skal vi mødes til en øl og en snaver?" 

Han skriver, "jeg kører forbi hvor du bor nu, og glæder mig til at se dig igen en dag"... 

Hvis i opdagede at jeres mand/ kæreste skrev sådan til en pige han havde været sammen med før dig, hvordan ville du opfatte det ? Jeg vil gerne ophøre min anonymitet, men er bange for at blive banket i hovedet. 

Jeg ved godt at jeg ikke burde kigge i hans mobil, men han er altid sent hjemme, kysser mig ikke længere, holder ikke om mig og sidder altid med hans mobil, så jeg blev "nød" til at få en forklaring... 

Nu ved jeg ikke hvilken type din mand er - der er jo typer som bare er meget.... sådan, uden de er utro.

MEN.... hvis min mand skrev sådan var jeg sgu blevet ked af det og spurgt hvad fan der foregik!.. og jeg ved at hvis jeg skrev sådan til en fyr ville min mand blive ked af det og spørger hvad fan jeg havde gang i!

Jeg synes ikke du er sippet, ville selv været blevet sur.

Anmeld

25. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg blev nemlig rigtig gal... Vi er igang med pb 2 og er synder knust... 

Sæt en stopper for projektet indtil du har afklaring på, om I fortsat skal være sammen, du har næppe brug for at være gravid og så have en mand, der knalder udenom?

Anmeld

25. juli 2013

Lotus86

Jeg tror måske du skal passe på med ikke at blive for påvirket af alle folks meninger herinde (inkl. min egen). Hvis jeg var dig ville jeg sætte mig et sted i fred og ro, lave en god kop te, og så virkelig tænke det hele igennem, mærk efter inden i dig selv om du tror du kan tilgive ham, og i kan forsætte jeres forhold, eller om din tillid for alvor er brudt, det er kun dig der kan vide hvad der er det mest rigtige at gøre.

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Åh gud hvor er jeg knust 

hvordan har han det med, hvis DU skrev sådan til andre mænd??

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

hvordan har han det med, hvis DU skrev sådan til andre mænd??

Han svar var at han ville være ligeglad, fordi det er jo bare venner ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.