Lykkelig/ulykkelig-hvad er jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Du kan læse det i min profiltekst.

Njah... Øv for noget lort.. Barnedød burde tage en færge UD af verden...

Den havde jeg ikke lige tænkt på

Ja, det er ikke fair..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

FrkRaarup

lineog4 skriver:

Balance er noget der skal tillæres igen og det tager tid - bare at skrive det her og læse dine tanker giver mig en klump i halsen og det er snart 7 år siden jeg begravede min datter. 

Jeg håber du/I får en fantastisk, er sikker på den bliver smuk men 3r desværre også sikker på den bliver anderledes end den sorgløse bryllupsdag man havde forestillet sig da man legede med barbi og gab dem drømmekjolen på. For det bliver en dag som mangler en, en dag hvor den tomme plads i billedet er tydelig, og det bliver en dag der egentlig også er skabt netop grundet den I mangler.

Blev selv gift efter vi havde mistet, men først halvanden år efter. Den dag var Lia med fx kørte vi forbi graven og lagde min brudebuket. Men jeg var nået der hen hvor jeg tillod mig selv at være lykkelig, der hen hbor jeg havde kontrol over sorgen og kunne gå ud og ind af den og derfor kunne jeg også gå ud af den en del af dagen.

Må tilføje der er mange af de dage, jeg kan stadig ikke nyde mine børns fødselsdag som jeg kunne før - hver gang gør det så ondt hun mangler og jeg ikke skal holde hendes. Jul er svært for der mangler en rundt om træet osv. Men som en anden skrev har jeg lært at leve med det - at mangle min datter er et faktum i mit liv, at sorgen har latent plads i mit liv er ligeledes et faktum. Men lykken er også er faktum og min store kærlighed til alle mine børn....

Og så lyder jeg som jeg er i balance, men kan stadog vælte :-(

Jeg krydser alt for I kan nyde jeres dag og kan mærke Naja denne dag og jerea kærlighed i hele familien. 

Line

Wow, har kuldegysninger over det hele...
Tak fordi du skrev

Jeg ved slet ikke lige hvor jeg skal begynde..

Jeg glæder mig til jeg kommer så langt som du er, hvor jeg selv kan styre det hele lidt bedre..
I starten ville jeg ikke videre. Jeg ønskede ikke at smerten holdte op og jeg ønskede ikke at jeg nogensinde kunne smile igen..
Jeg er heldigvis kommet til mig selv og har sandet at den 'holdning' langt fra er sund..

Vi vil altid savne vores børn der ikke er her mere, og sådan skal det da virkelig også være..

Vi skal giftes i den kirke Vi holdte begravelse for Naja og der hvor hun er begravet. Vil også ligge min buket hos hende.

Anmeld

30. juli 2013

FrkRaarup

Martsbaby skriver:

Den havde jeg ikke lige tænkt på

Ja, det er ikke fair..

Hehe.. Det er helt okay

Bestemt ikke, på nogen som helst måde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.