Lykkelig/ulykkelig-hvad er jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Tak for dit fantastiske indlæg
Havde slet ikke overvejet at gøre det på den måde!

Jeg glæder mig jo fuldstændig vildt og har fået lige den kjole jeg ønskede mig og min kommende mand er så sød, dejlig og med i det hele.. På den anden side er det bare SÅ svært, for savner jo min lille pige.. og ved glædelige begivenheder er det bare ekstra svært..

Har bare stadig svært ved at acceptere og FORSTÅ, at hun aldrig kan opleve disse ting ved min side..

Jeg ved godt hun er med mig, ville bare så gerne have hende hos mig..
4 Måneder er gået, men det er stadig svært at acceptere...

Selvfølgelig er det svært! Det er der ingen der nogensinde kan argumentere imod, du har mistet din smukke lille prinsesse, og det er noget ingen forældre burde opleve!

Men husk altid på, hun kigger ned på dig hver eneste dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

FrkRaarup

Christina A skriver:

Jamen selvfølgelig er det svært og det er jo heller ikke så lang tid siden, så du kan slet ikke forlange at du skal klare det anderledes end du gør nu. Synes du er fantastisk og er glad over du skal giftes men smerten over din kønne lille pige kan jo ikke bare forsvinde.

Sødeste, jeg håber du får en helt fantastisk dag og din lille pige er selvfølgelig med dig som hun nu kan være men det ændrer jo ikke på savn du har i dit liv specielt på særlige dage som du ønskede at opleve med hende.

Du må give dig selv tid og plads til din sorg for den går jo aldrig væk. Men desto mere du accepterer de "dårlige" dage desto mere kan du fokusere på de gode dage med tiden. Men lige nu er det bare stadig alt for svært.

Masser af tanker din vej og må din bryllupsdag blive så vidunderlig som den kan. Det er en smuk og fin ide at gøre det den dag jeres lille pige skulle være vist frem. Det er en en sød og rigtig måde at ære Naja på også.

Tak for dit indlæg og dine søde ord

Jeg håber også at dagen bliver uforglemmelig

Tak

Anmeld

26. juli 2013

FrkRaarup

Martsbaby skriver:

Selvfølgelig er det svært! Det er der ingen der nogensinde kan argumentere imod, du har mistet din smukke lille prinsesse, og det er noget ingen forældre burde opleve!

Men husk altid på, hun kigger ned på dig hver eneste dag

Hun følger mig hvor jeg går

Ville bare ønske det var på en anden måde

Anmeld

26. juli 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Hun følger mig hvor jeg går

Ville bare ønske det var på en anden måde

Selvfølgelig ville du det

Nu husker jeg måske forkert, men var det en hjertefejl Naja havde?

Anmeld

27. juli 2013

FrkRaarup

Martsbaby skriver:

Selvfølgelig ville du det

Nu husker jeg måske forkert, men var det en hjertefejl Naja havde?

Nej nej.. Det var en hjertefejl

Anmeld

29. juli 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Nej nej.. Det var en hjertefejl

Åh :/

Anmeld

29. juli 2013

FrkRaarup

Martsbaby skriver:

Åh :/

Hva' da?

Anmeld

29. juli 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Hva' da?

Kunne ikke huske, hvad det var der skete..
Men det er jo et eller andet sted også underordnet, du mistede din prinsesse, og det skulle du ikke have gjort

Anmeld

29. juli 2013

lineog4

Balance er noget der skal tillæres igen og det tager tid - bare at skrive det her og læse dine tanker giver mig en klump i halsen og det er snart 7 år siden jeg begravede min datter. 

Jeg håber du/I får en fantastisk, er sikker på den bliver smuk men 3r desværre også sikker på den bliver anderledes end den sorgløse bryllupsdag man havde forestillet sig da man legede med barbi og gab dem drømmekjolen på. For det bliver en dag som mangler en, en dag hvor den tomme plads i billedet er tydelig, og det bliver en dag der egentlig også er skabt netop grundet den I mangler.

Blev selv gift efter vi havde mistet, men først halvanden år efter. Den dag var Lia med fx kørte vi forbi graven og lagde min brudebuket. Men jeg var nået der hen hvor jeg tillod mig selv at være lykkelig, der hen hbor jeg havde kontrol over sorgen og kunne gå ud og ind af den og derfor kunne jeg også gå ud af den en del af dagen.

Må tilføje der er mange af de dage, jeg kan stadig ikke nyde mine børns fødselsdag som jeg kunne før - hver gang gør det så ondt hun mangler og jeg ikke skal holde hendes. Jul er svært for der mangler en rundt om træet osv. Men som en anden skrev har jeg lært at leve med det - at mangle min datter er et faktum i mit liv, at sorgen har latent plads i mit liv er ligeledes et faktum. Men lykken er også er faktum og min store kærlighed til alle mine børn....

Og så lyder jeg som jeg er i balance, men kan stadog vælte :-(

Jeg krydser alt for I kan nyde jeres dag og kan mærke Naja denne dag og jerea kærlighed i hele familien. 

Line

Anmeld

30. juli 2013

FrkRaarup

Martsbaby skriver:

Kunne ikke huske, hvad det var der skete..
Men det er jo et eller andet sted også underordnet, du mistede din prinsesse, og det skulle du ikke have gjort

Du kan læse det i min profiltekst.

Njah... Øv for noget lort.. Barnedød burde tage en færge UD af verden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.