FrkRaarup skriver:
................. Lykkelig ............ Lykkelig .................. Lykkelig ................... Lykkelig.. ULYKKELIG
........
At planlægge bryllup uden min prinsesse hos mig gør ondt! Jeg er lykkelig for at vi skal giftes., men mit hjerte græder endnu..
Det er svært at forklare.. Måske burde vi slet ikke blive gift, når jeg stadig til tider er ulykkelig? .. Burde jeg overhovedet være lykkelig - har jeg ret til det?
At skulle holde bryllup på den dato min pige skulle være vist frem i kirken føltes for kort tid som det eneste rigtige - men nu er jeg i tvivl.
Jeg stod i min smukke kjole i dag i LILLY, lykkelig over at skulle købe min kjole og endda den jeg havde drømt om - men også dybt ulykkelig over ikke at have min prinsesse hos mig.
Da vi havde betalt kjolen kiggede vi på tøj til prinsen. Kunne selvfølgelig ikke undgå at bemærke alle de små prinsessekjole butikken bugnede af!
ØV!
Dumme dage -dumme tanker - dumme hoved
Jeg savner dig, smukkeste lille pige! Jeg savner dig så inderligt! 
Søde du..
Selvfølgelig skal du være lykkelig til trods for, hvad der er sket.. Du har stadig din utrolig dejlige kæreste hos dig, og hans/jeres søn!
Du skal have lov til at have dårlige dage, det er helt sikkert! Men glem ikke at nyde din tilværelse som den er, du har to dejlige mænd hjemme hos dig, som garanteret begge to vil gå igennem ild og vand for dig

Jeg føler sådan med dig, og det piner mig at se hvor ked af det du er, men selvfølgelig er du det!

Jeg synes ikke du skal tvivle på brylluppet, jeg synes at de dage du har en
øvdag skal du ligge planlægningerne og tanker om bryllup på hylden, også være ked af det og synes alt er noget lort! Dine gode dage skal bruges på at planlægge en utrolig skøn begivenhed i dit liv!

Håber så inderligt, at dine dårlige dage bliver færre og færre!
1000000000000000 kram herfra
Anmeld