Lykkelig/ulykkelig-hvad er jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

BigHope13

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Det er bare så svært... Har stadig ikke fundet balancen...

Helt forståeligt
men med tiden skal det nok blive bedre og tænk nu kan du sige at du har dage hvor du er ulykkelig og også dage hvor du er lykkelig, og en dag skal du nok være mere lykkelig end ulykkelig.
og de skønne minder du har om jeres engel vil aldrig forsvinde så hold fast i dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Mum33

FrkRaarup skriver:

................. Lykkelig ............ Lykkelig .................. Lykkelig ................... Lykkelig.. ULYKKELIG ........

At planlægge bryllup uden min prinsesse hos mig gør ondt! Jeg er lykkelig for at vi skal giftes., men mit hjerte græder endnu..
Det er svært at forklare.. Måske burde vi slet ikke blive gift, når jeg stadig til tider er ulykkelig? .. Burde jeg overhovedet være lykkelig - har jeg ret til det?
At skulle holde bryllup på den dato min pige skulle være vist frem i kirken føltes for kort tid som det eneste rigtige - men nu er jeg i tvivl.

Jeg stod i min smukke kjole i dag i LILLY, lykkelig over at skulle købe min kjole og endda den jeg havde drømt om - men også dybt ulykkelig over ikke at have min prinsesse hos mig.
Da vi havde betalt kjolen kiggede vi på tøj til prinsen. Kunne selvfølgelig ikke undgå at bemærke alle de små prinsessekjole butikken bugnede af! ØV!

Dumme dage -dumme tanker - dumme hoved

Jeg savner dig, smukkeste lille pige! Jeg savner dig så inderligt!

Mine forældre mistede en lille pige før de fik mig. 4 mdr gammel - vuggedød. Jeg har ofte talt med min mor om det, og hun siger at man med tiden lærer at leve med sorgen og at det bliver en del af den man er. De første år er meget hårde, men man kan godt blive lykkelig (og fortjener det også) på trods af en sådan oplevelse. Men man må accepterer smerten og arbejde med og ikke mod den. 

Håber det kan bruges 

Anmeld

25. juli 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Åhhh søde dig

Du fortjener bestemt at være lykkelig - og det er jeg sikker på Naja pigen også mener.

Hun er med jer i jeres hjerter

Taaark

Der er bare dage hvor jeg føler jeg ikke kan være bekendt at smile eller være bare lidt glad..
Jeg ved godt at virkeligheden er en anden, har bare til tider så skide svært ved at overbevise mig selv om....

Det gør jo stadig ondt i mit lille hjerte

Anmeld

25. juli 2013

Bare mig..

FrkRaarup skriver:

................. Lykkelig ............ Lykkelig .................. Lykkelig ................... Lykkelig.. ULYKKELIG ........

At planlægge bryllup uden min prinsesse hos mig gør ondt! Jeg er lykkelig for at vi skal giftes., men mit hjerte græder endnu..
Det er svært at forklare.. Måske burde vi slet ikke blive gift, når jeg stadig til tider er ulykkelig? .. Burde jeg overhovedet være lykkelig - har jeg ret til det?
At skulle holde bryllup på den dato min pige skulle være vist frem i kirken føltes for kort tid som det eneste rigtige - men nu er jeg i tvivl.

Jeg stod i min smukke kjole i dag i LILLY, lykkelig over at skulle købe min kjole og endda den jeg havde drømt om - men også dybt ulykkelig over ikke at have min prinsesse hos mig.
Da vi havde betalt kjolen kiggede vi på tøj til prinsen. Kunne selvfølgelig ikke undgå at bemærke alle de små prinsessekjole butikken bugnede af! ØV!

Ih! Skal du giftes!? Stort tillykke med det søde! <3 

selvfølgelig må du være lykkelig, men forstår såsandelig godt at det må være svært!  

ønsker dig den bedste dag! <3 hvornår skal i giftes?

Anmeld

25. juli 2013

FrkRaarup

MGN~NGM<3 skriver:

Ih! Skal du giftes!? Stort tillykke med det søde! <3 

selvfølgelig må du være lykkelig, men forstår såsandelig godt at det må være svært!  

ønsker dig den bedste dag! <3 hvornår skal i giftes?

Ja, det skal vi Tak

Det er skide hamrende svært Og det er svært at forklare.

Mange mange tak Vi skal giftes 7/9/13 - Den dag Naja skulle være vist frem i kirken

Anmeld

25. juli 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Søde du..

Selvfølgelig skal du være lykkelig til trods for, hvad der er sket.. Du har stadig din utrolig dejlige kæreste hos dig, og hans/jeres søn!

Du skal have lov til at have dårlige dage, det er helt sikkert! Men glem ikke at nyde din tilværelse som den er, du har to dejlige mænd hjemme hos dig, som garanteret begge to vil gå igennem ild og vand for dig

Jeg føler sådan med dig, og det piner mig at se hvor ked af det du er, men selvfølgelig er du det!

Jeg synes ikke du skal tvivle på brylluppet, jeg synes at de dage du har en øvdag skal du ligge planlægningerne og tanker om bryllup på hylden, også være ked af det og synes alt er noget lort! Dine gode dage skal bruges på at planlægge en utrolig skøn begivenhed i dit liv!

Håber så inderligt, at dine dårlige dage bliver færre og færre!
1000000000000000 kram herfra

Anmeld

25. juli 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

hvor er det bare sørgeligt... 

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

Martsbaby skriver:

Søde du..

Selvfølgelig skal du være lykkelig til trods for, hvad der er sket.. Du har stadig din utrolig dejlige kæreste hos dig, og hans/jeres søn!

Du skal have lov til at have dårlige dage, det er helt sikkert! Men glem ikke at nyde din tilværelse som den er, du har to dejlige mænd hjemme hos dig, som garanteret begge to vil gå igennem ild og vand for dig

Jeg føler sådan med dig, og det piner mig at se hvor ked af det du er, men selvfølgelig er du det!

Jeg synes ikke du skal tvivle på brylluppet, jeg synes at de dage du har en øvdag skal du ligge planlægningerne og tanker om bryllup på hylden, også være ked af det og synes alt er noget lort! Dine gode dage skal bruges på at planlægge en utrolig skøn begivenhed i dit liv!

Så godt skrevet.. er helt igennem enig. 

Håber ts kan nyde sit bryllup og får en helt igennem fantastisk dag.. 

Anmeld

25. juli 2013

FrkRaarup

Martsbaby skriver:

Søde du..

Tak for dit fantastiske indlæg
Havde slet ikke overvejet at gøre det på den måde!

Jeg glæder mig jo fuldstændig vildt og har fået lige den kjole jeg ønskede mig og min kommende mand er så sød, dejlig og med i det hele.. På den anden side er det bare SÅ svært, for savner jo min lille pige.. og ved glædelige begivenheder er det bare ekstra svært..

Har bare stadig svært ved at acceptere og FORSTÅ, at hun aldrig kan opleve disse ting ved min side..

Jeg ved godt hun er med mig, ville bare så gerne have hende hos mig..
4 Måneder er gået, men det er stadig svært at acceptere...

Anmeld

26. juli 2013

Annette A

Jamen selvfølgelig er det svært og det er jo heller ikke så lang tid siden, så du kan slet ikke forlange at du skal klare det anderledes end du gør nu. Synes du er fantastisk og er glad over du skal giftes men smerten over din kønne lille pige kan jo ikke bare forsvinde.

Sødeste, jeg håber du får en helt fantastisk dag og din lille pige er selvfølgelig med dig som hun nu kan være men det ændrer jo ikke på savn du har i dit liv specielt på særlige dage som du ønskede at opleve med hende.

Du må give dig selv tid og plads til din sorg for den går jo aldrig væk. Men desto mere du accepterer de "dårlige" dage desto mere kan du fokusere på de gode dage med tiden. Men lige nu er det bare stadig alt for svært.

Masser af tanker din vej og må din bryllupsdag blive så vidunderlig som den kan. Det er en smuk og fin ide at gøre det den dag jeres lille pige skulle være vist frem. Det er en en sød og rigtig måde at ære Naja på også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.