Tilgiv mig, men dumskab har ingen grænser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

gædde/gitte

hekran skriver:

Jeg går i gang med brandmændene lige så snart den menige københavner går i gang med kanyler, kondomer og pislugt

ha ha ha ha!!!!

GUD JA!

også syntes jeg vi skal indføre at alle ludere SKAL ha røde lakstøvler på, så sådan en nordjyde som mig ikke en anden gang kommer til at lave pinlige hændelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Kløver

Ha ha jamen lad os da lige køre en kæmpe si igennem alt kystvandet og tvivler på brandmændende synes det er fedt at få en fed københavner fod tæsket gennem gele og tentakler, mén de forlanger da ikke en udrydning af dumme københavnere ved stranden

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

gædde/gitte skriver:

altså jeg kan godt forstå det i udlandet - hvor de er langt mere giftige (nogen dødbringende)

Men ... så skal vi også ha net imod hvepse, hestebremser, myg, myrer, telefonsælgere og andre irreterende individer

Især noget imod telefonsælgerne, de er der året rundt

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

Miss-86 skriver:

Især noget imod telefonsælgerne, de er der året rundt

ja! belastende.... sidst råbte jeg " hallo?? hallo??... er det dig mormor? ringer du fra graven"

vildt sjovt jeg var også lidt fuld

men han lagde på

Anmeld

25. juli 2013

Camilla <3

hahahaha 

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

gædde/gitte skriver:

ja! belastende.... sidst råbte jeg " hallo?? hallo??... er det dig mormor? ringer du fra graven"

men han lagde på

Haha, måske jeg skulle prøve det næste gang ..

Anmeld

25. juli 2013

Sitrani

gædde/gitte skriver:

Lad mig først slå fast at jeg godt kan li mit job...

Men indimellem skal jeg stå model til de mest besynderlige udbrud fra turisterne.

Denne sæson :

En københavner kommer ind i butikken og kigger lidt rundt, og udbryder pludselig
" sig mig engang, har I altid SÅ mange brændmænd på jeres strand??"

Mig "tja.... jo det sker når vinden og varme forholdene er til det - typisk når vi syntes vandet er lækkert"

Københavneren " OKAY! hvad har I tænkt jer at gøre ved der???"

mig "øhhhhh.... det gør vi da ikke noget ved??...svømmer udenom.....??"

Københavneren " jamen der ligger et tykt lag på selve stranden! det kan vi da ikke gå i!!"

Mig " ... kan ikke hjælpe dig med strandforholdene...beklager...."

Københavneren " Det er altså ikke særlig turist venligt!"

..... her blev jeg gudskelov redet af telefonens kimen! - ellers så tror jeg mine øjne havde trillet ud af hovedet eller endnu værre, at jeg begyndt at grine

Også var der en mand der ikke mente vores strand fortjente det blå-flag, fordi han havde set en hund tisse i havet....

OMG
Tør da godt væde på at Herren ikke ser sig bleg for at hive, det runkne bløddyr frem, bag selv den mindst prydet busk på landevejen, i hæftig eftermiddags traffik, hvis blæren skal tømmes..... skulle vejdirektoratet så komme med udrykning og om asfalterer den våde plet, for at man ved god samvittighed kunne kalde den jævn og forskønnet??

Tror han seriøst at børn på stranden går op og tisser på lokummerne??

SUK!

Storbys-mennesker og naturen går ikke altid hånd i hånd!!! Hahahaha... hold kæft det var sjovt!! Jeg havde sgu grint af ham... hvad tror han selv?? At det er jer, der ejer stranden..??!! haha..

Jeg har en rigtig skøn og dejlig svigerfar fra KBH, som har et sommerhus på Falster... En dag havde han fjernet sit lille "vandhul"/sø, hvor der var små guldfisk i... vi sprøger ham hvorfor? Og han svarer, at han kan ikke lide frøer, så derfor har han fjernet det, for det tiltrak frøer.... hihi.. der måtte jeg altså også smile lidt - sådan er det jo herude i naturen! Der findes sjovt nok dyr!!!! OMG!!!

Sidste gang vi var i sommerhuset sammen med dem, sagde min svigermor: "Ej, altså.. JEG tager ALDRIG herned i august, for så er der SÅ mange ederkopper og fluer, og dem gider jeg bare ikke!" Haha... man skulle sgu tro at de ikke vidste, at de havde købt sommerhus uden for KBH nogen gange!! Det er så sjovt...

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

STN skriver:

Storbys-mennesker og naturen går ikke altid hånd i hånd!!! Hahahaha... hold kæft det var sjovt!! Jeg havde sgu grint af ham... hvad tror han selv?? At det er jer, der ejer stranden..??!! haha..

Jeg har en rigtig skøn og dejlig svigerfar fra KBH, som har et sommerhus på Falster... En dag havde han fjernet sit lille "vandhul"/sø, hvor der var små guldfisk i... vi sprøger ham hvorfor? Og han svarer, at han kan ikke lide frøer, så derfor har han fjernet det, for det tiltrak frøer.... hihi.. der måtte jeg altså også smile lidt - sådan er det jo herude i naturen! Der findes sjovt nok dyr!!!! OMG!!!

Sidste gang vi var i sommerhuset sammen med dem, sagde min svigermor: "Ej, altså.. JEG tager ALDRIG herned i august, for så er der SÅ mange ederkopper og fluer, og dem gider jeg bare ikke!" Haha... man skulle sgu tro at de ikke vidste, at de havde købt sommerhus uden for KBH nogen gange!! Det er så sjovt...

ved det sgu ikke - men jeg tror jeg NU, ved hvorfor folk ansat i kommunen - er træt af livet indimellem

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

gædde/gitte skriver:

Lad mig først slå fast at jeg godt kan li mit job...

Men indimellem skal jeg stå model til de mest besynderlige udbrud fra turisterne.

Denne sæson :

En københavner kommer ind i butikken og kigger lidt rundt, og udbryder pludselig
" sig mig engang, har I altid SÅ mange brændmænd på jeres strand??"

Mig "tja.... jo det sker når vinden og varme forholdene er til det - typisk når vi syntes vandet er lækkert"

Københavneren " OKAY! hvad har I tænkt jer at gøre ved der???"

mig "øhhhhh.... det gør vi da ikke noget ved??...svømmer udenom.....??"

Københavneren " jamen der ligger et tykt lag på selve stranden! det kan vi da ikke gå i!!"

Mig " ... kan ikke hjælpe dig med strandforholdene...beklager...."

Københavneren " Det er altså ikke særlig turist venligt!"

..... her blev jeg gudskelov redet af telefonens kimen! - ellers så tror jeg mine øjne havde trillet ud af hovedet eller endnu værre, at jeg begyndt at grine

Også var der en mand der ikke mente vores strand fortjente det blå-flag, fordi han havde set en hund tisse i havet....

OMG
Tør da godt væde på at Herren ikke ser sig bleg for at hive, det runkne bløddyr frem, bag selv den mindst prydet busk på landevejen, i hæftig eftermiddags traffik, hvis blæren skal tømmes..... skulle vejdirektoratet så komme med udrykning og om asfalterer den våde plet, for at man ved god samvittighed kunne kalde den jævn og forskønnet??

Tror han seriøst at børn på stranden går op og tisser på lokummerne??

SUK!

Hahahahaha .... Flækker af grin

Jeg pisser sku da også i vandet! Folk kan da bare lade værre at drikke det Jeg er kold.

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

gædde/gitte skriver:

men han lagde på

Du burde have ringet ham op og skældt ham ud for bare at smække på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.