Tilgiv mig, men dumskab har ingen grænser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

gædde/gitte

aarhusmor skriver:

Hahah ja man oplever skisme mange sjove ting. Sidste år var der Københavnere i vores Vesterhavs sommerhus. De forlangte at få lejen tilbage, fordi der var myrer udenfor

OMG!!

Ja så vil jeg fandme ha gratis is, fordi der er en hveps!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Tigger

Altså i Sydeuropa har man tingester (tror den giver stød), der skræmmer brandmænd væk. Det gør man for turisternes skyld, så de ikke går andre steder hen...

Den med hunden, haha...

Anmeld

24. juli 2013

gonefishing

gædde/gitte skriver:

Lad mig først slå fast at jeg godt kan li mit job...

Men indimellem skal jeg stå model til de mest besynderlige udbrud fra turisterne.

Denne sæson :

En københavner kommer ind i butikken og kigger lidt rundt, og udbryder pludselig
" sig mig engang, har I altid SÅ mange brændmænd på jeres strand??"

Mig "tja.... jo det sker når vinden og varme forholdene er til det - typisk når vi syntes vandet er lækkert"

Københavneren " OKAY! hvad har I tænkt jer at gøre ved der???"

mig "øhhhhh.... det gør vi da ikke noget ved??...svømmer udenom.....??"

Københavneren " jamen der ligger et tykt lag på selve stranden! det kan vi da ikke gå i!!"

Mig " ... kan ikke hjælpe dig med strandforholdene...beklager...."

Københavneren " Det er altså ikke særlig turist venligt!"

..... her blev jeg gudskelov redet af telefonens kimen! - ellers så tror jeg mine øjne havde trillet ud af hovedet eller endnu værre, at jeg begyndt at grine

Også var der en mand der ikke mente vores strand fortjente det blå-flag, fordi han havde set en hund tisse i havet....

OMG
Tør da godt væde på at Herren ikke ser sig bleg for at hive, det runkne bløddyr frem, bag selv den mindst prydet busk på landevejen, i hæftig eftermiddags traffik, hvis blæren skal tømmes..... skulle vejdirektoratet så komme med udrykning og om asfalterer den våde plet, for at man ved god samvittighed kunne kalde den jævn og forskønnet??

Tror han seriøst at børn på stranden går op og tisser på lokummerne??

SUK!

Haha du skulle bare havde sagt: "du skal bare tisse på digselv hvis du bliver brændt"

Anmeld

24. juli 2013

gonefishing

aarhusmor skriver:

Hahah ja man oplever skisme mange sjove ting. Sidste år var der Københavnere i vores Vesterhavs sommerhus. De forlangte at få lejen tilbage, fordi der var myrer udenfor

Jeg har faktisk lige læst at, især tyskere, lejer sommerhuse for at klage på forhånd og spare penge.

Anmeld

24. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hoooold nu op  vi har også lige været på ferie hvor stranden var besat i stor stil med brandmænd, så man slet ikk kunne komme ud i vandet. Men for dælen da, man VED sgu da at der kan være brandmænd alt efter vejret!! 

lej dog et hus med pool hvis det er så slemt at undvære en dukkert

Anmeld

24. juli 2013

gædde/gitte

Flodkilling skriver:

Haha du skulle bare havde sagt: "du skal bare tisse på digselv hvis du bliver brændt"

uha nej....... det turde jeg sgu ikke.... hun virkede ikke som en der kunne klare info af den slags

Anmeld

24. juli 2013

gædde/gitte

Tigger skriver:

Altså i Sydeuropa har man tingester (tror den giver stød), der skræmmer brandmænd væk. Det gør man for turisternes skyld, så de ikke går andre steder hen...

Den med hunden, haha...

altså jeg kan godt forstå det i udlandet - hvor de er langt mere giftige (nogen dødbringende)

Men ... så skal vi også ha net imod hvepse, hestebremser, myg, myrer, telefonsælgere og andre irreterende individer

Anmeld

24. juli 2013

aarhusmor

Flodkilling skriver:

Jeg har faktisk lige læst at, især tyskere, lejer sommerhuse for at klage på forhånd og spare penge.

Det er lidt sjovt, for vi lejer primært ud til tyskere og dem er der aldrig bøvl med. Men hver gang det er Danskere, så er der et eller andet

Anmeld

24. juli 2013

asff

gædde/gitte skriver:

Lad mig først slå fast at jeg godt kan li mit job...

Men indimellem skal jeg stå model til de mest besynderlige udbrud fra turisterne.

Denne sæson :

En københavner kommer ind i butikken og kigger lidt rundt, og udbryder pludselig
" sig mig engang, har I altid SÅ mange brændmænd på jeres strand??"

Mig "tja.... jo det sker når vinden og varme forholdene er til det - typisk når vi syntes vandet er lækkert"

Københavneren " OKAY! hvad har I tænkt jer at gøre ved der???"

mig "øhhhhh.... det gør vi da ikke noget ved??...svømmer udenom.....??"

Københavneren " jamen der ligger et tykt lag på selve stranden! det kan vi da ikke gå i!!"

Mig " ... kan ikke hjælpe dig med strandforholdene...beklager...."

Københavneren " Det er altså ikke særlig turist venligt!"

..... her blev jeg gudskelov redet af telefonens kimen! - ellers så tror jeg mine øjne havde trillet ud af hovedet eller endnu værre, at jeg begyndt at grine

Også var der en mand der ikke mente vores strand fortjente det blå-flag, fordi han havde set en hund tisse i havet....

OMG
Tør da godt væde på at Herren ikke ser sig bleg for at hive, det runkne bløddyr frem, bag selv den mindst prydet busk på landevejen, i hæftig eftermiddags traffik, hvis blæren skal tømmes..... skulle vejdirektoratet så komme med udrykning og om asfalterer den våde plet, for at man ved god samvittighed kunne kalde den jævn og forskønnet??

Tror han seriøst at børn på stranden går op og tisser på lokummerne??

SUK!

Hahaha.. Og det er sgu da også for ring, at der er krabber! Kunne man ikke også fjerne dem?

Anmeld

24. juli 2013

hekran

Jeg går i gang med brandmændene lige så snart den menige københavner går i gang med kanyler, kondomer og pislugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.