Tilgiv mig, men dumskab har ingen grænser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.928 visninger
31 svar
64 synes godt om
24. juli 2013

gædde/gitte

Lad mig først slå fast at jeg godt kan li mit job...

Men indimellem skal jeg stå model til de mest besynderlige udbrud fra turisterne.

Denne sæson :

En københavner kommer ind i butikken og kigger lidt rundt, og udbryder pludselig
" sig mig engang, har I altid SÅ mange brændmænd på jeres strand??"

Mig "tja.... jo det sker når vinden og varme forholdene er til det - typisk når vi syntes vandet er lækkert"

Københavneren " OKAY! hvad har I tænkt jer at gøre ved der???"

mig "øhhhhh.... det gør vi da ikke noget ved??...svømmer udenom.....??"

Københavneren " jamen der ligger et tykt lag på selve stranden! det kan vi da ikke gå i!!"

Mig " ... kan ikke hjælpe dig med strandforholdene...beklager...."

Københavneren " Det er altså ikke særlig turist venligt!"

..... her blev jeg gudskelov redet af telefonens kimen! - ellers så tror jeg mine øjne havde trillet ud af hovedet eller endnu værre, at jeg begyndt at grine

Også var der en mand der ikke mente vores strand fortjente det blå-flag, fordi han havde set en hund tisse i havet....

OMG
Tør da godt væde på at Herren ikke ser sig bleg for at hive, det runkne bløddyr frem, bag selv den mindst prydet busk på landevejen, i hæftig eftermiddags traffik, hvis blæren skal tømmes..... skulle vejdirektoratet så komme med udrykning og om asfalterer den våde plet, for at man ved god samvittighed kunne kalde den jævn og forskønnet??

Tror han seriøst at børn på stranden går op og tisser på lokummerne??

SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

DianaRJS

gædde/gitte skriver:

Men indimellem skal jeg stå model til de mest besynderlige udbrud fra turisterne.

Denne sæson :

En københavner kommer ind i butikken og kigger lidt rundt, og udbryder pludselig

Mig "tja.... jo det sker når vinden og varme forholdene er til det - typisk når vi syntes vandet er lækkert"

Københavneren " jamen der ligger et tykt lag på selve stranden! det kan vi da ikke gå i!!"

..... her blev jeg gudskelov redet af telefonens kimen! - ellers så tror jeg mine øjne havde trillet ud af hovedet eller endnu værre, at jeg begyndt at grine

Også var der en mand der ikke mente vores strand fortjente det blå-flag, fordi han havde set en hund tisse i havet....

OMG
Tør da godt væde på at Herren ikke ser sig bleg for at hive, det runkne bløddyr frem, bag selv den mindst prydet busk på landevejen, i hæftig eftermiddags traffik, hvis blæren skal tømmes..... skulle vejdirektoratet så komme med udrykning og om asfalterer den våde plet, for at man ved god samvittighed kunne kalde den jævn og forskønnet??

SUK!

hahaha ej det altså også for dårligt i ikke fjerner brandmænd fra havet

Anmeld

24. juli 2013

Muhmi

Hahahah! GOOD ONE!! 

Anmeld

24. juli 2013

_-Kathrine-_

Haha
Kan du SÅ komme ned og fjerne de brandmænd!!

Anmeld

24. juli 2013

Clisolka

Hahahahahahaha ja, vi andre svømmer udenom 

Anmeld

24. juli 2013

aarhusmor

Hahah ja man oplever skisme mange sjove ting. Sidste år var der Københavnere i vores Vesterhavs sommerhus. De forlangte at få lejen tilbage, fordi der var myrer udenfor

Anmeld

24. juli 2013

maria_wlt

GODT GRIN 

Anmeld

24. juli 2013

FrkZier

gædde/gitte skriver:

Denne sæson :

OMG

SUK!

hahaha det kunne have været mig

man oplever meget når meget arbejder i et service fag

Anmeld

24. juli 2013

wamse

Ha ha  ha ååhh jeg gad så godt have stået ved siden af, og have hørt den med brandmændene 

Anmeld

24. juli 2013

Louise H.

Det er da også for dårligt at i ikke fjerner de brandmænd altså... Helt ærligt, hvad bilder i jer ind?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.