MariaE skriver:
Jeg ville nok være den ikke så voksne og sige til ham at de penge skal falde inden fore uger. Gør de ikke det sælger du cyklen og tager pengene.
Min bror gjorde det samme....han havde fremlejet sin lejlighed, men hun skred en måned inden aftale og ville ikke betale det aftalte. Hun havde havemøbler stående der og fik samme mulighed, betale eller undvære sine møbler.
Tror simpelthen ikke han politianmelder dig for en cykel... Men hvad ved jeg. Jeg havde ikke givet ham cyklen før pengene kom retur. Og ville han endelig anmelde mig for tyveri, ville jeg sige at han have taget pengene uden jeg vidste det, og lovet at betale tilbage men aldrig havde gjort det og så gendannelse ham for tyveri af pengene....groft, men hader bare den slags slamberter
Det havde jeg også den vildeste lyst til, men han har jo på sms, at jeg jo siger, at jeg vil tilbageholde den 
Jeg synes han er en kæmpe røv med ører, og han er da total på bagbenene, og vil ikke engang sige, hvornår han kommer for at hente. Men har fortalt ham, at han ikke kommer ind her mere.
Jeg lader ham få cyklen fordi, jeg simpelthen ikke gider at have noget som helst med ham at gøre mere
Han er fuld af 
Anmeld