Hvorfor gør han det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

han er klart ikke interessert i for fortæller hende det, jeg kan jo ødelægge alt for ham med hende, men fuck, hvor jeg lysten til, alle de frække sms og det hele, han træder bare så hårdt på mig, at jeg er ved at væe godt gal, men jeg følger, jeg har vundet, han skal leve på løgn ikke mig, jeg har igen, men ja jeg bange for, at han ville kunne snakke sig ud af det hele, men jeg har ondt af hende, han pisser jo hende allerede nu, men omvendt jeg skyller hende intet..... men jeg ville mistet mig selv hvis hun valgte og sige, pyt det okay til ham.... 

Han pisser da lige så meget på dig....sorry to say

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Han udnytter dig fordi han ved lige hvilke knapper han skal trykke på for at få dig til at gøre hvad han vil. 

Jeg kan ikke forstå hvor børnene er i alt det kaos. I har været sammen i 5 år og gået fra hinanden 5 gange. Det er da virkelig en uvished dine børn skal leve med. 

Desuden kan børn mærke når stemningen ændres. 

hvorfor finder du dig i at blive behandlet på den måde? du skriver at du elsker manden, men elsker du dig selv? 

jeg ville ikke finde mig i det og ville slet ikke finde mig i at min kæreste skulle gå fra mig så mange gange. Hvad fortæller han årsagen er hver gang han er gået fra dig? 

Han lyder ikke til at være interesseret i dig, men du er lidt spændende når I er gået fra hinanden og bliver kedelig igen når i så finder sammen igen. 

Anmeld

21. juli 2013

MorDk

Hvorfor lader du ham behandle dig så dårligt!!?

Anmeld

21. juli 2013

MorDk

Men mit svar til dit spørgsmål:

Fordi han kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.