Hvorfor gør han det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Jeg tror stadig på det bedste du kan gøre, er at meddele ham at der er lukket ved dig, ikke flere ture ud og tilfredsstille ham på nogen måder, ikke flere frække sms´er .. fordi så længe i gør det så kommer du ikke oven på og du bør komme oven på og være stærk for jeres børn

Jeg meget stærk, det rammer ikke vores børn, vi køre 7 til og 7 og jeg er ingen dårlig mor grundet det her, jeg tillader meget, men ikke at det går ud over mine børn fra min side. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Og hvad med børnene? Hvordan reagerer de?

den store er helt opslugt af hende den nye og det er de 2 andre også der intet at mærke på dem.... 

Anmeld

20. juli 2013

SjeBets

Anonym skriver:

Jeg meget stærk, det rammer ikke vores børn, vi køre 7 til og 7 og jeg er ingen dårlig mor grundet det her, jeg tillader meget, men ikke at det går ud over mine børn fra min side. 

jeg har ikke kaldt dig en dårlig mor, men børn mærker bare når der er noget der går en på, selv når man ikke tror det, jeg ved det, fordi jeg selv var gennem et brud hvor min datter på 8 kommer og siger til mig pludselig, at hun er glad for at han ikke bor med os mere fordi at jeg var mere glad efter at jeg var kommet oven på.  

Og som du skriver her, så går det dig på,  jeg ville bare personligt føle mig rigtigt meget misbrugt, og ville aldrig selv have gjort de ting for min eks, selv om jeg elsket ham, og det gjorde jeg da han skred for en anden. men ikke om jeg ville nedværdige mig til at give ham den fornøjelse at gøre mig usikker igen.

Var ikke for at svine dig til, var såmænd bare et venligt skub. 

Anmeld

20. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

forstår ikke det du skriver.... 

Han har dig som back up, fortæller dig ting du falder for, får dig til at tro han er interesseret, så han kan få sex og stillet det behov. Mens han også ha en anden.
Han misbruger dig indtil han ikke kan bruge dig mere, så sårer han dig og vælger den anden 100pct. Tag styringen og forbliv venner med ham, find en anden bolleven -der er masser af søde fyre derude.

Lige nu er du bare et godt knald

Anmeld

20. juli 2013

Mumto3

Jeg er enig med de andre. Han gør det fordi du giver ham lov til at (mis-)bruge dig.  Det er da en hver mands drøm at kunne ringe til en eks, som så tropper op ens arbejde, sutter pik, og køre igen. Hvorfor skulle han da stoppe med det? 

Selvom det er svært og du elsker ham,tror jeg det ville være meget bedre for dig at få din egen bolleven, som kan bekræfte dig, istedet for at blive brugt af eks kæresten.

og du skriver oven i købet at han har gjort det 4 gange før. Så han ved at han roligt kan forlade dig, flytte, bolle med andre, have nye kærester, for du stå klar når han kommer tilbage og gerne vil være familie med dig. Han har absolut intet at miste ved at forlade dig. Tvært i mod! Han får lidt ny fisse, lidt spænding, sommerfugle i maven en hurtig forelskelse, og når det ikke holder mere, så tager bare hjem til dig igen. Det vil han fortsætte med resten af livet, så længe du giver ham lov.

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg er enig med de andre. Han gør det fordi du giver ham lov til at (mis-)bruge dig.  Det er da en hver mands drøm at kunne ringe til en eks, som så tropper op ens arbejde, sutter pik, og køre igen. Hvorfor skulle han da stoppe med det? 

Selvom det er svært og du elsker ham,tror jeg det ville være meget bedre for dig at få din egen bolleven, som kan bekræfte dig, istedet for at blive brugt af eks kæresten.

og du skriver oven i købet at han har gjort det 4 gange før. Så han ved at han roligt kan forlade dig, flytte, bolle med andre, have nye kærester, for du stå klar når han kommer tilbage og gerne vil være familie med dig. Han har absolut intet at miste ved at forlade dig. Tvært i mod! Han får lidt ny fisse, lidt spænding, sommerfugle i maven en hurtig forelskelse, og når det ikke holder mere, så tager bare hjem til dig igen. Det vil han fortsætte med resten af livet, så længe du giver ham lov.

Han har alrig været sammen nogen de andre gange aldrig... Jeg søger ikke ny, har jeg ikke behov for... 

Anmeld

20. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Det var allerede efter en uge, han lod vores børn møde hende, jeg kunne intet gør det sket uden jeg viste det.... 

Du kan i hvert fald gøre noget for dine børn nu. Kontakt kommune og/eller statsforvaltning og sæt dem ind i situationen, de kan hjælpe dig med at hjælpe børnene og dig selv.

Lad din eks. køre sit eget trip uanset hvor mange piger han er sammen med.

Elsk dig selv og dine børn.

Bliv testet for kønssygdomme.

Anmeld

20. juli 2013

aarhusmor

Det er hårdt at sige farvel til en man elsker, men man kommer sig over det, og det lyder som om du bør tage den kamp med dig selv, altså at sige fra og komme dig over ham. Også selvom det kan tage 1 år eller 2.

Jeg tror det vil være lettere end hvis du beholder ham og kører det samme løb igen og igen resten af dit liv, eller indtil han ikke gider

Anmeld

20. juli 2013

Havre74

Hvor gamle er børnene`?

Anmeld

21. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Han tænker da " Hvorfor købe koen, når man ka få mælken gratis! " (Gammelt ordsprog ) 

Mælken = sex og ingen forpligtelser.

Han udnytter dig bare, fordi du giver ham lov til det! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.