Hej...
Jeg søger jeres svar, der ikke kender mig eller min ex.
Jeg er gift med en mand, dog er vi gået fra hinanden, men det kun 5 uger siden mandag. Vi har været sammen i 5 år og gift i 4 år.
Han har været flytte fra mig og vores 3 børn i alt 5 gang, med et år i mellem, de 4 andre gange er han kommet tilbage, men denne her 5 gang, er tingene endeligt gået som de andre 4 gange, han har opsøgt mig på sex efter og have været flytte, og vi har fået den er flirt til at opstå, og det sammen sket i gen her 5 gang, dog kom der det i vejen, at han har skrevet med en pige, men selvom, han skrev med hende, så han mig og vi havde kontakt og har skrevet fræk sammen, et døgn før han vil møde hende, er vi sammen, det er nu 14 dage siden han mødte hende og den første uge skrev vi ikke meget sammen kun om børnene og andre ting, hun har mødt vores børn og hans forældre og i følge facebook har det gået rigtigt strækt for dem på blot en uge, han sat dem på som profilbillede, men igår den 19 juli, er han ved mig om morgen for at skal aflevere noget tøj og han bliver længe, vi snakker og ja stille og roligt, han køre og jeg får en sms om at fysisk er tiltrukket af mig, hvis det kunne være en trøst, vi skriver sammen og ja den ene sms tager den anden, jeg følger han vil mig og går med på de frække sms og senere på dagen mødes vi og jeg tilfredsstiller ham med oral sex på hans arbejde, jeg går derfra og 20 min senere skriver, han kan igen og om jeg kommer forbi, jeg kommer forbi igen, men får mad og ja tiden løber, så tager tager hjem, vi forsætter med at skrive fræk sammen og han kommer så hjem til mig i vores tidligere fælles hus efter han har fået fri og vi har sex sammen, han er meget kærlig og giver mig et kram og køre så igen. Ser ham så i ddag, men han virker anspændt og fortæller han har det skidt med det der sket.
Jeg elsker den her mand virkeligt højt, jeg har kæmpet meget for os og selvom, han er det mange kvinder ville sige et "svin", så elsker jeg ham bare.
Jeg står nu her igen, jeg har lovet ham jeg ikke fortælle hende den nye, hvad der sket mellem os i går her 14 dage efter de har mødt hinanden, men det jeg endeligt søger svar på er, hvorfor gør han det her, er virkelig ikke afklaret og hvorfor vil han såre mig så meget, han er sammen med hende i dag og vores store datter og de skal være sammen i morgen også...
Det hele gør pisse ondt, og jeg forstår ikke, hvad der sker, kan virkelig elske hende eller være forelsket, når han kan være sammen med mig igår.... Jeg har mest lyst til at ødelægge det hele for ham med hende, men jeg kan ikke for vil ikke såre ham, men er det virkelig en mand, der ikke er afklaret med mig eller hvad sker der....
Håber nogen har et bud, for jeg følger mig så magteløst, for elsker ham fandme samtidtigt med jeg også hader ham....