Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sandramor skriver: ååååårrrrrrrh altså igår morges kl 06.30 sov min mor stille ind efter at have kæmpet imod i en måned fra hun fik diagnosen malignt melanom metestaser Vi fik jo lov at få hende hjem så hun kunne få den sidste tid i eget hjem og derved trygge omgivelser og det var en stor glæde for både hende og for os andre....Men for helvede !!! hvor jeg savner hende.... savner hendes tullen rundt i køkkenet og ved gryderne.... hendes små grineanfald, hendes kærlige klap på skulderen eller kinden, vores lange gåture i skoven og vores hyggelige shoppeture..... savner ikke at kunne ringe til hende søndag formiddag og hyggesludre og spørge hvad vi skal finde på.........JEG SAVNER MIN MOOOOOOOR tog min allersidste afsked med hende da hun lå i kisten i den fine kjole jeg havde fundet frem som bedemanden havde givet hende på..... hun lå der så lille og fin og heeeelt kold men lignede helt sig selv..... jeg græd og græd og vidst først der at virkeligheden gik op for mig....... min far og jeg stod og holdt om hinanden mens de langsomt kørte afsted med hende.....Nu skal hun bisættes på onsdag! men vil bare ha min mor tilbage!!!!!!!!jeg ved at med tiden bliver det "lettere" men lige nu gør det bare ondt i heeeele kroppen og sjælen... måtte lige ud med det....tak fordi i læste med...
ååååårrrrrrrh altså igår morges kl 06.30 sov min mor stille ind efter at have kæmpet imod i en måned fra hun fik diagnosen malignt melanom metestaser Vi fik jo lov at få hende hjem så hun kunne få den sidste tid i eget hjem og derved trygge omgivelser og det var en stor glæde for både hende og for os andre....Men for helvede !!! hvor jeg savner hende.... savner hendes tullen rundt i køkkenet og ved gryderne.... hendes små grineanfald, hendes kærlige klap på skulderen eller kinden, vores lange gåture i skoven og vores hyggelige shoppeture..... savner ikke at kunne ringe til hende søndag formiddag og hyggesludre og spørge hvad vi skal finde på.........JEG SAVNER MIN MOOOOOOOR tog min allersidste afsked med hende da hun lå i kisten i den fine kjole jeg havde fundet frem som bedemanden havde givet hende på..... hun lå der så lille og fin og heeeelt kold men lignede helt sig selv..... jeg græd og græd og vidst først der at virkeligheden gik op for mig....... min far og jeg stod og holdt om hinanden mens de langsomt kørte afsted med hende.....Nu skal hun bisættes på onsdag! men vil bare ha min mor tilbage!!!!!!!!jeg ved at med tiden bliver det "lettere" men lige nu gør det bare ondt i heeeele kroppen og sjælen... måtte lige ud med det....tak fordi i læste med...
Hvor må det være forfærdeligt....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh for pokker hvor gør det mig ondt.
Det er simpelthen så urimelig skrækkelig en sygdom. Jeg ville ønske jeg kunne skrive noget for at lindre din smerte. Det kan jeg deværre ikke - kan kun vise min dybeste medfølelse og håbet om at savnet bliver nemmere at leve med med tiden.
De varmeste tanker herfra.
hvor gør det mig inderligt ondt, kan godt forstå du er knust..... håber i kan være der for hinanden, for det har i brug for!!!
må hun hvile i fred
Jannie - der selv har en mor der har fået dødsdommen for en uge siden (kræft i hjernen)
Puha en klump jeg lige fik i halsen hvor er det skræmmende og forfærdeligt at det kan gå SÅ stærkt
Godt hun fik den sidste smukke tid hjemme, og sikkert en smuk afsked du og din far fik med hende til sidst
Hvor kan jeg bare godt sætte mig i dit sted jeg føler virkelig med dig.
Det er nemmere sagt for os andre, men husk hun altid vil være i dit hjerte og vær mega stolt over at du er en del af hende
Det Gør mig virkelig ondt med din mor ønsker dig og din familie alt det bedste.
Rigtig mange varme tanker
Jeg kondolerer mange gange
I har min dybeste medfølelse.. Kæmpe krammer..
Stort stort kram, gør mig inderligt ondt, at du skulle miste din mor allerede nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128