Baby eller abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2009

Lullaby

Ingen af os kan vejlede dig i hvad du skal gøre. Hvad har DU lyst til? Hvis han skrider er du så klar til at være enlig mor? Og med de ting og overvejelser der kommer?
Nu vil jeg overhovedet ikke bagatelisere en abort. For hvis det ikke er det du vil skal du ikke presses.. Men jeg synes også at han har ret til at være i tvivl og bekymret netop fordi han ombestemte sig. Jeg ville heller ikke bryde mig det mindste om at blive presset ind i en situation som jeg ikke gad være i. Nu har han det så bare nemmere ved det fordi han er manden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Den er svær, fordi jeg ikke tror at du ville tilgive ham, hvis du følte at det var ham der havde presset dig til abort og det så derfor måske alligevel ville koste jeres forhold. Så ville du stå uden barn og uden mand...

Jeg ville helt sikkert vælge at beholde barnet også ville han helt sikkert blive glad for det alligevel...

Det ville ende som win win, hvor jeg nemt tror- desværre at det kunne ende som lose-lose hvis det var det andet ....

Håber du får det godt med det hele og ham...!

Anmeld

12. juli 2009

Plysbjørnen

lillemor skriver:

Jeg skriver det lige igen... jeg er absolut ikke indstillet på en abort... men sys stadig situationen er svær... da jeg jo heller ikk vil miste ham... jeg venter og håber på han tager sig sammen og vælger det rigtige... det er en stor ting for ham og jeg tror bare han er bange... han skal lige vænne sig til tanken..

Det er dejligt at høre at du ikke er indstillet på at få en abort... Ja situationen er svær, det vil være uanset hvordan du vender og drejer det... Du kan ikke andet end at håbe, på at han vælger det rigtigt... Ind til der nyd at det er lykkedes jer... Det bliver dejligt når først den lille er der...

Anmeld

12. juli 2009

ønskebørn74

lillemor skriver:

Jeg er kommet til at stå i en rigtig lortesituation og har virkelig brug for hjælp for jeg aner ikk hvad jeg skal gøre.

Jeg er gravid i 5 uge.

Min kæreste og jeg har i de sidste 3 måneder prøvet at blive gravide -  han skal starte med at læse nu og jeg skulle arbejde et år mere - så det ville passe fint. For så ca 3 uger siden siger min kæreste at han synes vi skal vente lidt med virkelig at prøve og bare sætte det lidt på stand by og hvis det sker så sker det. Den hopper jeg så med på og beslutter at jeg vil starte med at læse nu her (har sendt ansøgning).

Da jeg så i onsdags er gået over tid tager jeg en test og jeg er gravid. Jeg bliver rigtig glad men samtidig lidt såhn - hvad mon han siger til det? Da han kommer hjem fortæller jeg det og hans bemærkning er bare "Er du sikker?" puha der blev jeg bare ked af det...

I de her dage går vi så og snakker om hvad vi skal gøre... Jeg selv vil self gerne have barnet (det er jo det vi har prøvet på) og er self nervøs men mener at det hele nok skal gå... jeg ser slet ikke abort som en mulighed.

Min kæreste derimod synes jeg skal have en abort - for som han siger "Jeg har bere ikke lyst til et barn nu"???????? altså du har jo lige selv været med til at lave det...

Jeg vil for alt i verden ikke miste min kæreste som jeg er sikker på jeg skal leve mit liv sammen med, men jeg tror virkelig dette kan ødelægge vores forhold..

Hvad dælen skal jeg gøre? Jeg har jo heller ikk lyst til at få barnet alene og skulle gennemføre en uddannelse samtidig... Det var jo noget vi var enige om, ved ikk hvorfor han pludselig har skiftet mening. Jeg er så ked af det..

Lotte

Hej søde.

Sådan en klaphat..undkyld my french... Han kan ikke være bekendt at være sådan en svagpisser... Han udsætter dig for fare hvis han presser dig til det..
Både fysiskt....men også psykisk... Han sætter din fertilitet på spil...og det er bare ikke ok... Det er jo ikke et hovsa barn det her..

Hvor jeg føler med dig... Jeg ved hvad det vil sige at ønske det brændende...
Jeg håber du tænker på dig selv og dit barn først... En mand finder du sagtens.. Der er ikke en spand fuld...men et helt land fuld af søde lækre mænd...

Jeg håber han kommer til fornuft!!! Kæmpe krammer herfra!!!

Anmeld

12. juli 2009

Lillemor

Tusind tak for støtten... jeg håber sandelig altgår efter hvad jeg har i tankerne... for  det her burde være den bedste tid for os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.