lillemor skriver:
Jeg er kommet til at stå i en rigtig lortesituation og har virkelig brug for hjælp for jeg aner ikk hvad jeg skal gøre.
Jeg er gravid i 5 uge.
Min kæreste og jeg har i de sidste 3 måneder prøvet at blive gravide - han skal starte med at læse nu og jeg skulle arbejde et år mere - så det ville passe fint. For så ca 3 uger siden siger min kæreste at han synes vi skal vente lidt med virkelig at prøve og bare sætte det lidt på stand by og hvis det sker så sker det. Den hopper jeg så med på og beslutter at jeg vil starte med at læse nu her (har sendt ansøgning).
Da jeg så i onsdags er gået over tid tager jeg en test og jeg er gravid. Jeg bliver rigtig glad men samtidig lidt såhn - hvad mon han siger til det? Da han kommer hjem fortæller jeg det og hans bemærkning er bare "Er du sikker?" puha der blev jeg bare ked af det...
I de her dage går vi så og snakker om hvad vi skal gøre... Jeg selv vil self gerne have barnet (det er jo det vi har prøvet på) og er self nervøs men mener at det hele nok skal gå... jeg ser slet ikke abort som en mulighed.
Min kæreste derimod synes jeg skal have en abort - for som han siger "Jeg har bere ikke lyst til et barn nu"???????? altså du har jo lige selv været med til at lave det...
Jeg vil for alt i verden ikke miste min kæreste som jeg er sikker på jeg skal leve mit liv sammen med, men jeg tror virkelig dette kan ødelægge vores forhold..
Hvad dælen skal jeg gøre? Jeg har jo heller ikk lyst til at få barnet alene og skulle gennemføre en uddannelse samtidig... Det var jo noget vi var enige om, ved ikk hvorfor han pludselig har skiftet mening. Jeg er så ked af det..
Lotte
Hej søde.
Sådan en klaphat..undkyld my french... Han kan ikke være bekendt at være sådan en svagpisser... Han udsætter dig for fare hvis han presser dig til det..
Både fysiskt....men også psykisk... Han sætter din fertilitet på spil...og det er bare ikke ok... Det er jo ikke et hovsa barn det her..

Hvor jeg føler med dig... Jeg ved hvad det vil sige at ønske det brændende...
Jeg håber du tænker på dig selv og dit barn først... En mand finder du sagtens.. Der er ikke en spand fuld...men et helt land fuld af søde lækre mænd...

Jeg håber han kommer til fornuft!!! Kæmpe krammer herfra!!!
Anmeld