Århhh søde Lotte. Det er sq en rigtig svær situation, kan jeg virkelig godt forstå. Jeg synes virkelig også din kæreste er rigtig fej at have været med til at prøve at lave et barn, og så lige pludselig skifter mening - når du ER blevet gravid. Jeg synes også du skal mærke efter inden i dig selv, hvad du har det bedst med, og så skide på hvad han siger, for ER han den rigtige, så bliver han sq også ved dig, uanset hvad du vælger. Men jeg vil sige at jeg TROR, uden at kende ham naturligvis, at han nok skal skifte mening, hvis du vælger at beholde barnet, og når du så kommer længere hen i graviditeten, og I ser jeres lille bebs på scanningsbillede osv., så tror jeg han bliver rigtig glad og rørt. Og han har jo selv ønsket det, også selvom han i sidste øjeblik (eller egentlig for sent) har ændret mening. Så tanken er jo ikke ny for ham, når I nu har prøvet. Så mærk efter inden i dig selv.
Men umiddelbart ud fra det du skriver, synes jeg det lyder til at du helst vil beholde barnet, og det kan jeg absolut godt forstå, det er jo det barn I har prøvet på at få. Så glem ham og hans kolde fødder, han skal sq nok "come around" og blive ligeså glad som dig for det, det tror jeg i hvert fald ret bestemt.
Desuden, uden at jeg vil til at skræmme dig eller noget, men man ved aldrig hvad livet bringer. Man ved aldrig om det her er den eneste mulighed man nogensinde får for at få et barn, det vil tiden kun vise. Men hvis det er det, så ville det da være rigtig ærgeligt hvis du ikke fulgte dit eget hjerte og din egen mavefornemmelse.
Håber du får bestemt dig for at gøre det rigtige, hvad end det rigtige er for dig.
Og så lige et KÆÆÆÆÆÆMPE kram til dig som trøst for den svære situation du står i

Det skal nok gå!

Knus Thilde, som håber på det bedste for dig
Anmeld