Jeg håber du er mere heldig end jeg var da jeg ventede nr 2. Jeg fødte normalt første gang men da fødslen gik meget hurtigt( læs 3timer fra ve til ude i verden) gik jeg meget i stykker og fik en bristing ind i endetarmen. Uha det man bare ikke drømmer om skal ske under en fødsel. Det tog lang tid at komme over og der gik ang tid før jeg ønskede at føde et barn igen. Da vi så ventede min 2 snakkede jeg en Dell med min jordemor omkring min nervøsitet at skulle føde normalt igen. Og hun indstillet mig til en snak på hospitalet med en fødselslæge. Men denne fødselslæge var overhoved ikke hjælpsom hun gik kun op i at man burte føde normalt også selvom hun sad og sagde at risikoen for at gå ligeså meget i stykker igen var meget stor, jeg har heldigvis ingen men efter den bristning kan holde på vand, luft og aff som før.
men da jeg ikke havde det men derfra udover en meget stor nervøsitet for at skulle føde igen, var der ikke medicinsk belæg for at indstille mig til Ks. Jeg måtte derfor gå grædende derfra og vente 2 md på at fødsels skulle indfinde sig. Da fødsel så kom fik jeg heldigvis en jordemor som gjorde meget ud af varme mit mellemgulv med varme klude men fik nok også sagt mindst 20 at jeg vil ikke briste igen, i må gøre at for at jeg ikke brister. Hun var meget grundig og jeg fik gudskelov kun en lille bristning takke være det varme klude.
Men tænker at du med et kejsersnit i bagagen har mere sandsynlighed. For at kunne få et Ks igen. Du må jo bare fortælle hvordan du har det derned nu, pøj pøj med projektet. 
Anmeld