Hvad gør i i flyet med børnene ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

foto på lærred

CroQuis skriver:

Manden og jeg har snakket om at vi kun vil tage bilferie så længe vores baby er lille, også vente med flyture til den bliver større. 

Vi hader virkelig selv når der sidder skrigende unger i flyet, som bare ikke vil holde op  Men ja, det er jo ligeså irriterende i et tog fx, det bruger vi bare ikke så ofte, men der er problemet vel ligeså stort.

Men tænker også, at det jo er rigtig langt for sådan nogle små nogle at sidde i en bil, hvis det er sydpå i tænker på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

CroQuis

foto på lærred skriver:

Men tænker også, at det jo er rigtig langt for sådan nogle små nogle at sidde i en bil, hvis det er sydpå i tænker på?

Kommer vel an på hvor man vil hen? 

Der er jo ingen der siger at man skal køre til Langbortistan, men hvis man har familie man gerne vil besøge, kan jeg da godt se at det kan være svært (også evt. at undgå fly).

Da jeg var lille, tog mine forældre mig og min lillebror med på sommerferie i Italien hvert år (24 timers køretur hver vej).. Og senere hen, tog min storebror, hans kæreste og deres døtre med, og de var da heller ikke over 1 år da de kom afsted første gang. 

Anmeld

17. juli 2013

foto på lærred

CroQuis skriver:

Kommer vel an på hvor man vil hen? 

Der er jo ingen der siger at man skal køre til Langbortistan, men hvis man har familie man gerne vil besøge, kan jeg da godt se at det kan være svært (også evt. at undgå fly).

Da jeg var lille, tog mine forældre mig og min lillebror med på sommerferie i Italien hvert år (24 timers køretur hver vej).. Og senere hen, tog min storebror, hans kæreste og deres døtre med, og de var da heller ikke over 1 år da de kom afsted første gang. 

Ja det er smag og behag. Kender også venner som er vokset op med at køre sydpå i ferierne og derfor gør det med deres børn. Men jeg ville personlig aldrig selv vælge at køre så langt med så små børn (Italien osv), men der er vi forældre jo så forskellige. Og heldigvis for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.