Hvad gør i i flyet med børnene ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.727 visninger
22 svar
10 synes godt om
17. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg læste i godmorgen Danmarks facebook side at mange brokker sig over skrigende børn i flyveturen :/

Hvordan klar i det ? Når jeres børn ikk sidder stille eller ikke vil ha sele på når man skal lande og skriger konstant?

Man får øjne fra medpassagerer og de ryster med hovedet men det er ikke nemt at få et trist barn til at falde til ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Loa

Tja der er jo ikke så meget at gøre.
Os med børn gør jo det bedste vi kan for at underholde børnene og så må folk komme med alle de øjne de vil

Her har vi en legetaske med, med forskelligt legetøj samt lidt nyt. Og igår har vi ipads med også. Der er både spil og film, så forhåbentlig skaber det lidt ro også.....

Men børn er børn og det er jo som regel kun dem uden børn der ingen forståelse har.....

Anmeld

17. juli 2013

Aabye

Vi var i Tunesien da den store lige var blevet 1 år... 
Vi havde lidt bøger med og hans krammedyr... 

Det var helt problemfrit.. Det eneste var at han på et tidspunkt kastede med bamsen og den ramte en ung pige der bare grinede af ham og legede med.. Men lige i det øjeblik var jeg utrolig flov og undskyldte mange mange mange gange..

Man kan jo ikke gøre så meget hvis barnet bliver ked af det eller hysterisk.. Man gør jo det bedste man kan for at få barnet til at falde til ro igen.. 

Anmeld

17. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg læste i godmorgen Danmarks facebook side at mange brokker sig over skrigende børn i flyveturen :/

Hvordan klar i det ? Når jeres børn ikk sidder stille eller ikke vil ha sele på når man skal lande og skriger konstant?

Man får øjne fra medpassagerer og de ryster med hovedet men det er ikke nemt at få et trist barn til at falde til ro

vi skulle ud i flyet første gang med vores datter, da hun var lidt over 2 år. Og jeg var SKIDE BANGE!!!! jeg havde de værste tanker om et barn der bare skreg og skreg hele vejen (dog kun 1.5time for vores tur).
Vi havde taget Ipad med fordi vi tænkte at det kunne lede hendes opmærksomhed på noget andet og Ipaden var vore nødløsning.

Det var en KÆMPE fejl! vores datter klarede det super flot og var nysgerrig, fik rosiner ved take off, og fik noget at tegne på og lege med fra personalet. Da vi så hiver Ipaden frem (for hun elsker Ipaden og se f.eks. postmand per), tænkte vi slet ikke over at der jo ingen net var!!! så da hun gentagende gange ikke kunne komme ind og se postmand per på youtube, stak hun i det største skrig!!!

Så turen gik godt alt ialt, men forældrene skulle bare lige lære at tænke sig om til næste gang

Anmeld

17. juli 2013

kesuh

Legetøj, bevar roen, fordi det går først galt når man ikke bevarer roen.

Min daværende kæreste og knægten og jeg skulle til Bayern for at besøge olde i Augsburg sidste år. Det gik super nemt, bortset fra hun havde nerverne udenpå tøjet og vi var da begge lidt nervøse for turen.

Knægten klarede det super flot og han var da lidt utilfreds med at få sele på da vi skulle lande, men fik ham da overtalt med legetøj og afledning  Men ingen skrigeri som sådan, bare lidt brok fra hans side.

Der var dog også et andet forældrepar med en lille.. Den skreg så til gengæld Hvilket næsten fik smittet vores søn

Såååh dyb indånding, trøst barnet(hvis det går galt of course), bevar roen og god tur

Anmeld

17. juli 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Hej piger

Dit indlæg fik mig til at tænke på denne artikel. Synes den er så sød
http://politiken.dk/turengaartil/rejsenyt/ECE17446 77/tvillingeforaeldre-bestak-flypassagerer-med-sli k-og-oerepropper/

Anmeld

17. juli 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Hej piger

Manden og jeg har snakket om at vi kun vil tage bilferie så længe vores baby er lille, også vente med flyture til den bliver større. 

Vi hader virkelig selv når der sidder skrigende unger i flyet, som bare ikke vil holde op  Men ja, det er jo ligeså irriterende i et tog fx, det bruger vi bare ikke så ofte, men der er problemet vel ligeså stort.

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Dit indlæg fik mig til at tænke på denne artikel. Synes den er så sød
http://politiken.dk/turengaartil/rejsenyt/ECE17446 77/tvillingeforaeldre-bestak-flypassagerer-med-sli k-og-oerepropper/

Hvor sødt

Anmeld

17. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej piger

Følger lige med, da vi også skal ud og flyve for første gang med vores på 2,5 år

Anmeld

17. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der tænker jeg at man som medpassager bare må vise lidt extra forståelse!! Man ved jo altså godt at det er en risiko man løber, når man benytter sig af offenlig transport! 

Nu har vi kun haft positive oplevelser med at flyve med barn, og da vi forrie år var på Mallorca havde flyselskabet samlet alle børnefamilier bagerst i flyet, så de andre passager blev forstyrret mindst muligt. Smart!! 

Og som forældre, så medbringer man jo bare lidt underholdning, dirkkevarer, frugt og mad barnet er glad for, og  For at turen går godt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.