ja op og nedturen hvor de skal spændes fast er det væste fordi man jo intet kan gøre. Med den "store" har vi Ipad med hendes yndlingsfilm downloaded og det gør det utrolig nemt. Med den helt lille, prøver vi at have forskellige ting til at "distrahere". Vi prøver at have et par "esser i ærmet" kun til op og nedtur hvor hun er spændt fast, det kan være forskellige små frugtstykker f.eks blåbær, melon osv. Det plejer at hjælpe. På selve flyturen har vi små bøger og lidt legetøj med. ¨De fleste andre passagere plejer at være rimmelig forstående når det er op og nedflyvning synes jeg.
Det som jeg aldrig helt har forstået er de forældre der bliver siddende i gennem hele flyvningen med et barn der skriger. Hvis vores bliver ked af det efter en times tid eller lign. så går vi ud i midter gangen. Da hun var spæd trøstede vi med at rokke lidt ved at gå rundt, og nu går hun lidt op og ned af mellemgangen og prøver at charmere de andre gæster. Så dem der bare bliver siddende i et time i sædet med et skrigende barn (efter man må tage bæltet af) Ja, dem har jeg aldrig forstået.
Det er aldrig sjovt at flyve med små børn synes jeg. Men som regel går det bedre end man har frygtet 

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
lærreder med fine collager, wallsticker og dåbsinvitationer.
Anmeld