Hvad gør i i flyet med børnene ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg læste i godmorgen Danmarks facebook side at mange brokker sig over skrigende børn i flyveturen :/

Hvordan klar i det ? Når jeres børn ikk sidder stille eller ikke vil ha sele på når man skal lande og skriger konstant?

Man får øjne fra medpassagerer og de ryster med hovedet men det er ikke nemt at få et trist barn til at falde til ro

HUSK at få trykudlignet børnenes øre! Det er den hyppigste årsag til børn skriger på en flyver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Hvis det er på kortere ture synes jeg bare medpassagerne må udvise tolerance.

Men jeg forstår til gengæld ikke forældre der tager deres børn med oversøisk. Dvs ture på 12 timer plus i et fly.

Det ville jeg aldrig byde andre mennesker som skal sove i flyet.

Anmeld

17. juli 2013

Nadia&Daniel

Loa skriver:

Tja der er jo ikke så meget at gøre.
Os med børn gør jo det bedste vi kan for at underholde børnene og så må folk komme med alle de øjne de vil

Her har vi en legetaske med, med forskelligt legetøj samt lidt nyt. Og igår har vi ipads med også. Der er både spil og film, så forhåbentlig skaber det lidt ro også.....

Men børn er børn og det er jo som regel kun dem uden børn der ingen forståelse har.....

Lige præcis 

Anmeld

17. juli 2013

Tip!

Min søn var med ude og flyve første gang som 2 1/2 årig.

vi pakker altid lidt legesager.. Pixi bøger, lidt til at tegne med, snolder, små gaver fra tiger.. Alt hvad der kan underholde en lille størrelse.. 

Vi har fløjet et par gange, hvor børn har skreget.. Tænker det gjorde ondt i ørene.. Men det mest irriterende er ikke børn der skriger, men dem der banker på ens sæde... Ggggrrrrrrr... 

Anmeld

17. juli 2013

bøllen

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg læste i godmorgen Danmarks facebook side at mange brokker sig over skrigende børn i flyveturen :/

Hvordan klar i det ? Når jeres børn ikk sidder stille eller ikke vil ha sele på når man skal lande og skriger konstant?

Man får øjne fra medpassagerer og de ryster med hovedet men det er ikke nemt at få et trist barn til at falde til ro

Åh Gud  Jeg frygter allerede nu , hvordan vores tur skal gå næste år. En tur på hmm 11 timer ( mener jeg ) den lille er 4,5 på det tidspunkt. Men en krudtugle, håber han ændre sig lidt inden

Anmeld

17. juli 2013

bøllen

RGN skriver:

Hvis det er på kortere ture synes jeg bare medpassagerne må udvise tolerance.

Men jeg forstår til gengæld ikke forældre der tager deres børn med oversøisk. Dvs ture på 12 timer plus i et fly.

Det ville jeg aldrig byde andre mennesker som skal sove i flyet.

Nu har vi valgt at flyve til new york på vores drømme rejse . En tur på 11 timer . Med 3 unger hvor den mindste er 3,8 nu. 

Er lidt nysgerrig , mener du så bare fordi man har børn kan man ikke rejse længere væk end ??? Max flyvetid ... 

Anmeld

17. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN
bøllen skriver:

Nu har vi valgt at flyve til new york på vores drømme rejse . En tur på 11 timer . Med 3 unger hvor den mindste er 3,8 nu. 

Er lidt nysgerrig , mener du så bare fordi man har børn kan man ikke rejse længere væk end ??? Max flyvetid ... 

Jeg ville aldrig personligt gøre det.

Vi har også en drøm om at rejse til USA, men vi venter til den mindste er gammel nok til at udholde det uden at blive umulig.

Jeg ville helt sikkert få dårlig samvittighed, hvis et helt fly blev holdt vågen pga mig/mine børn. Jeg ville også få dårlig samvittighed over for mit barn hvis denne ikke kunne holde det ud.

Hvis du mener jeres barn kan holde det ud og ikke skriger om natten synes jeg det er okay.
I kender jeres børn bedst. Jeg har rejst i 3 timer med min søn og kunne mærke det lige akkurat kunne gå for ham.

Anmeld

17. juli 2013

bøllen

RGN skriver:

Jeg ville aldrig personligt gøre det.

Vi har også en drøm om at rejse til USA, men vi venter til den mindste er gammel nok til at udholde det uden at blive umulig.

Jeg ville helt sikkert få dårlig samvittighed, hvis et helt fly blev holdt vågen pga mig/mine børn. Jeg ville også få dårlig samvittighed over for mit barn hvis denne ikke kunne holde det ud.

Hvis du mener jeres barn kan holde det ud og ikke skriger om natten synes jeg det er okay.
I kender jeres børn bedst. Jeg har rejst i 3 timer med min søn og kunne mærke det lige akkurat kunne gå for ham.

Vi har kun 1 gang tidligere fløjet men 6 år siden.

så ved ikke om de kan klare turen men håber jeg . Men frygter da lidt når jeg læser i denne tråd .

Anmeld

17. juli 2013

Tulle28

Vi har været i Thailand da min datter var 2 år og i Italien for nylig, hun er 3 år nu. Begge gange fik hun et flip - lige det man allermest frygter Det var værst da hun var 2 år synes jeg egentlig. Denne gang fik vi ro på ved hjælp af chokoladekiks - totalt upædagogisk men der blev ro Og det var altså vigtigst lige i det øjeblik.

Men legetøj/bøger, Ipad og ja, noget du kan bruge som bestikkelse, så skal det såmænd nok gå

Anmeld

17. juli 2013

foto på lærred

ja op og nedturen hvor de skal spændes fast er det væste fordi man jo intet kan gøre. Med den "store" har vi Ipad med hendes yndlingsfilm downloaded og det gør det utrolig nemt. Med den helt lille, prøver vi at have forskellige ting til at "distrahere". Vi prøver at have et par "esser i ærmet" kun til op og nedtur hvor hun er spændt fast, det kan være forskellige små frugtstykker f.eks blåbær, melon osv. Det plejer at hjælpe. På selve flyturen har vi små bøger og lidt legetøj med. ¨De fleste andre passagere plejer at være rimmelig forstående når det er op og nedflyvning synes jeg.

Det som jeg aldrig helt har forstået er de forældre der bliver siddende i gennem hele flyvningen med et barn der skriger. Hvis vores bliver ked af det efter en times tid eller lign. så går vi ud i midter gangen. Da hun var spæd trøstede vi med at rokke lidt ved at gå rundt, og nu går hun lidt op og ned af mellemgangen og prøver at charmere de andre gæster. Så dem der bare bliver siddende i et time i sædet med et skrigende barn (efter man må tage bæltet af) Ja, dem har jeg aldrig forstået.

Det er aldrig sjovt at flyve med små børn synes jeg. Men som regel går det bedre end man har frygtet

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

lærreder med fine collager, wallsticker og dåbsinvitationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.