Stine1989 skriver:
Hvor er jeg ked af at høre du har det ligesådan ;-(
Sådan som du beskriver din mor i med man ikke kan tale med hende osv ! Sådan er min også !
Kan fortælle min mormor er ligesom min mor og min mor har haft så mange problemer med hende ! Min mor sagde sågar til mig :
Du aner ikke hvordan det er at have en mor hvor intet er godt nok
Øh nej det gør jeg nok ikke ?
Min far er en "tøffel helt " og hvad mor gør - gør han !
Min mor har konstant i min barndom forladt os! Og for at være ærlig så var min far sku bedre tjent uden hende ! Han er verdens dejligste mand men kan desværre være utrolig træls. Når
Mor har trådt
På ham
!! ;-(
Jeg snakket heldigvis godt i Tlf med min far men får desværr aldrig ham på besøg uden mor - da han Inter gør uden hende !!:-(
Tak skal du ha´, jeg er også ked af at du har det sådan. Jeg tænker det må være rigtig svært for dig, når du gerne vil din far og han ikke vil/tør gå imod din mor.
Er din mor ligesådan over for dine søskende`? Og hvad siger dine søskende til det hele`?
Som barn fortalte min mor mig flere gange, at hun ikke ville ha´ haft børn. -Hun fik os kun fordi min far gerne ville ha´ børn. Jeg er dog uønsket uanset hvad, for min far ville hellere ha´ haft en dreng mere (jeg har en storebror).
Min storebror har altid været perfekt i mine forældres øjne og han har altid gjort det de ville ha´. Jeg derimod har aldrig kunnet gøre noget godt nok og alt jeg har gjort, har mine forældre sammenlignet med min bror.
Jeg har for flere år siden droppet kontakten til min storebror. Jeg har aldrig kunnet li´ ham og til sidst blev det for meget. Han bidrog ikke med noget godt i mit liv, tværtimod.
Min mor snakker også tit grimt om min far, så jeg har flere gange spurgt hende om det ikke ville være bedre hvis de blev skilt, hvortil hun svarer ja. -Men hun gør ikke noget ved det alligevel.
Hvad mener du med at din mor har været stukket af`?
.
Anmeld