Skal jeg fravælge min mor eller bare acceptere ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

EnGodMor

MorDk skriver:

Jeg havde nok valgt hende fra. Jeg ved det er letter sagt en gjort, men hun fører INTET positivt med sig. Du bliver ked af det og bliver hevet ned gang på gang. Læg hende på is!

Enig

Og  vil selv lige tilføje at, havde min mor stået og sagt til mig, at hun ønskede jeg døde, så havde jeg brudt kontakten der med hende. Hvad fanden er det da for noget og sige til sit eget barnOg så havde jeg holdt kontakten  til min far og søskende med telefon opkald og mødes med hygge på cafe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Havre74

Stine1989 skriver:

Hej piger

For 3 år siden tog jeg det lange spring fra Nordjylland til Sønderjylland, jeg var træt af mit liv oppe nord på, og mente Selv det var de venner deroppe jeg var trætte Af
Og bare ville væk fra.

Ds jeg flyttede herned faldt der en stor sten fra mit hjerte - jeg blev lykkelig igen !! Men fandt så ud af dwt var bestemt ikke mine dejlige venner jeg flygtede fra - men min dominerende mor !!

Da jeg endelig tog mig sammen Tilønsk
Og besøge dem igen, havde jeg min nye dejlige kæreste med,

Da vi kom derop sprang en bombe og
Min mor og mig skændes - min mor sluttede af
Med og sige til min kæreste at hun synes han skulle skynde sig væk i en fart for han var for god til mig. Og jeg ikke var værd at samle på.
Vi tog hjem samme dag.

Jeg har en utrolig dejlig far og dejlige lillesøstre og når jeg besøger dem er det kun for at se dem !!

Min mor sviner mig til det ene efter det andet.

Hele min barndom har jeg vejet dobbelt af hvad jeg skulle - i børnehave klassen vejed jeg 43 kg, min mor sagde altid jeg var for tyk og jeg skulle stoppe med og æde så meget.

Hun kunne aldrig se at det var hendes problem og ikke
Mit i en alder af 6 år ;-( kan hun stadig ikke den dag i dag.

Eftersom vi blev ældre blev det kun værrer der gik ikke en dag hvor ikke mig og min søster fil afvide hvorfor vi
Ikke lignede den pige og dem
Pige. Og hvorfor vi var så skrækkelige.

Da jeg blev 16, sagde
Min mor til mig at hun ønskede jeg døde, det resulterede i jeg spiste et kvart glas panodiler, og ikke engang her bekymrede hun sig ;-(

Eftersom årene gik er
Jeg blevet mere og mere ligeglad - når jeg er i samme rum
Som min mor, føler jeg
Mig arrig og skidt tilpas.

For 2 uger siden fik jeg lavet et så
Lækkert billed af
Min søn på 3
Mdr, og jeg fik intet svar fra hende - intet da jeg sendte billed.

Imens dette skete opslog en af hendes veninders datter et billed af hebdes søn på facebook og der havde
Min mor kommenterede , nej hvor er han bare en dejlig dreng. I er så søde begge to.

What?? - hvorfor kan du ikke svare
Mig når jeg sender et
Lækkert billed af dit barnebarn ;-(

Mine to søstre på 4-9 var
På ferie i 14 dage hernede og min mor har lige ringet og skældt
Mig ud over de har taget på !! :-(

Jeg har verdens dejligste liv hernede - men er så træt af
Min mor, hun tager alt min gode energi og gør
Mig så ked af det.

Men hvordan kan
Man fravælge mor uden at fravælge far ?

Jeg har desværre lignende problemer med min mor og også lidt min far.

Efter mit og børnenes sidste besøg hos mine forældre sagde min mor nogen ting til min søn og mig, som jeg ikke tror jeg kan tilgive. -Så jeg er ikke langt fra at stoppe kontakten. Jeg føler nemlig efterhånden, at det også går ud over mine børn, med den måde min mor er på. Hun prøver på at sætte mine børn op imod mig.

Min mor kan man ikke snakke med om tingene, for hun ta´r alt jeg/alle siger til hende som et angreb. -Hvilket gør at hun går i forsvarsposition, bliver sur og får alle andre til at føle det er deres skyld, alt "er synd for hende" (mener hun selv).

Jeg har faktisk selv længe haft lyst til at oprette en tråd om emnet herinde, for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre længere.

Et kram skal du ha´.

Anmeld

18. juli 2013

Silas&Mille

Stine1989 skriver:

Hej piger

For 3 år siden tog jeg det lange spring fra Nordjylland til Sønderjylland, jeg var træt af mit liv oppe nord på, og mente Selv det var de venner deroppe jeg var trætte Af
Og bare ville væk fra.

Ds jeg flyttede herned faldt der en stor sten fra mit hjerte - jeg blev lykkelig igen !! Men fandt så ud af dwt var bestemt ikke mine dejlige venner jeg flygtede fra - men min dominerende mor !!

Da jeg endelig tog mig sammen Tilønsk
Og besøge dem igen, havde jeg min nye dejlige kæreste med,

Da vi kom derop sprang en bombe og
Min mor og mig skændes - min mor sluttede af
Med og sige til min kæreste at hun synes han skulle skynde sig væk i en fart for han var for god til mig. Og jeg ikke var værd at samle på.
Vi tog hjem samme dag.

Jeg har en utrolig dejlig far og dejlige lillesøstre og når jeg besøger dem er det kun for at se dem !!

Min mor sviner mig til det ene efter det andet.

Hele min barndom har jeg vejet dobbelt af hvad jeg skulle - i børnehave klassen vejed jeg 43 kg, min mor sagde altid jeg var for tyk og jeg skulle stoppe med og æde så meget.

Hun kunne aldrig se at det var hendes problem og ikke
Mit i en alder af 6 år ;-( kan hun stadig ikke den dag i dag.

Eftersom vi blev ældre blev det kun værrer der gik ikke en dag hvor ikke mig og min søster fil afvide hvorfor vi
Ikke lignede den pige og dem
Pige. Og hvorfor vi var så skrækkelige.

Da jeg blev 16, sagde
Min mor til mig at hun ønskede jeg døde, det resulterede i jeg spiste et kvart glas panodiler, og ikke engang her bekymrede hun sig ;-(

Eftersom årene gik er
Jeg blevet mere og mere ligeglad - når jeg er i samme rum
Som min mor, føler jeg
Mig arrig og skidt tilpas.

For 2 uger siden fik jeg lavet et så
Lækkert billed af
Min søn på 3
Mdr, og jeg fik intet svar fra hende - intet da jeg sendte billed.

Imens dette skete opslog en af hendes veninders datter et billed af hebdes søn på facebook og der havde
Min mor kommenterede , nej hvor er han bare en dejlig dreng. I er så søde begge to.

What?? - hvorfor kan du ikke svare
Mig når jeg sender et
Lækkert billed af dit barnebarn ;-(

Mine to søstre på 4-9 var
På ferie i 14 dage hernede og min mor har lige ringet og skældt
Mig ud over de har taget på !! :-(

Jeg har verdens dejligste liv hernede - men er så træt af
Min mor, hun tager alt min gode energi og gør
Mig så ked af det.

Men hvordan kan
Man fravælge mor uden at fravælge far ?

en anden skriver det også, din mor lyder til at have nogle seriøse psykiske problemer.

Var det mig ville jeg fravælge hende. Du skal tænke på dig og din familie og på at have det godt med dig selv.
Du skal ikke lade hende ødelægge dig.

Anmeld

19. juli 2013

camilla10

Der bliver spurgt, hvordan man kan fravælge sin mor uden at fravælge sin far: Jeg tænker, at man godt kan vælge at invitere far og søskende hjem til sig uden mor. Man kan også tage til hjembyen og bo på hotel eller vandrehjem og invitere resten af familien til en aktivitet uden mor. Jeg kan sørme godt forstå, at du har brug forat undgå din mor. Held og lykke med det.

Anmeld

20. juli 2013

Stine1989

Havre74 skriver:

Jeg har desværre lignende problemer med min mor og også lidt min far.

Efter mit og børnenes sidste besøg hos mine forældre sagde min mor nogen ting til min søn og mig, som jeg ikke tror jeg kan tilgive. -Så jeg er ikke langt fra at stoppe kontakten. Jeg føler nemlig efterhånden, at det også går ud over mine børn, med den måde min mor er på. Hun prøver på at sætte mine børn op imod mig.

Min mor kan man ikke snakke med om tingene, for hun ta´r alt jeg/alle siger til hende som et angreb. -Hvilket gør at hun går i forsvarsposition, bliver sur og får alle andre til at føle det er deres skyld, alt "er synd for hende" (mener hun selv).

Jeg har faktisk selv længe haft lyst til at oprette en tråd om emnet herinde, for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre længere.

Et kram skal du ha´.

Hvor er jeg ked af at høre du har det ligesådan ;-(

Sådan som du beskriver din mor i med man ikke kan tale med hende osv ! Sådan er min også !

Kan fortælle min mormor er ligesom min mor og min mor har haft så mange problemer med hende ! Min mor sagde sågar til mig :
Du aner ikke hvordan det er at have en mor hvor intet er godt nok

Øh nej det gør jeg nok ikke ?

Min far er en "tøffel helt " og hvad mor gør - gør han !

Min mor har konstant i min barndom forladt os! Og for at være ærlig så var min far sku bedre tjent uden hende ! Han er verdens dejligste mand men kan desværre være utrolig træls. Når
Mor har trådt
På ham
!! ;-(

Jeg snakket heldigvis godt i Tlf med min far men får desværr aldrig ham på besøg uden mor - da han Inter gør uden hende !!:-(

Anmeld

20. juli 2013

Havre74

Stine1989 skriver:

Hvor er jeg ked af at høre du har det ligesådan ;-(

Sådan som du beskriver din mor i med man ikke kan tale med hende osv ! Sådan er min også !

Kan fortælle min mormor er ligesom min mor og min mor har haft så mange problemer med hende ! Min mor sagde sågar til mig :
Du aner ikke hvordan det er at have en mor hvor intet er godt nok

Øh nej det gør jeg nok ikke ?

Min far er en "tøffel helt " og hvad mor gør - gør han !

Min mor har konstant i min barndom forladt os! Og for at være ærlig så var min far sku bedre tjent uden hende ! Han er verdens dejligste mand men kan desværre være utrolig træls. Når
Mor har trådt
På ham
!! ;-(

Jeg snakket heldigvis godt i Tlf med min far men får desværr aldrig ham på besøg uden mor - da han Inter gør uden hende !!:-(

Tak skal du ha´, jeg er også ked af at du har det sådan. Jeg tænker det må være rigtig svært for dig, når du gerne vil din far og han ikke vil/tør gå imod din mor.

Er din mor ligesådan over for dine søskende`? Og hvad siger dine søskende til det hele`?

Som barn fortalte min mor mig flere gange, at hun ikke ville ha´ haft børn. -Hun fik os kun fordi min far gerne ville ha´ børn. Jeg er dog uønsket uanset hvad, for min far ville hellere ha´ haft en dreng mere (jeg har en storebror).

Min storebror har altid været perfekt i mine forældres øjne og han har altid gjort det de ville ha´. Jeg derimod har aldrig kunnet gøre noget godt nok og alt jeg har gjort, har mine forældre sammenlignet med min bror.

Jeg har for flere år siden droppet kontakten til min storebror. Jeg har aldrig kunnet li´ ham og til sidst blev det for meget. Han bidrog ikke med noget godt i mit liv, tværtimod.

Min mor snakker også tit grimt om min far, så jeg har flere gange spurgt hende om det ikke ville være bedre hvis de blev skilt, hvortil hun svarer ja. -Men hun gør ikke noget ved det alligevel.

Hvad mener du med at din mor har været stukket af`?

.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.