Hvad sker der her ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Men men men... Var 8+ da jeg testede, så burde jo være klar og tydelig... Var den ikke.. Men var altså gravid... Jeg må bare være langsom tiæ at danne hcg

Dejligt det kan være den først bliver positiv om en uges tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Lotus86

Jeg tror altså desværre det er en bio du har fanget dig Når stregen er så svag, og du ikke siden hen har kunne teste positiv, så tyder det ikke på du er gravid.

Håber snart det lykkedes

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg tror altså desværre det er en bio du har fanget dig Når stregen er så svag, og du ikke siden hen har kunne teste positiv, så tyder det ikke på du er gravid.

Håber snart det lykkedes

Ja men det håber jeg godt nok ikke . Håber at det bare er hormonet der er langsomt i udvikling .

Anmeld

16. juli 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Ja men det håber jeg godt nok ikke . Håber at det bare er hormonet der er langsomt i udvikling .

Det kunne man håbe på, men tænker bare, at så burde testen stadig gå fra at være svag til mere positiv, og ikke fra svag til negativ

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Det kunne man håbe på, men tænker bare, at så burde testen stadig gå fra at være svag til mere positiv, og ikke fra svag til negativ

Ja har bare hørt mange historier om det , at folk så tester positic efterfølgende ..

Anmeld

16. juli 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Ja har bare hørt mange historier om det , at folk så tester positic efterfølgende ..

Vi krydser fingre for at du også er en af dem

Anmeld

16. juli 2013

Mokka

Ved alle mine graviditeter (5 stk) så mine tests også så svage ud som på dit 1. foto... Har faktisk aldrig lavet en test der med sin røde streg, skreg gravid...

Men det er da smadder ærgeligt at du nu står med en test som ikke viserpositiv

Men måske har du drukket mere inden testen, taget den på et andet tidspunk???

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Mokka skriver:

Ved alle mine graviditeter (5 stk) så mine tests også så svage ud som på dit 1. foto... Har faktisk aldrig lavet en test der med sin røde streg, skreg gravid...

Men det er da smadder ærgeligt at du nu står med en test som ikke viserpositiv

Men måske har du drukket mere inden testen, taget den på et andet tidspunk???

Jeg brugte en valmed til morgen , og den viser en svag streg , men efter tid . Så den stoler jeg ikke på . Og nu har jeg ikke flere tests , og skulle have haft mens i dag , så prøver at se hvad dagene bringer ..

Anmeld

16. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Jeg brugte en valmed til morgen , og den viser en svag streg , men efter tid . Så den stoler jeg ikke på . Og nu har jeg ikke flere tests , og skulle have haft mens i dag , så prøver at se hvad dagene bringer ..

Jeg har desværre lige haft brugt valmed test hvor den blev positiv efter tid hvor jeg ville have været 4+ men det endte ud i en bio

Så du kan ikke rigtig regne med de test desværre men for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.