Hvad sker der her ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.785 visninger
28 svar
3 synes godt om
16. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde denne test i lørdags , og har testet hver morgen siden.
I søndags var det også en svag streg nr 2 , men her mandag og i dag , kan jeg ikke få streg nr 2 forventer mens i dag , så burde den ikke være der hvis jeg er gravid ?

Sidst jeg var gravid , kunne jeg teste positivt allerede 3-4 dag før mens . Kan det være forskelligt for hver graviditet ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Er det samme mærke tests du har brugt når du har testet? Og har du testet på samme tid af døgnet?
Hvis ja, så har du måske fanget en bio, som jo er risikoen når man tester tidligt.

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Er det samme mærke tests du har brugt når du har testet? Og har du testet på samme tid af døgnet?
Hvis ja, så har du måske fanget en bio, som jo er risikoen når man tester tidligt.

Har brugt strimmel der hvor den er svag positiv , og brugte så en valmed her til morgen.
Håber jeg godt nok ikke at det er!
Men så må vi se om min mens dukker op i dag . Den plejer altid at komme på dagen hvor jeg forventer ..

Anmeld

16. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg havde denne test i lørdags , og har testet hver morgen siden.
I søndags var det også en svag streg nr 2 , men her mandag og i dag , kan jeg ikke få streg nr 2 forventer mens i dag , så burde den ikke være der hvis jeg er gravid ?

Sidst jeg var gravid , kunne jeg teste positivt allerede 3-4 dag før mens . Kan det være forskelligt for hver graviditet ?

ja. ved min første graviditet var jeg "total positiv" i alle test.
anden gang, var jeg kun meget, meget svag positiv 2 gange (en hjemme og en hos lægen), - derefter var den nærmest negativ.

Af erfaring så når du har taget en test som er positiv SÅ LAD VÆRE MED AT TAGE FLERE

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

ja. ved min første graviditet var jeg "total positiv" i alle test.
anden gang, var jeg kun meget, meget svag positiv 2 gange (en hjemme og en hos lægen), - derefter var den nærmest negativ.

Af erfaring så når du har taget en test som er positiv SÅ LAD VÆRE MED AT TAGE FLERE

Jamen så kan jeg da ikke regne med jeg er positiv , hvis den ikke bliver helt positiv som kontrol stregen ?

Anmeld

16. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jamen så kan jeg da ikke regne med jeg er positiv , hvis den ikke bliver helt positiv som kontrol stregen ?

Den du linkede ser jeg som svag positiv, som min var i starten.
Så vil jeg råde dig tage til lægen og få en test der - for hjemmetestene vil IKKE gavne dig fremadrettet med det du beskriver.

Når du har fået en positiv test hos lægen, så stopper du med at teste (super godt råd) for ellers ender du med at blive bekymret.

Jeg dannede sindsygt meget hcg (eller hvad det hedder) i min første graviditet, og alle test var knald røde fra 4+

Her anden gang har alle test været så svage, at selv min læge sagde: "ok den er positiv, men MEGET svag positiv", og jeg blev så bekymret over om jeg måske var ved at udstøde eller at der var noget galt, at jeg testede og testede derhjemme for at få den røde streg.... DONT DO THAT!
jeg er i uge 32+ og venter en velskabt pige.

Anmeld

16. juli 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er en skyggestreg,og der med er testen desværre negativ,hvad dine andre test også bekræfter. 

Håber snart du står med 2 flotte II. 

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Den du linkede ser jeg som svag positiv, som min var i starten.
Så vil jeg råde dig tage til lægen og få en test der - for hjemmetestene vil IKKE gavne dig fremadrettet med det du beskriver.

Når du har fået en positiv test hos lægen, så stopper du med at teste (super godt råd) for ellers ender du med at blive bekymret.

Jeg dannede sindsygt meget hcg (eller hvad det hedder) i min første graviditet, og alle test var knald røde fra 4+

Her anden gang har alle test været så svage, at selv min læge sagde: "ok den er positiv, men MEGET svag positiv", og jeg blev så bekymret over om jeg måske var ved at udstøde eller at der var noget galt, at jeg testede og testede derhjemme for at få den røde streg.... DONT DO THAT!
jeg er i uge 32+ og venter en velskabt pige.

Man hører bare så tit om bio graviditeter . For mig virker det bare underligt , da hcg hormon skal fordoble sig hver 2. Dag, og det gør det jo ikke , når testen ikke bliver mere positiv ?
Lægens test er jo den samme som dem du kan købe ..

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Det er en skyggestreg,og der med er testen desværre negativ,hvad dine andre test også bekræfter. 

Håber snart du står med 2 flotte II. 

En skyggestreg er da ikke så tydelig ???

Anmeld

16. juli 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jo det er en skyggestrg,når der ikke er farve i,men den er sort/grå/hvid eller kommer efter tid.

Den streg der er på din test,viser bare den er fugtig,og hvor den rigtige streg skulle være,hvis der var HCG i urinen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.