Hvad sker der her ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Man hører bare så tit om bio graviditeter . For mig virker det bare underligt , da hcg hormon skal fordoble sig hver 2. Dag, og det gør det jo ikke , når testen ikke bliver mere positiv ?
Lægens test er jo den samme som dem du kan købe ..

Ja men det er ham/hende der skal lave en journal og have bevis for du er gravid desuden kan lægen måle dit hcg tal, så det er nemmere at sige at du ER positiv end at se på en svag streg.

Jo det fik jeg også af vide, at det nok skulle komme op, men det skete bare aldrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Jo det er en skyggestrg,når der ikke er farve i,men den er sort/grå/hvid eller kommer efter tid.

Den streg der er på din test,viser bare den er fugtig,og hvor den rigtige streg skulle være,hvis der var HCG i urinen.

Tja .. Har aldrig fået den mindste streg før . Og testen er læst indenfor tid , da stregen kom.

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Ja men det er ham/hende der skal lave en journal og have bevis for du er gravid desuden kan lægen måle dit hcg tal, så det er nemmere at sige at du ER positiv end at se på en svag streg.

Jo det fik jeg også af vide, at det nok skulle komme op, men det skete bare aldrig.

Jeg tror jeg ser om et par dage og enten min mens kommer , eller ja , det ved jeg snart ikke ..

Anmeld

16. juli 2013

asff

Anonym skriver:

Jeg havde denne test i lørdags , og har testet hver morgen siden.
I søndags var det også en svag streg nr 2 , men her mandag og i dag , kan jeg ikke få streg nr 2 forventer mens i dag , så burde den ikke være der hvis jeg er gravid ?

Sidst jeg var gravid , kunne jeg teste positivt allerede 3-4 dag før mens . Kan det være forskelligt for hver graviditet ?

Jeg synes det er en rigtig streg - mine har set sådan ud i starten. Men jeg ville nok prøve at smuttetil lægen om 3 dages tid, og få tisset på en anden test dér

Anmeld

16. juli 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

En skyggestreg er da ikke så tydelig ???

Vil også mene det er en skyggestreg, det afhænger meget af lyset og jeg kan overhovedet ikke se noget farve i skyggestregen og ser den derfor som negativ 

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Jeg synes det er en rigtig streg - mine har set sådan ud i starten. Men jeg ville nok prøve at smuttetil lægen om 3 dages tid, og få tisset på en anden test dér

Har også dette her billede , af samme test. Det er svært at tage billede , da den ser anderledes ud i virkeligheden ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2013

Kamulla

Min test for 6 år siden ligner din... Jeg har da en dreng på 5 år nu :-)

Anmeld

16. juli 2013

Kamulla

Men men men... Var 8+ da jeg testede, så burde jo være klar og tydelig... Var den ikke.. Men var altså gravid... Jeg må bare være langsom tiæ at danne hcg

Anmeld

16. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg havde denne test i lørdags , og har testet hver morgen siden.
I søndags var det også en svag streg nr 2 , men her mandag og i dag , kan jeg ikke få streg nr 2 forventer mens i dag , så burde den ikke være der hvis jeg er gravid ?

Sidst jeg var gravid , kunne jeg teste positivt allerede 3-4 dag før mens . Kan det være forskelligt for hver graviditet ?

prøv en clear blue digital. så er der ikke noget at rafle om og den fanger det også ved lavt hcg. men kan svinge fra graviditet til graviditet hvornår du har nok hcg til positivt test resultat

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

prøv en clear blue digital. så er der ikke noget at rafle om og den fanger det også ved lavt hcg. men kan svinge fra graviditet til graviditet hvornår du har nok hcg til positivt test resultat

Jeg prøvede med en clearblue lørdag eftermiddag, og den sagde ikke gravid . Men venter lige et par dage med at teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.